Home » Marketing in prodaja » Resnica o izdelavi seznama vaših potencialnih strank, ki je ne boste slišali nikjer!

Resnica o izdelavi seznama vaših potencialnih strank, ki je ne boste slišali nikjer!

Izdelava seznama je definitivno nekaj, za kar slišimo vedno znova in znova, ker pač ima svoje mesto v marketinški areni. Ob tem, ko to poslušate pa vam nobeden ne bo rekel, kako težko je izdelati dobičkonosen seznam e-mailov vaših potencialnih kupcev.
Tudi jaz sem za izdelavo seznama potreboval več tednov in mesecev. V bistvu, se ta še vedno dograjuje in dopolnjuje. Da bi seznamu lahko rekli seznam je potrebno vložiti veliko truda. Sedaj, ko seznam stalno dovaja nove kupce vem, da se trud izplačal in predvsem poplačal.

Seveda ne bom rekel, da zaradi tega zaslužim milijon na mesec. Se pa dejansko zelo pozna pri končnem obračunu. Če poskušate izdelati seznam, da bi z njim zaslužili vreče denarja, tako kot so ga guruji, pa se zelo motite. Ničesar ni moč narediti, kar tako…čez noč.

Ne glede na to kaj počnete in kaj prodajate je najprej potrebno najti interesente, za katere mislite da jih bo vaša stvar zanimala. Pravi interesenti so ti, ki brskajo po vaši spletni strani in iščejo določene informacije o vaši ponudbi. V primeru da vam zaupajo svoj e-mail naslov ali telefon, s tem pokažejo določeno zanimanje in tako postanejo potencialni kupci. Z njimi izgradite odnos in ko vam bodo zaupali, jim predstavite ponudbo.

Vaš seznam morate uporabiti zato, da vašim potencialnim in obstoječim kupcem ponudite resnične in uporabne informacije. Na žalost mnogi marketingarji mislijo, da je sprejemljivo, če se osebe na njihovih seznamih »bombardira« z e-mail kampanjami, kjer je le gola ponudba in klici k akciji. Najbolj smešno je, da ti nekdo skuša prodati nekaj, kar ste pri njemu že kupili.

Tisti, ki so se vpisali na vaš e-mail seznam, so se zaradi tega, ker iščejo in pričakujejo določene informacije. Tisti, ki bo hotel opraviti nakup takoj, vas bo raje poklical, kot pa da bi čakal na e-mail kampanjo, kjer ga boste povabili k nakupu. Zato je pisanje e-maila (newslettra), ki jim ga boste poslali včasih zelo kočljiva zadeva, saj lahko že z enim napačnim naslovom, člankom ali razporeditvijo povzročite masovno odjavljanje s seznama. Občasne ponudbe, ki jih integrirate in povežete z uporabno informacijo, bodo bralce občasno spomnile na nakup. Če ne drugega, se vas bodo navadili in če bodo potrebovali to kar vi ponujate, bodo to zelo verjetno nakupili pri vas. V nasprotnem pa lahko pričakujete vsaj priporočila nekomu tretjemu. V vsakem primeru je to lahko vaše zelo močno marketinško orodje.

Če malo pogledam po statistiki, ki e-mail kampanji daje smisel in jo nadgrajuje, so povprečni rezultati zanimivi. Od npr. 10.000 bralcev jih bo 2.000 odprlo vaš e-mail. Od tega jih bo 500 kliknilo na eno od povezav, ki jih vodi na vašo domačo spletno stran. Če tukaj dodamo še recimo 10% uspešnost, lahko zaključim, da bo 50-im vaša ponudba všeč. Torej naj bi koeficient uspešnosti v tem primeru bil približno 5 promilov. In če pogledamo po drugi strani….bi uspeli preklicati 10.000 potencialnih kupcev v enem tednu, da bi pri tem pridobili 50 novih kupcev? Bi se vam to sploh izplačalo? Če bi npr. 2.000 ljudi, ki ste jih dobili na telefon bilo zainteresiranih za malo daljši klepet in bi od tega 500 ljudi z vami govorilo vsaj 5 minut, bi zato potrebovali točno 1 teden, če bi to delala ena oseba neprekinjeno 8 ur na dan! Pri tem nisem računal na aktivnosti, ki so pri tovrstnem trženju samoumevne in potrebne ( vpis aktivnosti, statistika, ponovni klici, ker osebe ni bilo,….itd.)

Za kaj od tega bi se odločili?

Podobni članki:
Pisanje newslettrov, ki prodajajo
Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo
2. skrivnost uspeha na internetu
Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko
Slabe novice za lastnike spletnih strani
15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*