Home » Email marketing » Email Marketing ali pridobivanje zaupanja ter gradnja odnosa s stranko

Email Marketing ali pridobivanje zaupanja ter gradnja odnosa s stranko

Graditev odnosa in zaupanja s stranko skozi e-marketing je rezultat kvalitetno napisanega newslettra. Z Newslettrom lahko dosežete raven, ko bralci dobe občutek, da gre za kvaliteten in oseben pristop, ki se mu lahko odpovedo z enim klikom, če bi jih ta zmotil. Prednost je tudi, da lahko imajo bralci veliko od tega, saj gre v glavnem za nasvete , ki jih lahko pripeljejo bližje njihovim ciljem.  Občutek, da gre za kvalitetno storitev lahko bralcu vtisnete v nekaj zaporednih kampanjah s katerimi dejansko gradite na odnosu in zaupanju. Slednja sta zagotovo prava pot k uspehu.


Dober e-marketing je najboljši, če že izbirate metodo s katero naj bi gradili zaupanje in posledično dober odnos z obstoječo ali potencialno stranko. V to se boste prepričali takoj, ko vam bo nekdo od vaših bralcev priznal, da newsletter prebere vsak teden, saj naj bi se v njem vedno v našlo nekaj zanimivega. Ko bo rabil vašo storitev, ni dvoma da ne bo prišel takoj k vam.

Kako izgraditi močen odnos in zaupanje z obstoječo ali potencialno stranko?
Najprej na vašo spletno stran dodajte obrazec, ki bo obiskovalce prepričal, da vpišejo svoj e-mail naslov in se tako prijavijo na vaš newsletter. Na ta način si boste izgradili seznam e-mail naslovov vaših potencialnih kupcev.

Ljudi, ki obiščejo vašo spletno stran, prav gotovo zanima vaša ponudba. Saj drugače do vaše spletne strani ne bi nikoli prišli naključno. Pustiti morajo tudi »dlako«, da bi jih lahko vprašali kaj dejanski jih zanima. Zato pa jih prepričate da puste svoj e-mail naslov, saj jih tako lahko nato z njihovim dovoljenjem tudi kontaktirate.
To je visoko kvaliteten ciljni e-mail marketing. Zakaj pa, tako kvaliteten? Ti bralci so občutljiva ciljna publika, ki je že pokazala svoj interes s tem, ko so vam dovolili uporabljati njihov e-mail naslov. Naj vas spomnim, da je nujno potrebno izpostaviti tudi povezavo preko katere se lahko bralec v vsakem trenutku odloči, da si ne želi več biti na vašem seznamu. Prednost tega je, da lahko ločite med svojimi potencialnimi kupci. Na podlagi klikanja na določene teme, ki jih bolj zanimajo, jih lahko v naslednji kampanji nagovorite posebaj, še bolj osebno. S tem ne drezate v njihovo zasebnost, ker jim dajete nekaj kar jih zanima.

Tukaj je 5 korakov s katerimi si lahko dokaj hitro izoblikujete trden odnos in zaupanje z vašo obstoječo ali potencialno stranko. Če boste sledili tem korakom, vam bodo zaupali še bolj, kar lahko vodi v dober odnos z vašimi kupci in posledično, dober in uspešen posel.

1.
Omogočite že prej omenjeno možnost, da se bralec vašega newslettra lahko odjavi kadarkoli to želi. Možnost za odjavo z enim klikom mora biti na vidnem mestu in tudi kaj več kot le en klik, je že zavlačevanje. Saj s tem, dokončno lahko pokvarite splošni vtis. S tem, ko bo možnost na vidnem mestu pa bo nekomu drugemu to dalo občutek zaupanja. Kar pa ni le zelo pomembno, temveč tudi zelo potrebno.

2.
Ponudite nekaj vrednega. Ne glede na vašo storitev so dragocene informacije, ki vašemu bralcu lahko pomagajo, vedno dobrodošle. Ti bodo nanje čakali vsak teden in jih vestno brali, dokler bodo sveže in zanimive za njih.

3.
Sledite svojim obljubam. Če nekaj obljubite se je potrebno tega tudi držati! Če se namreč tega ne držite in se spustite na dno, boste tam tudi ostali in izgubili zaupanje. Vedno se postavite v kožo vaše stranke. Kako bi se vi počutili, če bi vam nekdo nekaj obljubil in se tega ne bi držal?

4.
Gradnja odnosa rabi svoj čas. To boste odkrili, ko boste objavili svoj prvi newsletter. Boljši način ne obstaja. Vaš cilj mora biti, da odnos postane tako trden, da se lahko spustite z vašo bodočo ali obstoječo stranko na osebnega. To pomeni, da newsletter pišete na način, kot da bi nagovarjali le eno osebo in ne cele množice. Enkrat, ko vam bo to prešlo v kri ,ste na pravi poti. Zato je ta vrsta e-marketinga najboljša.

5. Vprašajte se, »Bi raje dali denar nekomu, ki ga poznate, vam je všeč, mu zaupate in imate dober odnos z njim, kot nekomu, ki ga sploh ne poznate?«
Zato je tako zelo pomembno, da gradite zaupanja vreden odnos in s tem pridobivate ljudi, ki se bodo prej ali slej obrnili na vas, ko bodo potrebovali vašo uslugo. Saj bodo v podzavesti vedeli, da ste pri tem dobri.

Dober e-marketing se začne šele, ko imate na voljo seznam skupine potencialnih kupcev, za katere veste, da se jih bo tematika vašega newslettra dotikala in da bodo prej ali slej postali tudi končni kupci. Naj se vaš e-marketing začne.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*