Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Strategija – Kaj moramo storiti za optimizirano, interaktivno in učinkovito spletno stran?

Strategija – Kaj moramo storiti za optimizirano, interaktivno in učinkovito spletno stran?

Verjetno veste, da je današnje internetno tržišče že močno zasičeno. Vsi in še njihov stric povrhu ( ali teta), verjetno imajo lastno spletno stran. Zato se najbrž sprašujete: »Kako za vraga, lahko sploh konkuriram?« Torej, kaj je potrebno narediti, da boste na lestvici internetne uspešnosti dosegli vrh? Mogoče ne to, kar vi mislite. Preberite dalje in izvedeli boste več o tem…
Pri prodaji in trženju storitev, sem se skozi leta naučil, da grafični dizajn spletne strani ni najbolj pomemben del razvoja in izdelave dobre spletne strani. Današnje zasičeno tržišče zahteva izbiro prave strategije, prav tako kot to počnete, če gradite npr. nepremičninski posel ali pa kaj drugega.

Naslednjih pet strategij, ki jih bom naštel, bi vas za začetek moralo usmeriti na pravo pot…

Ni se vam potrebno fokusirati na vse strategije hkrati. Izberite eno ali dve, ali več njih, karkoli je pač najbolj primerno, da vaša spletna stran deluje tako kot je potrebno. Katerakoli od teh strategij, vam bo namreč pomagala izboljšati uspešnost vaše spletne strani. Samo začeti je treba!

Kombinacija teh petih korakov, strategij ali kakorkoli, vam bo v pomoč pri izdelavi spletne strani, ki naj bi bila vaš »generator potencialnih kupcev«. To pomeni, da privablja nove kupce, jih stalno obvešča o novi ponudbi, komunicira z njimi in na koncu koncev tudi pobira naročila in prodaja.

1. Pisanje ponudbe za vašo spletno stran.
Vsebina spletne strani je verjetno najbolj pomemben element, da bo ta uspešna. Ste kdaj obiskali kakšno spletno stran, na kateri niste vedeli o čem govori? Kaj ste storili takrat? Če ste tak kot jaz, ste verjetno kliknili na gumb »nazaj« ali križec in nato poskušali najti spletno stran, ki bi vam dala več informacij, ki jih iščete.
Možno je, da je spletna stran imela zadosti informacij, ki pa so bile predstavljene nejasno, nepovezano, neizpostavljeno in niso bile ažurirane, kar nam pušča dvome o tem, kako stara je ponudba. Kako lahko potem zamerimo obiskovalcem, ki gredo raje na drugo spletno stran?

Druga stvar, ki se tiče vsebine je da večina izdelovalcev spletne strani spregleda koncept, ki je zelo pomemben, a zahteva veliko več dela in to je optimizacija celotne spletne strani za iskalnike. Pomembno je, da je spletna stran dobro optimizirana s ključnimi besedami, ki najbolje opisujejo vašo dejavnost. Prvi ali prva dva odstavka na vaši spletni strani, bi morala jasno, kratko in jedrnato, ne le predstaviti prednosti vaše ponudbe, temveč čimvečkrat vključiti tudi ključne besede. 
To vam bo v pomoč pri rangiranju spletne strani v iskalnikih in tudi pri učinkovitosti predstavitve ponudbe obiskovalcu. Zapomnite si, da bo bralec tako kot pri časopisu, kot pri spletni strani, prebral le nekaj prvih odstavkov, če jih bo seveda najprej pritegnil naslov.

Temu sledi »v oči vpadajoča« vsebina, ki naj bi obiskovalca prepričala, da klika po spletni strani. Uporaba odebeljenega besedila, seveda v meri dobrega okusa, je prav tako zelo uporabna na prvi strani. 

2. Optimizacija spletne strani za iskalnike.
Verjetno ste že zboleli od poslušanja, kako pomembna je optimizacija spletne strani za iskalnike. Toda, če želite da se vaša spletna stran visoko uvršča v iskalnikih in posledično dobi več obiska, potem je to najbolj pomemben del pri izdelavi spletne strani. Več obiskovalcev je več potencialnih kupcev in več potencialnih kupcev je več dobička.
Potrebno je malo več dela in kreativnega razmišljanja.

Namesto da izbirate očitne in prevečkrat uporabljene »ključne besede« za vašo spletno stran, raje uporabite besede, ki natančno opisujejo vašo dejavnost in so hkrati enostavne. Vedno je možno preveriti katera ključna beseda bi delovala in katera ne. Če prodajate ženske čevlje, boste namesto »ženski čevlji«, izbrali morda »Katjini čevlji« ali pa celo »Katjini sandali«. Seveda je najbolje vpisati več ključnih besed. V tem primeru bo vaša spletna stran uvrščena visoko, najverjetneje na prvi strani v iskalnikih. Bolje to, kot pa da ste pod ključno besedo »ženski čevlji« uvrščeni na 56. strani v Googlu, kjer vas ne bo nihče našel. Tudi vi verjetno ne pogledate več kot prvih 10. zadetkov, ko nekaj iščete.

3. Učinki spletnega marketinga
Naslednja, tudi prevečkrat spregledana faza spletnega razvoja vašega podjetja je celo bolj pomembna za posel na internetu, kot pa v realnem svetu. Ste že slišali za rek »Če jo izdelate, bodo prišli«. No, to ravno ne drži za spletne strani. Internet ima na milijarde strani, ki pokrivajo celotno zemljino površino.

