Home » Email marketing » Najboljši E-marketing – 7 lahkih korakov do email Marketinga

Najboljši E-marketing – 7 lahkih korakov do email Marketinga

Potreba po močnejšem in učinkovitejšem marketinškem inštrumentu v on-line poslu, narašča eksponentno. Eden od zadnjih močnejših orodij je email marketing. Ključne stvari za učinkovit email marketing bom naštel spodaj:

Izogibajte se uporabi lastnega email naslova, ko pošiljate email potencialnim uporabnikom. Tega verjetno ne bo odprl nihče. Namesto tega uporabite email vašega podjetja, ker to odraža kredibiliteto in profesionalnost.

Izogibajte se prevelikemu številu grafičnih objektov ali animacij, ker se zaradi tega email nalaga dlje. Potencialni sprejemniki emaila imajo različne modele računalnikov. Nekateri med njimi celo zastarele. Zato se v tem primeru email nalaga toliko počasneje.

Ko ni možno vključiti grafičnega elementa ali slike, jih nadomestite z jezički, ki bralca opozarjajo na omogoči/onemogoči slike – funkcijo.

Ko uporabljate »klic k akciji«, se prepričajte, da ste pri tem uporabili jasne besede, ko ste nagovorili vaše ptencialne kupce. Če želite, da obiščejo vašo spletno stran, enostavno dodate: »Kliknite tukaj za več informacij«.

Preden pošiljate kampanjo na celotno bazo email naslovov, se vedno raje prepričajte dvakrat, preden končno odpošljete. Preverite slovnico in črkovanje. Poleg vsega, tudi zelo pomembno, v isti kampanji vključite tudi sebe, saj boste dobili natanko tako sporočilo kot vaši kupci. Tako se boste izognili morebitnim napakam.

Naslov naj bo kratek. Pri pisanju naslova bodite direktni. Izogibajte se besedam, ki jih uporabljajo za pošiljanje spamov- nezaželjene pošte.

In na koncu, bodite sigurni, da emaila ne pošiljate nikomur, ki ni na vašem seznamu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*