Home » Marketing in prodaja » Spletni marketing za začetnike – Uvod v načrtovanje spletnega marketinga za vaše podjetje!

Spletni marketing za začetnike – Uvod v načrtovanje spletnega marketinga za vaše podjetje!

zapisisi.jpg
Večina lastnikov dobro optimizirane spletne strani, ki se želijo iti spletni marketing, ponavadi nima poslovnega modela. Ni čudno zakaj jim ne uspe. Danes se zatekajo k pretiranem oglaševanju na klik, jutri preidejo na forumski marketing. Čez en teden so že »na« pošiljanju spam-ov.

Kaj je narobe s tem poslovnim modelom?
Verjetno ima ta model največ možnosti za propad, saj nikoli ne morete obvladati čisto vseh področij. Brezciljno testiranje namreč nima haska. Če že, naj bo to vsaj del vaše vnaprej planirane strategije.
Kako dejansko imeti koristi od interneta? Imeti morate marketinški načrt, ki deluje.

Naj navedem nekaj predlogov, ki so bili vedno zelo učinkoviti:

1. Napišite cilje vašega spletnega posla.

– Kaj želite doseči naslednji mesec? Naslednje leto?

– Napišite karkoli vam pride na pamet. Vsaka malenkost vam lahko pripelje novega kupca.
– Bodite natančni, zapišite tudi številke.

2. Napišite glavne elemente vašega uspeha

– Ste strokovnjak ali boste uporabili znanje nekoga drugega?

3. Identificirajte vaše kupce

– Koliko stari ljudje sestavljajo vaše potencialne kupce?
– Koliko zaslužijo?
– Kje se zadržujejo?
– Kam hodijo na počitnice?
– …

4. Budžet za oglaševanje

– Kolikšni bodo vaši stroški? Za kaj boste namenili denar?

Še enkrat, bodite natančni. Naredite finančni plan za nekaj mesecev vnaprej. Določite stroškovna mesta, prelomno točko, prag rentabilnosti, itd.

5. Marketinški model

– Kako boste zaslužili denar?

– Kako boste privabljali potencialne kupce?

– Kako boste te potencialne kupce spremenili v končne kupce?

Zdaj imate osnovni načrt. Dogradili ga boste kasneje, ker je sedaj najprej potrebno določiti rok, za vsak vaš naslednji korak. Vedeti morate točno, kdaj boste dokončali vsakega od projektov. Če tega ne boste naredili, vam bodo različne naloge vzele preveč časa, ker pač ne boste pod nobenim pritiskom.

Ne pozabite še na osveževanje vašega marketinškega načrta, vsaj enkrat mesečno. To vas bo obdržalo v tekmi za dragocene potencialne kupce.

Ko boste vse to naredili, ni vrag da se to ne bi poznalo pri uspehu vašega podjetja.
Vsekakor je tu še veliko drugih stvari, ki zgoraj omenjenim korakom sledijo. O tem malo več

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*