Ideja, enostavno izdelajte spletno stran s tremi-štirimi stranmi ali vizitko, na kateri predstavite vaše storitve ali produkte, je današnja najnovejša verzija nekoga, ki vas hoče prepričati v nekaj, samo zato, da zasluži. Gradnja internetnega posla, potrebuje svoj čas, napor, veliko živcev in vztrajnost. Brez slednjih, bo vaša spletna stran končala v t.i. »mrtvi coni« interneta.

4. Dodajte interaktivno in/ali dinamično vsebino na vašo spletno stran.
To je ena najnovejših sprememb v Internetno-prodajni industriji v zadnjih letih. Ko je bil internet še relativno nov, je bila uporaba interneta za prodajo, podajanje informacij in možnost iskanja podatkov o osebah in podjetjih, dovolj da so ljudje nemoteno brali in iskali podatke in na internetu.
Danes pa…, neodločen obiskovalec pričakuje več – veliko več!

Vašega obiskovalca morate prepričati o tem da:
– je vaša spletna stran kvalitetna,
– da imate informacije, ki jih iščejo in potrebujejo in da
– jim lahko pomagate pri reševanju problema, ki ga imajo ( nimajo vaše storitve ali izdelka)
Prodajate lahko tako izdelke, ki jih »moraš imeti«, kot tudi storitve, brez katerih ne »moreš živeti«. Zato jih je potrebno uvrstiti v proces. Interaktivna spletna stran vključuje tudi načine, preko katerih vas lahko potencialni kupci kontaktirajo osebno, preko foruma, kontaktnega obrazca, predstavitvenega videa, ali česarkoli drugega, kar bo obiskovalcem vaše spletne strani ponudilo enostavno in komforno možnost, da z vami pridejo v stik. 

Ponudite lahko tudi »predstavitveni DVD«, za vašo spletno stran, produkte ali storitve ali pa sebe, kot direktorja podjetja. Možnosti, ki so na voljo, so neskončne in vsak nov način za dosego potencialnih kupcev je nov korak k temu da jih preobrazite v končne kupce.

5. Optimizacija seznama za e-mail marketing
Ta strategija je potrebna tako kot dnevno časopisje in oglasi ter novice, ki so v njih. Obiskovalci morajo biti redno informirani o vsem. Potrebno jih je tudi redno opominjati na izdelke ali storitve, ki jih ponujate, da jih tako, ko jih rabijo, lahko takoj naročijo. To naročilo se mora izvesti hitro, varno in zanesljivo.

Toda koga informirati?
Začenjati s seznamom e-mailov vaših potencialnih kupcev, torej kreiranjem vaše baze naslovnikov newslettra, ki ga pošiljate, ni vedno najlažje. Ponuditi nekaj brezplačnega ali vsaj zanimivega, za kar vam bodo obiskovalci pustili svoj e-mail naslov, ni kar tako. Kakorkoli, najti morate način, da bodo svoj e-mail naslov pustili taki, ki se zanimajo za vašo ponudbo. Te boste nato lahko redno obveščali o ponudbi in dogajanju na vašem področju. Konsistentnost in vztrajnost e-mail kampanj, s katerimi boste »preverjali« zanimanje potencialnih kupcev za vašo ponudbo, bo dolgoročno pripeljala veliko novih kupcev, ki se bodo vračali znova in znova.

Za pošiljanje e-mail kampanj lahko uporabite on-line orodja, ki vam omogočijo, da
e-mail sporočilo z vašo ponudbo in prijaznim nagovorom, pošljete hkrati tudi na več tisoč e-mail naslovov. Nato lahko izmerite: kdo je odprl vaš e-mail in kaj je kliknil. Poleg tega obiskovalcu tak način pošiljanja omogoča hitro odjavo, v primeru, da je pošta nezaželena ali pa hitro naročilo, v primeru, da mu je vaša ponudba všeč.

V primeru, da ponujate izdelke, lahko s takšno kampanjo preverite, kateri od izdelkov je trenutno najbolj »vroč« in celo to, koga zanima ta izdelek. To je dragocen podatek, saj veste kaj tržišče potrebuje in posledično temu primerno uredite lastno spletno stran ali pa taisti izdelek izpostavite z akcijo.

Zapomnite si, ni nujno, da je vse to res. Dodajte nekaj humorja in barvitosti v vašo e-mail kampanjo in jo naredite zanimivo! Izogibajte se prevelikemu številu nerazporejenih povezav, odebelenemu besedilu in številu slik. Glavna informacija mora biti v ospredju, da bralec lahko vidi njen namen. 

Če se boste zavedali zgoraj naštetih strategij in jih tudi uporabili pri vašem »internetnem biznisu«, potem niste daleč od uspeha. Pomembno je da veste, da spletna stran ne obstaja, če je ne promovirate, če ni uvrščena visoko v iskalnikih in če ne zna prodati.

Seveda, ne pričakujte rezultata preko noči in naj vas spomnim na začetne besede, Vsi že imajo spletno stran…od tete do strica. Tržišče je že zasičeno, torej je potrebno narediti korak več in omogočiti spletni strani, da opravlja svojo funkcijo, t.j. da privablja potencialne kupce, jim prodaja in poleg vsega še komunicira z njimi.
In spet, izdelava uspešne spletne strani je nekaj takega, kot da želite shujšati. Čeprav obstaja veliko podjetij, ki vam obljubljajo nebesa in to da lahko že jutri postanete milijonerji, je dejstvo da vse to rabi svoj čas, preden boste uspeli izgraditi nekaj, kar vam bo služilo denar in bo uspešno tudi na dolgi rok.    
V sodelovanju z  data_94_64_33_3.JPG 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*