Home » Marketing in prodaja » Kako izbrati opremo za na sejem

Kako izbrati opremo za na sejem

Mnoga podjetja se zavedajo pomembnosti udeležbe na sejmu.
Kakorkoli, ko pride do izbire opreme, ki je potrebna za dober vtis, je večina podjetij soočena s stroški, ki določajo kvaliteto opreme. Več ali manj se pri tem odloča med dvema možnostima: med opremo po naročilu ali opremo »v paketu«, ki jo ponavadi ponuja sejmišče.
V tem članku bom malo bolj opredelil obe možnosti, s katerima smo se srečali tudi mi.

Glede stojnice.. Razlika med stojnico po naročilu in serijsko stojnico je velika, tako v smislu stroška, kot tudi vtisa, ki ga naredi. Stojnica v katero vložimo več kreativnosti in se tako malo bolj izpostavimo, je ponavadi zelo draga. Toda s tem bomo dosegli zelo močan vtis na obiskovalce sejma in pripomogli k pravemu marketinškemu sporočilu, ki ga želimo prenesti.

Serijska stojnica, ki jo lahko naročite v sklopu zakupa razstavnega prostora, bo sicer veliko cenejša, toda vtis ne bo niti približno takšen, kot bi bil v primeru »dražje stojnice«. Tudi zato, ker bo takšno ali podobno stojnico na sejmu imela večina razstavljalcev.

Kar se tiče vizualne in tehnične opreme, je popolnoma enako. Cena določa kvaliteto, kar pomeni, da si za več denarja lahko privoščite več. Enostavno.
Lahko naročite nekaj LCD zaslonov, posebne žaromete, internetno povezavo, posebne mize, stole, projektor, itd…To vas bo stalo kar nekaj denarja, četudi se zanašate na izposojo, toda zopet bosta učinek in uporabnost močan argument proti cenejši različici.
Kakorkoli, opremo lahko izkoristite za grafično predstavitev podjetja, ki tako poenostavi in obarva predstavitev vaše ponudbe. V veliko pomoč vam bo tudi pri procesu naročevanja in nabiranja kontaktov potencialnih kupcev. Tu vam bo v pomoč računalniški programer.

skgi_91741_7978.jpg

Razstavljalci bodo večinoma uporabili enaka stojala in inventar v svoji stojnici, medtem ko lahko vi dodate malo več kreativnosti in stojnico opremite z malo drugačnimi elementi in barvami. Tu vam bo v veliko pomoč grafični oblikovalec, ki lahko izdela podobo vašega podjetja.

Kot je videti, je izbira med dvema danima možnostima lahka. V primeru, da boste v udeležbo na sejmu vložili veliko denarja, za katerega boste morali najeti kredit, se raje odpovejte prevelikim stroškom in izberite navadno stojnico.
Vtis, ki je tukaj najbolj pomemben nadoknadite s svojo zavzetostjo in načinom predstavitve, ki je lahko drugačen od povprečja.

skgi_91766_8106.jpg

Drago najemanje opreme in osebja pa prepustite podjetjem, ki na sejmu razstavljajo že nekaj časa.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*