Home » Izdelava spletnih strani » Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje?

Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje?

V tem članku bom z vami delil nekaj nasvetov o tem, kako lahko izboljšate stik s potencialnimi in obstoječimi strankami, predvsem z uporabo tehnične pomoči na vaši spletni strani. S tem ljudem dokazujete, da ste resnična oseba, ki spoštuje etična načela in skrbi za ljudi s katerimi dela. Na koncu dneva bo vaše podjetje tisto, ki bo izstopalo.

V svojem članku bom kratek in jedrnat, zato bom takoj prešel na bistvo. Če se hočete izogniti temu, da bi postali še eno podjetje brez obraza, verjamem, da morate komunikacijo in procese približati ljudem. Tukaj je nekaj nasvetov za začetek:

1. Podpore ne zaupajte zunanjim izvajalcem.
Na kratki rok je ta odločitev dražja, saj morate zgraditi zanesljivo ekipo znotraj podjetja. Kljub temu pa se vam bo dolgoročno to obrestovalo. Ljudje so jezni, ko pokličejo podjetje za pomoč in jih na drugi strani pozdravi nekdo, ki njihovega problema sploh ne razume. Razumeti morate, da je na drugi strani oseba s čustvi, včasih tudi problemi. Če se bo po telefonu ali v klepetalnici z njo ukvarjal nekdo, ki nima pojma, bo to le še poglobilo težave.

2. Vedno najprej definirajte težavo.
Vsakič, ko vas nekdo pokliče, zaradi prodaje ali podpore, ta oseba potrebuje rešitev svojega problema. Ne iščejo ravno vašega produkta. To je včasih težko razumeti. Tukaj je primer.
Nekdo v Googlu išče ‘izdelava spletnih strani’ in se znajde na naši Spletnik spletni strani. Ne iščejo ravno Spletnika, iščejo pa način, kako bi si izdelali spletno stran. Če imajo vprašanje in ga postavijo preko emaila, bloga ali foruma, potem je naša naloga, da ugotovimo kaj potrebujejo in jim svetujemo, kako bi lahko z našimi produkti rešili njihovo težavo. To pa lahko naredite le, če si vzamete dovolj časa da osebi prisluhnete in ob vsakem vprašanju ponudite rešitev. Počasi ponudite možnosti, ki jih lahko reši vaš produkt. Nikoli ne vsiljujte svojih produktov ali storitev, ne glede na to kako dovzetni so za nakup. Vedno izobražujte, nikoli ne prodajajte. To je naš moto.

Naloga prodajnega ali podpornega osebja je, da osebo oskrbi z odgovori na vprašanja. Najboljši odgovor na vprašanje pa je rešitev, ki problem odpravi.

3. Če je vaš produkt neustrezen za stranko, ji to povejte.
Če nas nekdo sprašuje po določenem produktu, ki ga nimamo, mu to prijazno povemo. Stranko usmerimo k produktu, ki bi zadostil njenim potrebam. Nato pa preusmerimo pogovor drugam.

Na začetku morda mislite, da ste izgubili stranko. Ampak ta oseba ne bo nikoli pozabila prijaznega nasveta, ki ga je dobila od vas. Obstaja velika možnost, da se bo v prihodnosti obrnila prav na vas.

Zapomnite si. Posel ni samo denar. Posel je tudi gradnja trajnega odnosa s strankami in potencialnimi strankami, ne glede na to ali bodo pri vas kupovali sedaj, čez pol leta ali nikoli.

4. Uporabljajte frazo “Ne vem”.
Če vam nekdo zastavi zavito vprašanje, se ne trudite, da bi mu odgovorili tako kot mislite, da je prav. Če ni v bližini nikogar, ki vam bi lahko priskočil na pomoč, potem osebo prijazno prosite za email naslov ali telefonsko številko. Tako boste lahko posredovali odgovor na vprašanje, takoj ko ga boste izbrskali.
Ljudje raje počakajo nekaj ur na pravi odgovor, saj bi jih ukrepanje z napačnimi podatki lahko drago stalo. Poleg tega bodo cenili vašo odkritost, vi pa se boste naučili nekaj novega.

5. Uporabite telefon, če je to potrebno.
Včasih ljudje ne marajo pisati. Če se vam zdi, da jih to obremenjuje ali pa na njihova vprašanja ne morete odgovoriti jih pokličite. Prosite jih za telefonsko številko in jih prijazno nagovorite:

“Živijo Katja. Tukaj Sandi iz podjetja Spletnik. Ravnokar sva se pogovarjala preko Emaila. Žal vam nisem mogel vsega dobro pojasniti…”

Verjamem, da se ljudje ne bodo strinjali z mojimi nasveti. Iskreno vam povem, da so delovali pri nas in da bomo z njimi nadaljevali. Zakaj ne bi uporabili foruma, bloga ali celo klepetalnice na vaši spletni strani in tako še oplemenitili 5 nasvetov? Tako boste okrepili zaupanje in postavili temelje zdravim poslovnim odnosom, ki na prvo mesto postavljajo stranko.

Podobni članki:
Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike?

12 najpopularnejših naslovov vseh časov

5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani

5 nasvetov o tem kako tržiti spletno stran

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani

Kako optimizirati spletno stran za iskalnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*