Home » Marketing in prodaja » Kako obogateti preko interneta

Kako obogateti preko interneta

Se še morda spomnite risanke v zgodnjih osemdesetih, ki se je imenovala Sport Billy? Vsekakor se spomnite fantiča Billja, ki je v roki vedno imel torbico iz katere je vlekel karkoli je potreboval za svoje dogodivščine. Takrat smo pomislili, ko bi imeli nekaj takega, da se kar spomnimo in dobimo. Ali pa morda … risanko Bojan, ki je »napleskal« tudi vrečo denarja, če je bilo to potrebno. No, take želje pa se znajo zgoditi tudi v praksi, kot tudi sami veste. Pri nas, kdaj pa kdaj nekateri mislijo, da lahko z novoizdelano spletno stranjo obogatijo kar čez noč!… in da jim bomo jutri dobesedno »narisali« vrečo denarja.
No… je potrebno nekaj dela, ampak morda pa si jo vseeno lahko narišete čisto sami.
Za začetek je potrebno opraviti raziskavo tržišča, ki ga s svojo idejo ali ponudbo »napadate«. Kaj želijo ti ljudje? S katerimi problemi se srečujejo vsak dan? Če mislite, da na svetu ni problemov…pomislite še enkrat. Svet je nažalost, zabasan z njimi. Ko ste enkrat zadeli pravi problem, ki nujno potrebuje rešitev je naslednji korak: Iskanje te rešitve.

Ni potrebno, da se rešitve spomnite sami. Vedno lahko za to najdete strokovnjaka ali partnerja, ki se spozna na področje, na katerega ciljate in morda vstopite v posel ravno z njim. Veliko uspešnih poslov je vodenih s strani večih ljudi in ne samo enega. Ravnajte se po metodah, ki so jih uporabili uspešni in jih preizkusite tudi na vašem področju. Prav v partnerstvu je poanta »uspeha čez noč«. Če izberete pravo podjetje, ki npr. na svoji spletni strani ponuja tudi t.i. partnerski ali afiliate program in za promocijo svojih izdelkov ali storitev ponuja provizijo, ni vrag da se ne splača poizkusiti. Tako podjetje ima ponavadi zelo dobro organizirano prodajno mrežo in prav zato tudi orodja, ki mu omogočajo, da imajo njihovi partnerji vpogled v tedenski ali mesečni obisk spletne strani ter npr. znesek provizije, ki se redno izplačuje na ime vašega podjetja.

Kaj pa lahko ponudite?
Omenil sem, da so ljudje polni problemov, ki jih želijo rešiti in tudi potreb, ki jih želijo zadovoljiti. Ponudite nekaj, za kar mislite, da vaše ciljno tržišče potrebuje ta hip. Upoštevajte tudi vsakodnevne dejavnike kot so zima, poletje in seveda trenutni trend v svetu ter zasičenost trga. Morda ljudje radi berejo knjige in glede tega pogrešajo še boljše »udobje« na internetu. Vzpostavite e-trgovino v kateri ponujate tudi knjige nekega ameriškega podjetja ali večih svetovnih podjetij s pomočjo njihovega partnerskega programa. Postanite del distribucijske mreže podjetja, ki izdeluje in preprodaja luksuzne stole. Karkoli vam pade na pamet. Vse že obstaja. …Ponudite lahko karkoli želite!
 
Malo težje je seveda razviti svojo idejo, svoj produkt ali pa storitev, ki se prodaja. Še posebej preko večih distribucijskih kanalov. Toda to je že druga pot. V primeru da želimo dobiček več kot podvojiti, potrojiti ali početveriti, potem moramo za posel biti pač odgovorni sami. Izdelek ali storitev, ki jo ponosno tržimo, lahko razširimo preko lastnega partnerskega programa. Na ta način, v zameno za dostojno provizijo lahko promoviramo lastno ponudbo tudi preko drugih podjetij in njihovih kanalov. Nekako širimo svoje lovke. To se nekako križa z zgodbo o »gurujih«, v kateri sem omenjal ravno to.

