Home » Marketing in prodaja » 3. skrivnost uspeha na internetu

3. skrivnost uspeha na internetu

nadaljevanje prejšnjega prispevka…

V bistvu se ta skrivnost nanaša na vsak uspešen posel. In lahko rečemo, da je
marketing gonilna sila vsakega uspešnega posla. Ti tudi propadajo, več ali manj
zaradi tega, ker nimajo dovolj kupcev, ki bi kupovali produkt ali storitev po cenah, ki
prinašajo dobiček.


Kot lastnik posla ste potemtakem tudi direktor marketinga v vašem podjetju. To
pomeni, da je vaš čas predragocen, da bi ga trošili za stvari, ki to niso. V kolikor
načrt marketinga ni izdelan, je celo bolje, da prenehate s poslom, saj boste
potemtakem preveč časa porabili na opravilih, ki bi jih za vas lahko opravili drugi.
To pa je ta tretja skrivnost. S spletno stranjo in samodejnim e-poštnim odzivnikom
lahko marsikatero opravilo prepustite avtomatiki, ki za vas lahko opravi veliko več kot
katerikoli zaposleni delavec.
Spletna stran se namreč nikoli ne pritožuje, ker mora delati 24 ur na dan in 365
dni na leto.
Poleg tega ni sitna, ni lačna, nikoli ne gre na počitnice, nikoli se ne
pogovarja po telefonu in nikoli ne gre na bolniško. Zato si tudi zasluži biti lepa in
kvalitetna.
Vse to vam omogoči več časa na razpolago za pravi posel, ki prinaša denar.
Da, to je ta tretja skrivnost orodja Spletnik. Imejte ga, izdelajte si takšno spletno
stran, da boste lahko nemudoma poteptali konkurenco.
Uspešen menedžer ni nikoli zadovoljen s svojo spletno stranjo, zato še
posebej menimo, da je Spletnik pravo orodje.

S tem mislimo, da boste vedno znova prihajali na dan z novimi idejami in novimi
načini, kako jih realizirati, še posebej, ko boste še malo bolje spoznali kakšne
priložnosti zaslužka vam ponuja orodje Spletnik.
Z njim lahko izdelate spletno stran podnevi, ponoči, kadarkoli in od koderkoli, torej
še, ko je ideja sveža.

Pozabite na dni čakanja na vašega izdelovalca spletne strani. In še posebej na
prikrite stroške, ki so vedno prišli na plano šele takrat, ko ste res nekaj potrebovali.
Hvala za tak privilegij.

Podobni članki:
Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo
2. skrivnost uspeha na internetu

Pisanje newslettrov, ki prodajajo

Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko

Slabe novice za lastnike spletnih strani

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*