Home » Email marketing » Pisanje newslettrov, ki prodajajo!

Pisanje newslettrov, ki prodajajo!

Uvod
Newsletter ali v slovenskem prevodu “e-novica”, ki ni tako pogosto uporabljan izraz, je lahko zelo dober način pristopanja k potencialnim strankam in prodajo le tem. Newsletter omogoča dostop do širšega tržišča, ki mu lahko ponudite svoje izdelke ali storitve, ob tem pa zadovoljujete tudi svoje obstoječe stranke.
Stroškovno gledano je Newsletter v primerjavi s televizijskimi reklamami in reklamnim tiskanim materialom, brezplačen! Poleg tega je Newsletter, zelo učinkovita in spoštljiva metoda v marketingu.

Načinov in možnosti, ki jih ponuja Newsletter, je ogromno. In še ena prednost…tako velika kot tudi majhna podjetja imajo enake možnosti. Odvisno je le od pristopa, namena in seveda lepega videza samega sporočila, ki mora v tem primeru izgledati profesionalno.
V nadaljevanju vam bom dal nekaj nasvetov o tem, kako izdelati Newsletter, ki naj bi privabil, čimvečje število vaših potencialnih kupcev.

Zakaj izbrati E-Newsletter?
Najprej se je seveda potrebno prepričati, zakaj pošiljamo Newsletter. Vedeti moramo točno, kaj hočemo z njim sporočiti.
Bralci v njem, nočejo videti istih stvari, ki so jih videli že na vaši spletni strani. Zato se prepričajte, da ima bralec pravi razlog za branje. Vključite informacije o sedanjem stanju podjetja in kaj planirate za naprej. Oglašujte popuste, dodajte obrazec za oddajo podatkov in morebiti kak članek, ki se nanaša na vašo ponudbo, v smislu strokovnega mnenja itd.

»Osebni« stik
Učinkoviti Newslettri bi morali vedno vsebovati osebni stik z bralcem in njegovimi potrebami.

Pomembno je, da v Newslettru dominira vaša osebnost, saj tako ta ne bo nikoli isti. To bralcu daje občutek, da je eden od redkih, ki ga bo kdajkoli še prebral. Vključite še ime bralca, saj ga tako lahko osebno naslavljate. Mar ni razlike med: Lep pozdrav! in: Živjo Jaka! ?
Ustvarite občutek združbe, da bralci lahko vedo, da tudi njihovo mnenje nekaj šteje. Poleg tega opogumljajte bralce, da postanejo aktivnejši. Mogoče na koncu koncev, tudi v pisanju Newslettra.

Imate lahko ta privilegij, da izbirate svojo ciljno publiko in jim tako selektivno pošiljate nova sporočila, ki se tičejo samo njih. Uvedite tudi priporočila prijateljem, saj bodo tako tisti, ki jim bo vaš Newsletter všeč, tega poslali svojim prijateljem.

Vaš Newsletter bo privabil ljudi, ki imajo podobne lastnosti in potrebe, kot že vaši obstoječi kupci. Ustvarite profil in tako še bolj optimizirajte Newsletter, ki bo privabil publiko, na katero dejansko ciljate.

Ne pretiravajte z oglaševanjem
Newsletter je lahko zelo primerno mesto za prodajo izdelkov ali storitev ali pa celo prodajo oglaševalnega prostora. Bodite pazljivi, s tem se ne sme pretiravati.
Bralci se prav zagotovo ne vpišejo v vaš poštni seznam, da bi nato prejemali pošto, za katero so prepričani, da je t.i. Spam ali JunkMail.

Poglejte in občutite
To, da želite tržiti lastno znamko skozi Newsletter je pravzaprav zelo dobra ideja. V primeru, da so se prejemniki Newslettra vpisali preko vaše spletne strani, prav zaradi dobre storitve ali izdelka, ki jih zanima, potem se ne bodo kujali zaradi malo več reklame.
Za tiste, ki z vami še niso imeli stika, pa naj bo Newsletter kot nek uvod v to kaj delate, s čim se ukvarjate, dodate pa lahko tudi grobo predstavitev vaših storitev ali izdelkov. Vsekakor je to najboljši način. Pri tem se prepričajte, da delujejo vse povezave in strani, preko katerih boste lahko tudi merili odziv.

Predstavite informacije v manjših odstavkih in jih nato povežite s stranjo, kjer lahko bralec najde še več informacij. Torej, s pomočjo povezav je Newsletter lahko tudi sredstvo za povečanje obiska, vaše ali katerekoli druge spletne strani.


Legitimni E-Marketing – Spoštovana alternativa

Obstajajo koraki, ki jim morate slediti, če ne želite, da bo vaš Newsletter izpadel napadalen. Prilagoditi se je potrebno tudi tistim, ki so občutljivi, če Newsletter nima možnosti za odjavo. Zato obvezno vključite povezavo, preko katere se lahko bralec odloči za odjavo.
Povezava za odjavo – Pomembno je, da bralci ne dobe občutka, da jim otežujete morebitno odjavo z vašega poštnega seznama. V primeru, da obstaja, a ga skušate postaviti nekam, kjer ga bo zelo težko najti ali pa bo nejasno predstavljen, potem se nadejajte še večih odjav, kajti bralci bodo opazili vašo preračunljivost.

Poleg tega je potrebno poskrbeti, da se spoštuje zahteva po odjavi in te osebe je potrebno takoj odstraniti s poštnega seznama.

Več poštnih seznamov – Če vaši člani pripadajo večim poštnim seznamom, preverite, da jim slučajno ne pošiljate ene stvari po večkrat ali pa stvari, ki jih ne zanima. Takrat se bo odjavil in ne bo več hotel prejemati vašega Newslettra.

Veliko pomeni, če si vzamete še nekaj dodatnega časa, da se posvetite nadaljevalnim Newslettrom, ki jih pošiljate na določeno obdobje. S tem boste dosegli konsistentnost branja in bralci bodo z večjim zanimanjem pričakovali naslednjega. Če bodo ti seveda zanimivi zanj.
Še nekaj! Če je določena informacija poslana na več poštnih seznamov, se meja med »biti informativen« in »Spamom«, zmanjša na najnižjo. Nekateri bodo informacijo potrebovali, drugi pač ne.

Zaključek
Večina podjetij ima svoj Newsletter ali pa bi ga vsaj morali imeti, neglede na velikost in pomembnost podjetja. Če Newsletter spet primerjamo s tiskanimi materiali, publikacijami, itd., ta marketingu omogoča veliko večjo dimenzijo kot druge opcije. Neopazni stroški, pravočasno pošiljanje, dinamični dizajn, vsebina, predstavitev in enostavno merjen odziv.

Newsletter lahko vašemu podjetju pomaga vzdrževati stik z potencialnimi in obstoječimi kupci. Je vrsta komunikacije s kratkimi a učinkovitimi sporočili. Glede na klikanje bralca, lahko prepoznate tiste, ki jih zanima prav določena tematika. S pomočjo osredotočenja na to, kar ima ta bralec rad, mu skozi tovrstno prizmo zagotovo lahko prodate še več.

Izoblikujte Newsletter za vaše bralce in imejte v mislih, tako sedanje kot tudi prihodnje bralce. Dajte jim občutek »članstva v združbi« in osebnega stika. Pozitivna razlika, ki jo Newsletter lahko naredi, bo še delala čudeže za vaše podjetje. Zapomnite si to.

Podobni članki:
Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo
2. skrivnost uspeha na internetu

3. skrivnost uspeha na internetu

Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko
Slabe novice za lastnike spletnih strani

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*