12 najpopularnejših naslovov, vseh časov!

Nov 6, 2007

Če ima vaša spletna stran slab naslov, in ga obiskovalci ob odprtju spletne strani vidijo najprej, jo bodo po nekaj sekundah, zapustili za vedno! Takih naj bi bilo več kot 50%! Naslovi so najpomembnejši element spletne strani. Kaj naslove naredi privlačne?
Danes bom omenil 12 najbolj privlačnih naslovov vseh časov. Gre za naslove, ki obiskovalce definitivno prepričajo, da si ogledjo spletne strani. Kako vem? Ker sem tudi sam že preizkusil marsikaterega od teh. Pa tudi zato, ker so to naslovi, ki po vsem svetu prodajajo že več kot 50 let. Pri tem pa je najboljše, da jih lahko enostavno prilagodite vašemu poslu – vaši spletni strani.

1. “Smejali so se, ko sem se usedel za klavir – toda, ko sem začel igrati!
To je najpopularnejši naslov vseh časov. Uporabljajo ga v direktnem marketingu, tudi za prodajo produktov v vrednosti več milijonov dolarjev. Toda kaj je tisto, kar obiskovalca prepriča v nadaljnje branje?
Mislim, da je to predvidevanje. Kot bralec se boste vprašali »No, in kaj se je zgodilo potem, ko se je usedel za klavir? Jim je bilo njegovo igranje všeč? Katero pesem je zaigral?« Radovednost vas prepriča, da berete naprej, ker bi radi izvedeli za odgovor: Kaj so ONI naredili, ko je ON začel igrati na klavir.
Lahko uporabite predvidevanje, da ustvarite radovednost v vašem primeru?
2. Nasmejali so se, ko me je natakar ogovoril v francoščini – toda, takoj ko sem mu odgovorila se je njihov smeh hitro spremenil v navdušenje.
Spet smo uporabili anticipacijo. »Kakšen je bil njen odgovor?« se sprašujete. »Če niso pričakovali, da bo odgovorila v francoščini, od kod je potem bila?« Ko sem videl ta naslov prvič, sem si v glavi takoj ustvaril sliko, starejše ženske družbe, ki poseda v prestižni restavraciji. Natakar stoji ob dami, ki pravkar naroča v francoščini.
Kako bi lahko uporabili učinek vizualnega opisa v glavi obiskovalca s pomočjo »ubijalskega naslova« za vašo spletno stran? Razmislite.
3. Ali tudi vi delate napake?
Ko sem pisal naš redni newsletter ( mailing), sem se odločil, da ga preizkusim. Uporabil sem: »Ali tudi vi delate napake, ko privabljate nove kupce?«
Prepričan sem, da se ljudje, ko vidijo tak naslov, vprašajo: »O kakšnih napakah govori? Kaj če jih tudi jaz delam? Kaj če me te napake, ki jih ne poznam, stanejo denarja?«
Ta naslov je zelo uporaben za vsak posel. Potrebno ga je le prirediti vašemu namenu.
4. Lahko opazite 10 napak, ki ste jih naredili pri opremljanju vašega stanovanja?
Podobno kot pri tretjem naslovu, je tudi ta »provokacija«, ki lahko izzove neugoden občutek. Tak naslov bi uporabili v primeru, da prodajamo opremo za stanovanja in ciljamo na gospodinje. Kaj mislite, kaj bi bilo prvo vprašanje ob tem naslovu?
»Napake pri opremljanju? Kakšne napake? Toliko časa sem porabila za urejanje stanovanja. Upam, da pri tem nisem naredila nič narobe. Bom raje prebrala, za vsak slučaj!
Kakšne »napake« bi potencialno lahko naredile vaše stranke? Bi vi lahko podoben naslov uporabili na vaši spletni strani ali v kakšnem članku?
5. Kako me je »bedasta poteza« spremenila v odličnega prodajnika?
Naslov, ki vključuje vprašalnico »Kako«, deluje zelo učinkovito. Dejstvo je, da zveni bolj kot uvod v neko zgodbo, ne pa kot naslov. Ljudje radi berejo zgodbe. Ko vidim naslov, kot je ta, si mislim: »Hmm, zgodba. V resnici niti ne maram prodajnikov, toda…Kaj je bila že tista bedasta poteza?«
Kako bi lahko vprašalnico »Kako«, uporabili v naslovu? Spomnite se zgodbe. Ker se ukvarjam s spletnimi rešitvami, bi ga uporabil takole: »Kako mi je pokvarjeni strežnik pomagal, da sem postal glavni ponudnik spletnih rešitev«.
6. Kako me je čudna nesreča rešila tega, da nisem plešast?
Tako kot pri prejšnjem naslovu, si mislim: »Kako lahko nesreča reši nekoga, da ne postane plešast? Ta je sigurno nor! No, naj vseeno preberem. Me res zanima! Hm, kaj vse si že danes izmislijo.«
7. Kdo si želi lik zvezde?
Naslov z vključenim »Kdo še ?« vključuje teorijo o »dokazu družbe«, kar pomeni, da kar imajo drugi ali naredijo drugi je zagotovo zanimivo ( v tem primeru lik zvezde). Torej naj vidim, kaj je pritegnilo druge. Ta naslov napeljuje na članek, ki vam pomaga, da imate zvezdo tudi vi. Če vam ni jasno o čem govorim, naj vam povem, da je čar v tem, da bralca navdušimo, da nadaljuje z branjem. Tako bo kmau prišel do prodajnega teksta, ki naj bi ga preprčal v nakup.
Torej, če boste uporabljali podoben naslov, ga napišite takole: »Kdo še, si želi {vstavite eno od prednosti, vašega produkta ali storitve}?
8. Kdo še, si želi dietne torte – hitreje kot jo lahko sploh pripravimo?
Enako kot pri naslovu 7, z jasno predstavljeno prednostjo. Vključen je tudi »dokaz družbe« – Kdo še?. Če ta ne deluje je predstavljena prednost tista, ki prevzame glavno vlogo pri vzbujanju interesa pri bralcu.
9. Brezplačno za neveste – za ostale za 2€
Naslovi z dodano besedo »Brezplačno«, dejansko ne delujejo več tako, kot so nekoč. Vseeno jo lahko uporabite, samo obrniti jo je potrebno. Ta naslov cilja samo na neveste in jim tako daje občutek, da je nekaj samo za njih. To jim pove drugi del naslova, ki drugim, to kar imajo neveste zastonj, ponuja za 2 evra.
10. Brezplačno za srednješolske učitelje – za ostale za 6€
Podobna oblika naslova kot pri devetem naslovu. Uporabite ta naslov in vstavite besede, ki se nanašajo na vaš posel:
[Nizka cena ali brezplačno] za [vašo ciljno publiko] – za ostale [visoka cena]

