Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Kako optimizirati spletno stran za iskalnike?

Kako optimizirati spletno stran za iskalnike?

(Naj bo vaša spletna stran vidna)Ena najboljših in najbolj očitnih poti, da pridobite nove stranke je, da se bolje uvrstite v spletnih iskalnikih. Če si ne morete privoščiti, da bi najeli profesionalno optimizacijo iskalnega orodja, potem preberite tale članek. Pokazal vam bom nekaj nasvetov, ki jih uporabljam tudi sam zato, da se spletna stran Spletnik.si pojavlja na prvih straneh Googla in Najdi.si, pri različnih ključnih besedah.
Kaj je optimizacija spletne strani za iskalnike?
Optimizacija spletne strani za iskalnik je proces v katerem vašo spletno stran malce spremenite in prilagodite, zato da bi se ob iskanju na eno ali več ključnih besed uvrščala čim višje v iskalniku.Kot spletni oblikovalec sem prepričan, da se strinjate, da bi se število vaših strank drastično povečalo, če bi več ljudi našlo vašo spletno stran. Tako je v večini primerov in začeti morate s tem, da naredite načrt optimizacije iskalnika. Kako optimizirati?Optimizacija spletne strani za iskalnik je delno znanost, delno pa tudi umetnost in sreča. Dobra novica je, da lahko uporabimo dokazan znanstven pristop, ki vaši spletni strani pomaga, da se v iskalnikih uvrsti čim višje. Najprej pa je treba določiti ključno besedo/besede. Če na primer prodajate avtomobile v Kopru, je tukaj nekaj nasvetov za ključne besede, če bi želeli biti na prvi strani iskalnika.

 

  • Koper Prodajalec avtomobilov
  • Prodaja avtomobilov Koper
  • Podjetje za prodajo avtomobilov Koper
  • Avtosalon Koper
  • Itd…


D
a bi določili vaše ključne besede, se morate vprašati: “Katere besede bi uporabil, da bi našel naše podjetje, če bi bil ena mojih potencialnih strank?”. Najti morate vsaj nekaj ključnih besed. Če lahko optimizaciji spletne strani za iskalnike posvetite vsaj eno uro dnevno (30dni), vam bom pokazal, da obstaja velika možnost, da boste neverjetno izboljšali uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih. Poiščite povezave do vaše spletne straniTo je daleč najbolj pomembna strategija optimizacije iskalnika. Ko se druga spletna stran navezuje na vašo, Google.si to obravnava kot pozitivni glas za vašo spletno stran. To pa pomeni, da bo to upošteval tudi pri razvrščanju spletnih strani. Več strani, ki se navezujejo na vašo, pomeni da se bo vaša stran pojavila višje v zadetkih. Kljub temu, pa je treba upoštevati pomemeben dejavnik – kredibilnost spletnih strani, ki vsebujejo povezavo do vaše spletne strani. Google’s PageRank algoritem je merjejenje priljubljenosti spletnih strani. Če naložite Google toolbar lahko vidite PageRank vsake strani, ki jo obiščete. Gre za številko med 0 in 10. 0 pomeni, da je stran nova in da nima nobene priljubljenosti, 10 pa pomeni, da je je stran na Internetu zelo priljubljena in da ji ljudje zaupajo.
Ko iščete strani, ki vsebujejo povezavo do vaše spletne strani, je treba upoštevati PageRank in izbrati strani s čim višjo oznako, saj vam bo tako Google dal več točk in vas uvrstil višje. Najhitrejša in najcenejša možnost, da poiščete strani, ki vsebujejo povezavo nazaj na vašo stran je, da pošljete email in prosite za povezavo. Toda katere so tiste spletne strani, kjer je dobro imeti povezavo?Vsebovati morajo podobno vsebino kot vaša. Kot prodajalec avtomobilov bi torej iskali povezave na straneh o avtomobilih, servisih, itd.Na srednji in dolgi rok je to strategija, s katero na svoji spletni strani objavljate visoko kvalitetne članke, zato da bi druge spletne strani objavile povezavo do vaše spletne strani.O čem torej pisati in kako pogosto? En članek na teden je za začetek več kot dovolj. Vsebuje naj od 500 do 1000 besed. Pišite o tem , na kar se spoznate; kako izbrati prodajalca avtomobilov, zakaj je pomembno imeti avto, kako ga servisirati, ohranjati, itd. To so teme, za katere potencialne stranke pričakujejo, da se boste na njih spoznali. Potem, ko bodo prebrali vaše članke vas bodo spoštovali kot avtoriteto na področju prodaje avtomobilov. Optimizacija spletne strani za iskalniki “on-page”On page keyword optimizacija vsebuje spremembe na obstoječih straneh vaše spletne strani, tako, da vključujejo ključne besede, ki jih želite uvsrtiti v spletni iskalnik. Ta strategija vsebuje več korakov:

