Home » Marketing in prodaja » Kako vaš posel predstaviti na sejmu, da si ga obiskovalci zapomnijo

Kako vaš posel predstaviti na sejmu, da si ga obiskovalci zapomnijo

Vaš posel je verjetno ena od najpomembnejših stvari za vas, je tako? Nekaterim je posel enak kot imeti otroka – naredili bodo vse možno, da ga vzgojijo in mu pomagajo »odrasti«.
Za posel ste investirali veliko časa in denarja in zato stremite h temu, da si ga ljudje zapomnijo. S pomočjo predstavitve na sejmu, pa ga ti ljudje začnejo tudi ceniti. Sejem je lahko zelo uporabno »orodje«, če ga pravilno uporabite.

Tu je nekaj »sejemskih« idej, ki so lahko zelo uporabne in učinkovite pri vaši predstavitvi…

Prepričajte se, da sta firma in logo vašega podjetja dobro vidna na vseh stvareh, ki so neposredno ali posredno vpletene v možni »vidni spekter« potencialnega odjemalca.

Vključite čimveč brezplačnih stvari, kot so:
• Vizitke
• Brošure
• Priponke
• Pisala
• Itd.
Prepričajte se, da so na vidnem polju in da jih lahko ljudje vzamejo tudi mimogrede.

Potem dodatno, uporabite še malo več kreativnosti pri stvareh, ki najbolj predstavljajo vaš posel. Na primer, če vaše podjetje cilja na smučarje, potem naročite kape, šale in rokavice z logom vašega podjetja in jih podarite. Če ne drugega, vedno lahko daste nekaj, kar vsi uporabljajo – recimo: »potovalno šalico za kavo«.

Logo vašega podjetja lahko natisnete kamorkoli…od britvic do dežnikov. Najdite izdelek, ki se najbolj poda vašemu poslu in potencialnemu kupcu.

Naslednja najbolj vabljiva stvar na sejmih je hrana. Hrana je ljudem vedno privlačna, še posebej če lepo diši in je zastonj. Ni v navadi, da obiskovalci s seboj prinašajo hrano in vsi vemo, da smo na sejmih vedno lačni. S prigrizkom boste morda še bolj izstopali…Oblikovanim prigrizkom v duhu vaše ponudbe?… Je to že preveč?
Niti ne! Kupci so vse bolj »nakupovalno razgledani« in cenijo tudi vsako malenkost, ki kaže na to, da ste v to vložili veliko pozornosti. Tako jim boste ostali še bolj v spominu.

skgi_91686_7642.jpg

Darilni boni in kuponi so pravtako lahko zelo učinkoviti. Če ljudje vedo, da pri nakupu dobijo popust, bodo raje izbrali vas kot pa konkurenta. To vam daje možnost, da lahko potencialnim kupcem predstavite prednosti vaše ponudbe in ko jim enkrat to dokažete, se bodo z veseljem vračali.

Nagradno žrebanje je tudi zelo dobra ideja za sejem. Podobno kot bon ali kupon, tudi nagradno žrebanje lahko nekomu prinese nekaj uporabnega. Karkoli ponujate za nagrado, prepričajte se, da je povezano z vašim poslom in da nagovarja čimveč potencialnih kupcev.

Seveda, izkoristite sleherni kontakt z obiskovalci tako, da si zapišete njihove podatke ali pa jim podarite darilno vrečko z vašo brošuro in vizitko. Nagradno žrebanje vedno privabi pozornost. Pri tem imate dovoljenje za pridobitev njihovih podatkov. Shranite jih, saj boste tako lahko zopet prišli v kontakt z njimi, že takoj po sejmu.

Če želite ljudem svojo ponudbo vtisniti v spomin, je predstavitev na sejmu nujna!
To pa vsekakor pomeni tudi, da morate v njihov spomin vstopiti tudi vi. Izgledati morate v skladu s podobo podjetja in ga predstavljati v najboljši luči. Bodite prijateljski, nenapadalni in iskreni. Podarite nasmeh vsakomur in tako vzpostavite očesni kontakt. Bodite pripravljeni na pogovor o vašem poslu. Vnaprej si pripravite odgovore na najbolj pogosta vprašanja, ki bi jih obiskovalci lahko postavili. Tako boste tudi bolj samozavestni, kar pomeni da ne boste imeli težav s prodajo vaših izdelkov ali storitev.
skgi_91706_7741.jpg

Iz osebne izkušnje, iz lanskega celjskega obrtnega sejma – MOS lahko rečem, da so to stvari, ki vas od drugih razstavljalcev lahko ločijo in pozitivno izpostavijo. Ker smo podjetje, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani in drugih spletnih rešitev, smo pri naši predstavitvi uporabili video/avdio tehnologijo, podprto z aplikacijami, ki so omogočale obiskovalcem enostavno prijavo na nagradno igro in brezplačni demo ter naročilo izdelave spletne strani. Poleg tega smo našo ponudbo podprli s predstavitvijo »v živo« s pomočjo projektorja in grafične predstavitve.
predavatelj.jpg

Vsekakor smo s predstavitvijo pridobili veliko novih partnerjev, potencialnih ter končnih kupcev, predvsem pa so k nam hodili tudi tisti, ki so za nas sicer vedeli, a nas niso cenili.
Predstavili smo se izza telefonske linije, osebno!

Katerikoli način prodaje izberete, predlagam da naj bo jasno, da je vaš posel odličen. Tudi obiskovalci bodo nato od vas odšli z mislijo, da je vaš posel odličen!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*