Home » Marketing in prodaja » Ali je že prepozno za vaš on-line posel?

Ali je že prepozno za vaš on-line posel?

Zaslužiti velik kapital s pomočjo on-line posla, ni nemogoča misija. Mnogi bodo rekli, da je to odvisno od branže v kateri se nahajate, toda dejstvo je, da za vsako tržno nišo obstaja trg, ki ga z lahkoto osvojite s pomočjo interneta. Celo eskimi, ki imajo internet, bi lahko kupili vaš izdelek ali storitev, če bi jih ta zanimala.
Prva stvar, ki jo potrebujete če želite uspeti, je ideja! Ideja o tipu posla, ki ste ga izbrali in ga želite razširiti. Potrebno je podrobno raziskati izbrani trg, vaše konkurente ter pasti, ki se lahko pojavijo in nato priti ven z unikatno idejo. To vam bo dalo konkurenčno prednost, ne glede na to kako pozno boste vstopili v trg. 

Tehnično znanje:

Preden karkoli sklepate ali poskušate uresničiti vašo marketinško strategijo, najprej se boste morali opreti na tehnologije, s pomočjo katerih bo vaše delo postalo veliko lažje. PHP, MySQL, Java, CMS, Dreamweaver, Photoshop, Office, … so aplikacije in orodja, brez katerih internet niti ne bi obstajal. Več o tem veste, bolj boste pri svoji nameri učinkoviti.

Povezovanje – Partnerstvo:

S povečevanjem skupine vaših spletnih prijateljev ali partnerjev, boste prišli do prednosti, kar pomeni, da boste znanje in izkušnje črpali tudi od njih. Posledično to pomeni, da prihranite čas, povečate produktivnost in se poleg tega še vedno lahko na nekoga zanesete.

Znanje o optimizaciji spletne strani za iskalnike in spletnem marketingu:

Če s svojim on-line poslom želite uspeti, bo najprej potrebno »zavihati rokave« in si pridobiti znanje o optimizaciji spletne strani za iskalnike in o tem, kako spletno stran »integrirati« v svetovno spletišče, da bo ta »vidna«! To je zahtevna tematika, ki zahteva celega človeka. Priporočam, da si več o tem preberete v mojih prejšnjih člankih ali pobrskate po internetu, saj danes o tem čivka že skoraj vsak vrabec na veji.

Testirajte:

Nič ni boljšega kot to, da si lahko sami izdelate spletno stran za zelo nizke stroške, na kateri testirate vaše marketinške ideje in strategije.
Ne glede na to katero tržno nišo ste izbrali, na začetku bo prihajalo do pomanjkanja informacij in konkurenti vas bodo poskušali odvrniti od vašega vstopa na trg. Ampak glede na to, da se bodo verjetno tudi oni nekaj naučili od vas, kar pogumno. Testirajte kolikor se le da.
Vedno je bolje vedeti, kaj vas čaka »izza vogala«.

In na koncu…

Poskušajte graditi vaš posel z mislijo na čimveč obiskovalcev vaše spletne strani. Četudi jih imate več. V primeru, da gre na prvem področju slabo, bo šlo na tretjem odlično. Potrebno je opraviti čimveč raziskav, preden investirate v katerokoli poslovno priložnost, ki se vam morda ta trenutek zdi »predobra, da bi bilo res«.

Zapomnite si, internet je lahko tudi zelo uporabna zadeva za tiste, ki vam te sanje želijo ukrasti že za samo 1 evro.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*