Home » Izdelava spletnih strani » Izberite tematiko za vašo spletno stran

Izberite tematiko za vašo spletno stran

Vse česar se spomnite, bi lahko bila dobra tematika za spletno stran.
Četudi govori o:
• vašem domačem kraju
• poeziji, ki jo radi berete
• storitvah, ki jih ponujate kot podjetje
• vašem hobiju
• ali o vašem papagaju.
Vse kar bi želeli deliti z ostalimi obiskovalci interneta je lahko dobra tematika za vašo
spletno stran. Katerokoli tematiko izberete za vašo spletno stran, vam lahko prinese
veliko mero zadovoljstva. Prinese vam lahko tudi cel kupček denarja.


Primer:
Mojca, modna kreatorka, je začela z objavo nekaterih svojih del na spletu. Več ali
manj samo z namenom, da jih najprej pokaže prijateljem in ker je to najlažji in
najhitrejši način, si je izdelala spletno stran.
Pri tem si nikoli ni mislila, da bo, kdajkoli v prihodnosti, objavila delo nekoga
drugega, na svoji spletni strani.
Čas je mineval, spletna stran se je širila in privabljala vse več novih obiskovalcev.
Mojca je na svojo stran začela dodajati že tudi objave drugih kreatorjev, kajti tudi oni
so začutili priložnost, da nekaj prodajo, saj je mojčino stran dnevno obiskalo že več
kot 10.000 ljudi.
Poleg tega je njena spletna stran dobivala dodatno vrednost s spremljajočimi članki,
novicami in nasveti o tem kako kreirati svojo lastno večerno obleko. Spletno stran je
bilo zelo lahko najti tudi v brskalnikih.
Pri takšnem številu dnevnih obiskovalcev je Mojca v svoj poštni predal začela
prejemati veliko vprašanj. Zato se je odločila, da na spletni strani objavi forum za
diskusije, v katerem obiskovalci lahko zapišejo svoj komentar in ga nato objavijo.
Po nekaj mesecih se je Mojca odločila, da svojo dejavnost razširi s pomočjo nove
spletne strani, na kateri je predstavila vse o mačkah in poleg tega začela pisati še eknjigo
o tej tematiki.
Na tej spletni strani se je bilo potrebno le vpisati ( ime, e-mail) in preko e-pošte, si v
nekaj sekundah dobil prvo poglavje, ki je bilo brezplačno. Na vsakih 100
obiskovalcev, so trije kupili knjigo. Toda v tem času je mojčina spletna stran imela že
nekaj tisoč dnevnih obiskovalcev. Torej je bilo prodano veliko knjig.
Obiščite nas na www.spletnik.si ali pa nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39.
3
SPLETNIK 2007
Danes Mojca vzpostavlja spletno trgovino s svojimi modnimi kreacijami.
Stavimo, da ji bo uspelo tudi to.
Število obiskovalcev njenih spletnih strani se konstantno veča, ker jim zna
vzbuditi interes s prijaznim in avtoritativnim pristopom. S predanostjo, temu kar ima
rada, želi deliti informacije z ostalimi.
Vaša spletna stran bo uspešna, ne glede na izbrano tematiko, a le če veste, kdo so
tisti potencialni obiskovalci, ki naj bi jim ponudili nekaj zanimivega.
Izberite tematiko ali namen spletne strani, ki ga poznate in ga želite deliti z drugimi
obiskovalci interneta. Izberite torej naslov vaše spletne strani in ga zapišite na
papir.
Kdo so vaši obiskovalci?
Razmislite, koga bi radi privabili z vašo spletno stranjo?
Zapišite si, kdo so potencialni obiskovalci vaše spletne strani. Vsako skupino ljudi
privabljajo različne stvari in malenkosti.
Odločiti se morate, kaj hočete povedati s spletno stranjo, a le če veste, kdo jo bo
obiskal.
Primer:
Predpostavimo, da želite imeti spletno stran z zgodbicami in legendami za otroški
vrtec.
S to tematiko lahko navdušite:
• otroke, mlade uporabnike interneta, ki se učijo brati
• njihove starše
• psihologe, ali
• vzgojitelje v vtrcu.
Četudi so zgodbice vse enake, bi jih predstavili drugače, v primeru, da je spletna
stran za otroke, kot pa za učitelje. Uporabili bi drugačne barve in velikosti črk in
ilustracij. Učitelji bi v veliki verjetnosti gledali na spletno stran kot starši. Saj so
verjetno tudi sami starši.
Razmislite o skupini ljudi, ki bi jim »naslovili« spletno stran. Takim, ki bi jih
zagotovo zanimala.