Kakorkoli, za vse to je potrebno imeti spletno stran ali pa…»Zopet se vračamo na staro temo«, bo rekel nekdo, ki nima spletne strani ali pa z njo ni zadovoljen. Prav danes sem bil začuden kako je prijatelj Mitja odreagiral, ko sem mu navrgel kaj vse je potrebno, da je neka spletna stran vidna, da obstaja in da ni samo on-line katalog do katerega pridemo le če poznamo direktni naslov. Povedal sem mu, da je potrebna optimizacija spletne strani za iskalnike, da jo je potrebno prilagoditi grafični podobi podjetja, narediti funkcionalno, učinkovito ter privlačno za potencialne obiskovalce. Vse to in še komunikacija s potencialnimi in obstoječimi kupci, ki naj bi jo spletna stran omogočala, so predispozicija za dobro prodajo vaše izbrane rešitve.

No Mitja zaenkrat še nima podjetja, je pa že dobil milijon idej kaj bi lahko počel s spletno stranjo. Težje je idejo uresničiti kot pa o njej razmišljati, to vemo vsi.

Če zaključim, danes je e-mail marketing najmočnejše orodje za prodajo preko interneta. Podjetje, ki ima spletno stran z dovolj velikim obiskom, si lahko privošči, da svoje potencialne kupce pridobiva samo in izključno s pomočjo e-mail kampanj.

In če povežem izbrano rešitev, kot del ali nosilec distribucijske mreže z dobro optimizirano spletno stranjo, ki privablja obiskovalce in redno uporablja e-mail marketing, se lahko prav gotovo nadeja uspešnega poslovanja in morebiti tudi, čeprav ne čez noč ampak enkrat………. vreče z denarjem.

V primeru dodatnih vprašanj okoli izdelave ali prenove vaše spletne strani, nas lahko kontaktirate preko emaila info@spletnik.si ali preko telefona 080 33 39.

 

4 comments

  1. “raziskavo tržišča” = raziskava trga (ali trgov).

    Me pa veseli, da ste opomnili na to, da res ni možno brez raziskave. Ste jo opravili, preden ste začeli delati spletnik? 🙂

  2. Hehe 🙂 Pravzaprav nikoli nismo opravili “naročene” raziskave. Namreč Spletnik se je razvil v to kar je danes mogoče povsem po naključju. V začetku smo bili samo skupina programerjev in oblikovalcev, ki je delala spletne strani, tako kot to dela večina spletnih agencij. V tem času smo se veliko naučili in ugotovili potrebo manjših podjetnikov po izdelavi spletnih strani, ki so hkrati kakovostne v smislu, da je dejansko kak rezultat objave na spletu in ki so hkrati cenovno dostopne. Zato smo na podlagi izkušenj razvili “naš sistem”, ki ni samo software ampak je kup enega know-how-a, ki tvori celo storitev. Od prodaje, produkcije do podpore po zaključenem projektu.
    Sicer so nam zadostovali podatki RISa in ostali pokazatelji npr. raba interneta v estoniji, ki je nekaj let pred nami. Podjetja bodo vedno rabila spletne strani in to danes bolj kot kdajkoli prej. Se pa tudi spreminja dojemanje podjetnikov in njihove zahteve. Namreč podjetniki se zavedajo, da potrebujejo kakovostne storitve in podporo, ker danes nihče nima časa, da bi se ukvarjal s čimerkoli kar ni njihova služba (core biznis) in pri tem jim ne morejo pomagati storitve poceni študentov ali sorodnikov “računalničarjev”, ki jim bodo naredili spletno stran.

  3. Ah, saj leta dela v panogi so običajno kar intenzivno raziskovanje trga. Všeč mi je, da omenjaš “potrebo manjših podjetnikov”. Se tudi vidi, da celoten izdelek temelji na tem. Odlično, 5. 🙂

  4. Hvala lepa, trudimo se. Ja dejansko je res, mislim, da imajo manjša podjetja v povprečju zelo slabe strani z vidika kakršnekoli konverzije. No jasno so tudi svetle izjeme. Samo če vsak dan pogledate na Najdiju nove spletne strani bo ena ali dve od desetih imela nekako zastavljeno zgodbo, res pa je da sta v poslu dva akterja; izdelovalec spletnih strani in naročnik tako da sta oba v določeni meri “kriva” za izdelek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*