Home » Marketing in prodaja » 1. skrivnost uspeha na internetu: Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo.

1. skrivnost uspeha na internetu: Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo.

Največji strošek podjetja pravzaprav predstavlja pridobivanje novih strank. Zato je
dobiček, ki ga imate s stranko, ki ste jo pridobili nazadnje, manjši, kot je lahko.
Bolj zanimivo postane šele, ko tej stranki prodamo drugi, tretji ali četrti produkt ali
storitev, saj v tem primeru stroškov ni, ker je to dejansko že naša lojalna stranka. Ta
tudi ve, da ste kvalitetni in zanesljivi.

Taka stranka vas bo tudi priporočila prijateljem in znancem.
Torej edini strošek, ki je ob tem dejansko nastal, je samo tisti prvi, ko smo to stranko
pridobivali. Vse ostalo je čisti dobiček.
Stranke, ki ponavljajo nakup pri nas, so naše zlato. Z njimi je potrebno delati v
rokavicah, saj so tudi oni tisti, ki širijo glas o nas. A po drugi strani bodo za vaš
produkt pripravljeni plačati tudi več kot pri konkurenci, ker zaupajo vam in nobenemu
drugemu.
Največji zaslužek lahko torej pričakujete na vaših že obstoječih strankah. V
kolikor jih boste redno obveščali o novi ponudbi in akcijah, bodo prej ali slej nekaj od
tega tudi kupili. Zaupajo vam že, na vas pa je, da to iskoristite, seveda v pozitivne
namene in to je ponuditi jim izdelek ali storitev za katere veste, da bodo imeli od njih
neko korist.

se nadaljuje…

 

Podobni članki:
2. skrivnost uspeha na internetu
3. skrivnost uspeha na internetu

Pisanje newslettrov, ki prodajajo

Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko

Slabe novice za lastnike spletnih strani

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti
 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*