Home » Izdelava spletnih strani » Odločili ste se za spletno stran…Kaj sedaj?

Odločili ste se za spletno stran…Kaj sedaj?

Nekaj časa ste že razmišljali o tem in sedaj je čas, da jo imate. Izdelava spletne strani torej le ima smisel. Gospodarstvo se spreminja zelo hitro in tudi inflacija zaenkrat še ni v najboljšem stanju. Spremembam in pojavom v gospodarstvu pa je potrebno slediti.Danes ima spletno stran že skorajda vsak, zato pozdravljam vašo odločitev. Želite imeti spletno stran za dosego vaših ciljev? No….to pa je že druga zgodba. V vsakem primeru ste naredili odlično prvo potezo in prav zato vas želim opozoriti, da:STE TARČA!

Neizkušeni v pridobivanju denarja na internetu, lahko prav hitro padejo v roke marketinških svetovalcev, ki jih vaš uspeh pravzaprav niti najmanj ne zanima. Lahko se vam zgodi, da boste zapravili na stotine ali na tisoče evrov, da bi našli čudežno rešitev, ki bi izpolnila vaše upanje in sanje.
Izdelava spletne strani, ki bo resnično delovala pa ni nemogoča naloga. ‘Pustite svojo službo v samo 72 urah in si privoščite več prostega časa, tako kot jaz.’ Ali mi verjamete? Obstaja na desetine, na stotine spletnih marketinških strokovnjakov, ki računajo na neizkušene ljudi, ki verjamejo da je to res čisto preprosto. Njihova strategija pa je ravno dovolj uspešna in vas prepriča, da razvežete svoj mošnjiček.Izdelava uspešne in dobičkonosne spletne strani zahteva določeno znanje, ki pa mora biti organizirano in pokriti vsaj naslednja področja.RAZISKOVANJE –Je potrebno le zato ker imate idejo. Dobra raziskava bo potrdila, da ste na pravi poti. Presenečeni boste ugotovili, koliko ljudi vam bo poskušalo prodati nekaj, česar nihče ne potrebuje.VSEBINA – Kaj naj bi vaša spletna stran vsebovala in zakaj. Vprašanje kako napisati vsebino, ki deluje je izjemno pomembno. Še posebej za tiste, ki so prepričani, da niso ravno dobri v pisanju.

OBISKANOST – Obstaja veliko načinov, kako na vašo spletno stran privabiti obiskovalce. Najboljše rešitve so brezplačne ali pa vsaj zelo poceni. Večina brezplačnih sistemov za povečanje obiska vam prej škoduje, kot pa pomaga. Dober učni program pa vas lahko nauči, kako ločiti plevel od zrna.

PRED-PRODAJA – V tem je vsa umetnost dobre vsebine. Graditev zaupanja in lastne blagovne znamke bo zmanjšala prepreke pri poslovanju s tujci.

KOVANJE DOBIČKA – Verjemite ali ne, prodaja NI prva stvar, ki jo morate narediti s svojo novo spletno stranjo. Pred tem je namreč treba dokončati še nekaj stvari, česar vas lahko nauči dober program.

Na koncu:

Sedaj, ko ste se odločili. Upočasnite misli in nekaj časa namenite vztrajnosti. Zapomnite si, da ni vse resnično in da je marikaj lažno, pa če zgleda še tako iskreno.

V sodelovanju z: 
A.L.P. PECA d.o.o logo.jpg 
in Podjetniškim centrom Slovenj Gradec d.o.o. logo-sg.gif

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*