11. Napoved prihoda novih Fiatovih vozil

»Napoved« je avtoritativna beseda, ki zmanjša skepticizem obiskovalca. Ta namreč najprej pomisli na še eno reklamo. »Novih« prav tako privabi veliko ljudi povsod po svetu. Splošno je znano, da so ljudje z novim [produktom] individualisti, ki radi postavljajo trende in ne tisti, ki jim samo sledijo. V tem je velika razlika.

12. Vas je sram vonjav v vašem domu?

Ta naslov ima lahko dva odgovora. Odgovorite lahko z Da ali z Ne. Če odgovorite z Da, potem vas je naslov prepričal, da berete dalje. Trik je v tem, da je naslov pravzaprav vprašanje, na katerega bo z vso verjetnostjo potrdilno, odgovorila večina vaših bralcev. Torej bodo brali dalje v vsakem primeru.
Na katero vprašanje, bodo z »DA« odgovorili vaši bralci?
Zaključek
Prebrali ste moje razmišljanje o 12 najbolj uporabljanih naslovih, vseh časov. Teh je še kar nekaj, toda naj bo to zaenkrat vse. Zakaj ne bi naslednjič, ko dodajate novo podstran vaši spletni strani ali pišete članek, uporabili enega od omenjenih naslovov?
Nikoli ne veste, kateri bo sprožil mrzlično nakupovanje vašega produkta ali storitve.
Podobni članki:
Ali res potrebujete spletno stran?

Še več tehnične podpore

Koliko plačujete pri drugih ponudnikih? Kdo vam izdeluje spletno stran?

Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

Kako delujejo iskalniki Google.com/ Najdi.si/yahoo.com,…

Internetna domena

5 nasvetov za imenovanje domene

5 razlogov zakaj morate nujno imeti lastno spletno stran

Izdelajte vsebino vaše spletne strani

Izberite tematiko za vašo spletno stran

Izdelava spletnih strani s Spletnikom v 30 minutah!

Izdelava spletnih strani je komplicirana stvar. Ali pač.

Nova storitve za izdelavo spletnih strani

Cene spletnega gostovanja in DDV oz. na kaj moram biti pozoren pri izbiri ponudnika

Nakup in registracija domene oz. kaj je sploh domena


Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike?

5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani
5 nasvetov o tem kako tržiti spletno stran

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani

Kako optimizirati spletno stran za iskalnike

Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.