Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike

Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike

Pogostost povezav je glavni faktor, ko gre za dobro pozicioniranje v iskalnikih in privabljanje obiskovalcev na vašo spletno stran. Naučite se:

– Kako povečati število povezav na vašo spletno stran,
– kako pridobiti kvalitetne spletne strani, da se povezujejo z vašo in
– kako pogostost povezav vpliva na pozicioniranje v iskalnikih.

1. Kaj pomeni pogostost povezav?
Pogostost povezav pomeni število prihajajočih povezav, ki obstajajo z drugih spletnih strani. Te povezave so lahko narejene iz člankov, bloga ali spletne strani. Več povezav kot je, bolje je za vašo spletno stran oz. za njeno pozicioniranje.
Število in kvaliteta prihajajočih povezav na vašo spletno stran sta za iskalnike zelo pomembna. Namreč pri določanju pozicioniranja (rangiranja) vaše spletne strani in njenih podstrani, iskalnik upošteva prav ti dve postavki. Saj je jasno tudi, da če ima več spletnih strani povezavo do vaše, to prinaša tudi več obiskovalcev.

2. Pridobivanje povezav na vašo spletno stran
Najbolj pomembno dejstvo pri pridobivanju drugih, da svojo spletno stran povežejo z vašo je, da imate kvalitetno spletno stran na katero se splača povezovati. Z drugimi besedami, imeti morate spletno stran, ki vsaj približno zajema tudi obiskovalce tiste spletne strani s katero se želite povezati in obratno. Saj bo tudi ta druga spletna stran pridobila s tem. Torej gre predvsem za vzajemno pomoč, ker pri tem vsi nekaj profitirajo.
Najboljši način je, da imate kvalitetno vsebino. Kvalitetna vsebina bo privabila obiskovalce na vašo spletno stran. Kvalitetna vsebina bo tudi prepričala obiskovalca, da ta ostane na spletni strani dlje časa. In končno, kvalitetna vsebina bo prepričala obiskovalce, da povedo dalje. To pa je tudi najboljši način, ker ponavadi je tako, da če vam prijatelj nekaj svetuje, boste njemu še najbolj verjeli.
Ni važno da je vaša spletna stran vir informacij ali pa da prodaja, bolj je važno da imate kvalitetno vsebino, ki jo lahko podprete z članki, novicami, zanimivostmi, itd.
Potem ko ste izdelali spletno stran, ki naj bi imela kvalitetno vsebino in ob tem bila vredna povezave, jo je najprej potrebno vpisati v čimveč imenikov naslovov spletnih strani. To pomeni, da obstajajo portali, kjer lahko brezplačno vpišete povezavo do vaše spletne strani. Ti imeniki informacij so ponavadi urejeni po tematikah, da vas lahko obiskovalci lažje najdejo.
Naslednje, poiščite kvalitetne spletne strani, ki ciljajo na podobno občinstvo kot vi in izmenjajte povezavo. Na primer: Če prodajate pohištvo, poiščite spletne strani, ki ponujajo vrtno opremo, jih kontaktirajte in si izmenjajte povezavo.
Najboljši način za kontaktiranje potencialnega partnerja je, da najprej obiščete njihovo spletno stran in si ogledate situacijo. Potrebno je namreč poiskati vse možnosti, ki bi omogočile, da vašo povezavo nekako vključite v njihovo vsebino spletne strani. Nato preverite kako in kam bi lahko njihovo povezavo vključili na vašo spletno stran. Ko ste s tem končali, kontaktirajte potencialnega partnerja ( povezovalnega) in mu preko e-maila omenite idejo. Ne uporabljajte formalnih besed. Pošljite samo kratko in osebno sporočilo, s katerim mu razložite kaj dejansko želite od njega.
Medtem ko iščete potencialne »povezovalne« partnerje, vedno mislite na to, kaj dejansko lahko imate od njihovih obiskovalcev in obratno, kaj lahko ima on od vaših. Če se ukvarjate s pohištvom bo poskus menjave povezav s spletno stranjo, ki prodaja medicinske pripomočke, potrata vašega dragocenega časa.
Drugi način kako pridobiti čimveč povezav na vašo spletno stran je s pisanjem člankov na temo vaše spletne strani in z dovoljenjem, da si te članke lahko prekopira vsakdo, seveda pod pogojem, da ob tem vključuje tudi povezavo do originalne spletne strani, t.j. vaše spletne strani.

3. Kako preveriti pogostost povezav?
Google.com poleg vsega vključuje tudi zelo priročno orodje za preverjanje povezav do vaše spletne strani. Je zelo priročno spletno orodje, ki vam omogoča, da izveste dokaj točno število že obstoječih povezav do vaše spletne strani. Poleg tega pa lahko število povezav na vašo spletno stran preverite tudi z orodjem SPLETNIK. Funkcija statistike, ki se nahaja na nadzorni plošči pod rubriko »statistika«, vam omogoča vpogled v število trenutnih povezav, preko katerih na vašo spletno stran prihajajo obiskovalci. Preizkusite.

4. Česa ne smete?
Ne uporabljajte orodij, ki avtomatično pošiljajo obrazce z vprašanjem po povezavi. Če pa ga že uporabljate, pa naj bo to samo za določanje spletnih strani, ki so vredne kasnejšega osebnega kontakta. Nato napišite sporočilo v maniri, ki je opisana zgoraj. Kratko in osebno.
Ne pričakujte, da bo vsakdo želel izmenjati povezavo.
Ne pričakujte odgovora. Če ni odziva, poskusite znova v nekaj mesecih.
Ne bodite nestrpni. Samo zato, ker ne dobite odgovora, še ne pomeni, da do izmenjave povezav ne bo prišlo. Eventualno lahko do tega pride kasneje, saj bo nekdo vaše sporočilo spravil za kasneje, ko bo za take stvari dovolj časa.
Ne izdelujte spletne strani ali podstrani polne povezav. In tudi ne kontaktirajte za isto stvar tistih, ki to počnejo.

Podobni članki:
Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?
12 najpopularnejših naslovov vseh časov

5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani

5 nasvetov o tem kako tržiti spletno stran
15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti
Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani

Kako optimizirati spletno stran za iskalnike

Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*