Home » Marketing in prodaja » Slabe novice… za lastnike spletnih strani

Slabe novice… za lastnike spletnih strani

Zelo zgrešeno mnenje o internetnem marketingu je, da je za uspeh potrebna le
spletna stran, ki bo namesto vas prodala na tisoče produktov. Poglejmo kaj pravi
statistika.
Raziskave kažejo da se le redki odločajo za dokončni nakup preko interneta pri
svojem prvem obisku spletne strani, na kateri so naleteli na ugodno ponudbo. To
pomeni nekje okoli 2 % vseh, ki obiščejo spletno stran z namenom preveriti ponudbo
produkta ali storitve po katerem povprašujejo. Na koncu koncev sta tudi 2% nekaj.
Še posebej, če imamo malo dodatnih stroškov ali pa nič.
Več kot 70% obiskovalcev vaše spletne strani bo zanimala ponudba, a ne bodo
naredili odločilnega koraka in to je nakup preko spleta. Prav zato je potrebno izgraditi
odnos z vašimi potencialnimi kupci in jih spremeniti v obstoječe kupce.
Stvari postanejo še bolj zanimive nekje po četrtem kontaktu, ko vaša prodaja naraste
na možnih 10%.
Dve tretjini potencialnih kupcev bo potrebno kontaktirati od 5 do 10 krat, da jih boste
prepričali in še večkrat v primeru, da želite od njih imeti čisti dobiček. Saj prav ti
zadnji, predstavljajo vaš najslajši dobiček.
Zato se poraja vprašanje, kako dolgo moramo ostati v kontaktu z našim
potencialnim kupcem, da bo ta postal naša stranka?

Vendar na to temo več naslednjič.

Podobni članki:
Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo
2. skrivnost uspeha na internetu

3. skrivnost uspeha na internetu

Pisanje newslettrov, ki prodajajo

Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*