 

  • Pogostost ključne besede: Kako pogosto se ključne besede, ki jih želite uvrstiti v iskalnik, pojavljajo na vaši spletni strani? To se meri v odstotkih, npr 5,8%. Če se želite na Googlu uvrstiti pod ‘rdeči športni avtomobili’; potem morate na večini vaših strani uporabiti frazo ‘rdeči športni avtomobil’, pa tudi podobne fraze kot so ‘rdeči avtomobili, ki so športni’ ali pa športni avtomobili, ki so rdeči’, itd.

Nobenega pravila ni, na splošno pa je dobro da je pogostost ključnih besed, s katerimi se želite uvrščati, med 3 in 7%. Če imate na strani 100 besed, potem jih mora biti 3-7 ‘rdeč’, ‘športen’, ‘avtomobil’. Pogostost besed lahko preverite na spletni strani www.ranks.nl.

 

  • header tags: Absolutno pa MORATE vključiti ključne besede v <h1>…</h1> tag na vaši strani. . H1 tags iskalnikom povedo, da je vmesni tekst pomemben. Npr. <h1>Rdeči športni avtomobili</h1> na eni strain in <h1>Luksuzni športni avtomobili</h1> na drugi strani. Torej samo po en “header tag” na vsaki strani.
  • Naslov strani. To je nejpomembnejša stvar, ki jo lahko optimizirate na vaši spletni strani. Naslov strani je tekst, ki tvori povezavo iz iskalnika do vaše spletne strani. Tako mora vsebovati ključne besede, in tudi različne variacije…<title>Rdeči športni avtomobili, Luksuzni avtomobili, avtomobili,…</title>
  • Notranja struktura povezav: Z ustvarjanjem povezav med vašimi podstranmi, boste pravtako pripomogli k boljšemu rangiranju vaše spletne strani. Sicer to ne nosi iste teže kot jih povezave med zunanjimi spletnimi stranmi, a vseeno pripomore.
  • Ključne besede na vrhu vsake strani: Vedno morate vključite vaše glavne ključne besede na vrh spletne strani. Google namreč pregleduje tekst spletne strani od vrha navzdol, kar pomeni, da bo tekst, ki je višje, obravnaval kot bolj pomemben.


Zaključek

Optimizacija spletnih strani je še veliko več. Za začetek pa so zgornji nasveti dovolj, če si ne morete privoščiti, da bi najeli podjetje za optimizacijo. Morda pa bi se radi optimizacije naučili sami in znanje ponujali kot dodatno storitev vašim strankam.

 


Podobni članki:
Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike?

12 najpopularnejših naslovov vseh časov

5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani

5 nasvetov o tem kako tržiti spletno stran

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani

Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje

 

7 comments

  1. Potrebno bo zavihati rokave.
    Hvala za obširno razlago.
    lep pozdrav!
    Dušan

  2. Ne bi rekel, da gre za optimizacijo iskalnika, saj ne optimiziramo iskalnika pač pa spletno stran. In to tako da jo bo dotični iskalnik čimbolje rangiral. Se pravi prej “Optimizacija spletne strani za iskalnike”. Malce dolg izraz vendar pomoje bolj pravilen.

  3. To je čisto res. V člankih včasih uporabljamo terminologijo, ki jo naši uporabniki razumejo oz. smo je mi navajeni uporabljati pri razlaganju naročnikom. V vsakem primeru hvala za komentar. Bomo popravili izraz na “politično korektnega” :).

  4. Zelo jedrnato in jasno napisana objava in znjo si bo marsikdo lahko zelo pomagal, saj navaja večino pomembnih dejavnikov pri optimizaciji strani. Seveda so tu odločilni še ptevilni drugi, tako kot sami navajate, vendar pa v večini primerov to niti ni potrebno, vsaj ne, kar se tiče slovenskega trga, saj tukaj še ni tako hude konkurence kot “zunaj”. Tisti, ki so prebrali zgornji članek, so že na pol poti, čaka jih le še praksa 🙂

  5. Kako to mislite? A mislite kako je glede redirecta večih domen na eno in isto domeno ali kaj točno? Načeloma je z vidika iskalnikov dobro imeti samo eno kopijo strani, torej da vsebino ene strani ne podvajamo na drugi domeni.

  6. Spletnik, kakšen smisel ima imeti več domen, povezanih na samo eno?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*