Spletno stran izdelajte, z njimi v mislih. Pri tem ne mislite preveč, na svoj lastni okus.
Samo tisti, ki jih zanima, kaj imate za povedati, bodo brskali po vaši spletni
strani, porabili nekaj časa na njej in se tudi vračali.
Zdolgočasen obiskovalec je samo potrata vašega denarja in časa. Če ne privabite
pozornosti obiskovalca, se ti, tudi nikoli več ne vrnejo.
Medtem ko izdelujete spletno stran, imejte v mislih le vašega idealnega obiskovalca.
Oblikujte spletno stran na tak način, da bo ciljni obiskovalec takoj našel točno tiste
informacije, ki jih išče.
Kaj bo privabilo vaše obiskovalce?
To je odvisno do tega kdo so.
Če je vaša spletna stran namenjena otrokom, potem boste pri njih uporabili
drugačen jezik, kot pri odraslih.
Predpostavimo, da hočemo izdelati spletno stran, ki obravnava otroške bolezni.
Vemo sploh komu je stran namenjena? So to zdravniki, skrbeči starši ali otroci sami?
Vsaka skupina bo na spletni strani iskala drugačno informacijo.
Vsaka tematika je lahko zanimiva. Ni pa rečeno, da bo tudi pritegnila
obiskovalce.
V vsakem primeru, pa je na svetu že toliko uporabnikov interneta, da imate s tem
odprto pot tudi do najbolj skritih kotičkov sveta. Tako je lahko vaša stvar všeč
nekomu iz Tokia in hkrati nekomu iz Los Angelesa.
Poleg zanimive tematike, mora spletna stran imeti tudi dober sistem privabljanja
potencialnih kupcev. Spletna stran mora vsebovati tudi elemente, kot so newsletter,
novice, blog ali forum. Pomagajo vam, da komunicirate z obiskovalci, ki jih na ta
način lahko še bolj prepričate v končni nakup ali sodelovanje. Oni pa vam na ta
način lahko izrazijo svoje mnenje.
Ni pomembno kaj predstavljate in kaj ponujate, če je sistem privabljanja potencialnih
obiskovalcev uspešen, potem vam ob dobrem marketinškem načrtu ne bo teško, te
obiskovalce spremeniti v končne uporabnike vaše storitve ali produkta.

Izberite tematiko, ki jo poznate
Zelo pomembno je, da o tematiki nekaj veste, drugače bodo obiskovalci razočarani.
Spoštujte obiskovalca. Vedno mu morate ponuditi točne informacije.
Oblikujte spletno stran
Potrebno si bo zamisliti t.i. arhitekturo spletne strani. Vsebino je namreč potrebno
razdeliti v tematske sklope, ki obiskovalcu olajšajo intiutivno iskanje določenih
informacij.
Izberite temo, ki bo privabljala obiskovalce zaradi
treh razlogov:

• Želite privabiti določeno skupino ljudi
• Želite si, da ti ljudje ostanejo na vaši spletni strani
• Želite si, da se še vračajo
Razmislite o ljudeh, ki naj bi jih vaša spletne stran privabila in to vam bo v pomoč pri
vprašanju katere informacije je potrebno predstaviti in kako mora spletna stran
izgledati.
Določite cilje vaše spletne strani
• Napišite, kdo ste in kaj so vaši cilji. Predstavite se.
• Določite kaj je potrebno narediti, da bodo ti cilji doseženi.
• Izpostavite najbolj pomembne stvari.
Podobni članki:
Ali res potrebujete spletno stran?

Še več tehnične podpore

Koliko plačujete pri drugih ponudnikih? Kdo vam izdeluje spletno stran?

Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

12 najpopularnejših naslovov vseh časov

Kako delujejo iskalniki Google.com/ Najdi.si/yahoo.com,…

Internetna domena

5 nasvetov za imenovanje domene

5 razlogov zakaj morate nujno imeti lastno spletno stran

Izdelajte vsebino vaše spletne strani

Izdelava spletnih strani s Spletnikom v 30 minutah!

Izdelava spletnih strani je komplicirana stvar. Ali pač.

Nova storitve za izdelavo spletnih strani

Cene spletnega gostovanja in DDV oz. na kaj moram biti pozoren pri izbiri ponudnika

Nakup in registracija domene oz. kaj je sploh domena

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*