Home » Izdelava spletnih strani » 5 enostavnih korakov do spletne strani, ki prodaja namesto vas

5 enostavnih korakov do spletne strani, ki prodaja namesto vas

Ali vam vaša spletna stran privablja potencialne kupce? Ali samo obstaja tam v virtualnem svetu in nič več? Verjetno si želite, da vaša spletna stran privablja potencialne kupce in sprejema naročila. Ne rabimo še ene lepe brošure za vaše podjetje.Tukaj je 5 enostavnih načinov, s katerimi lahko izboljšate prodajo preko vaše spletne strani:

Profesionalni izgled

Spletna stran mora IZGLEDATI profesionalno – a to ne pomeni, da jo mora izdelati profesionalec (čeprav je tudi to možnost). Profesionalni izgled ne pomeni cele vrste DODATKOV. Še posebej tistega kar utripa, skače levo-desno ali je videti kot kazino.

Kako lahko vaši potencialni kupci stopijo v stik z vami

Želite biti prepričani, da ste vašim obiskovalcem ponudili dovolj možnosti, da vas kontaktirajo? Statistika o tem, kam v povprečju internetni obiskovalci največ klikajo, pravi, kam je najbolje vpisati vaše kontaktne podatke. Vaše podatke postavite v zgornji desni kot ali v stransko vrstico na levi. Nikakor pa jih NE vpisujte na dno spletne strani. Vključite vaš uradni e-mail naslov in vašo telefonsko številko podjetja. Dodajte tudi poštni naslov in s tem še potrdite vaš obstoj.

Verjetno si ne želite, da vaša potencialna stranka odide proč, ker ni uspela najti vašega e-mail naslova ali telefonske številke!?!

Nekaj vabljivega in e-poštni obrazec za vaš brezplačni preizkus

Morate imeti način za privabljanje obiskovalcev. S tem ne mislim na število ljudi, ki obiščejo vašo spletno stran. Potrebujete način, s katerim boste pridobivali e-mail naslove vaših obiskovalcev. Ko imate e-mail naslove je vse skupaj veliko lažje, saj lahko takoj začnete z gradnjo odnosa.

Postavite obrazec za vpis e-mail naslova ali t.i. e-poštni obrazec. V zameno za vpis ponudite nekaj brezplačnega. To je lahko brošura, tester, e-priročnik ali pa celo brezplačna storitev ali izdelek. Obrazec postavite kjerkoli, najbolje povsod, saj nikoli ne veste, kje bo obiskovalec najprej odprl spletno stran.

Povežite se z vašimi obiskovalci na večih ravneh

To naredite tako, da na vašo spletno stran postavite tudi vašo sliko. Seveda to ni nujno, a obiskovalec dobi občutek kredibilnosti, če za teksti, ki jih bere stoji resnična oseba. Ni nujno, da je slika profesionalna, le da ni preveč “domača” (spalnica ali nepozabni žur).

Dodajte avdio zapis z dobrodošlico, če želite. To bo razveselilo obiskovalce, ki jim občutek kredibilnosti daje glas oseba, ki naj bi ji zaupali.

Izpostavite retorična vprašanja…

…ki sledijo vašemu pozivu k akciji. Z vašimi retoričnimi vprašanji obiskovalcu vzpodbudite podzavest, tako da si bo postavil podobna vprašanja o vaši ponudbi. Z vprašanji ga boste prehiteli pri tem in mu že navrgli odgovor. Z drugimi besedami, ko obiskovalci berejo odgovore, si zraven že mislijo: ”Da, to sem jaz” in prikimavajo z glavo.
Še veliko stvari je, s katerimi bi si pri tem lahko pomagali, misleč, da si boste s tem povrnili investicijo. A za začetek bo dovolj. Preglejte vašo spletno stran že danes in razmislite katero od zgoraj naštetih 5 strategij lahko vključite takoj. Spletna stran je “živa stvar”, objavljena 24 ur na dan, zato jo je treba takoj nadgraditi. Ne odlašajte.

V sodelovanju z Data d.o.o. 2.JPG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*