Home » Izdelava spletnih strani » Kako izbrati podjetje za izdelavo moje spletne strani

Kako izbrati podjetje za izdelavo moje spletne strani

Zelo pomembno je, da spletna stran lepo izgleda. Toda za uspešen spletni marketing se morajo podjetja zanašati predvsem na, že integrirano, marketinško strategijo. Spletni marketing se zanaša na orodja in procese, ki se uporabljajo pri pridobivanju novih potencialnih kupcev in spreminjanju teh v končne kupce.
Ko izbirate podjetje za izdelavo spletne strani, imejte v mislih sledeče:

• Spletna stran mora biti dobro optimizirana in uvrščena v iskalnikih. Le tako jo bodo našli potencialni kupci, od katerih jih morda le 1% pozna natančno ime vašega podjetja. Oni ne iščejo vas ,temveč iščejo najboljšo ponudbo za željeni izdelek ali storitev. Najdite ključno besedo.
Spletne strani, ki se uvrščajo na prve strani v iskalnikih kot so www.google.com in www.najdi.si , ponavadi »poberejo« 90% vseh potencialnih kupcev!

• Pomemben je videz spletne strani. Grafični dizajn spletne strani je ponavadi prva ovira pri izdelavi, saj le ta predstavlja vaše podjetje, barve vašega podjetja, dušo vašega podjetja! Ravnotežje med izbranimi barvami bi naj bilo tisto, ki bi potencialnega obiskovalca na naši spletni strani zadržalo za toliko časa, da bi si ta uspel ogledati našo ponudbo. Imeti mora tudi marketinško sporočilo in promovirati znamko. Oglejte si primere.

• Spletna stran mora biti organizirana in sestavljena tako, da je zmožna potencialne kupce spreminjati v končne in redne kupce. Strateško locirani »klici k akciji« na vaši spletni strani, bi morali obiskovalce pritegniti k naročilu ali vsaj delnem sodelovanju. Če uspete avtomatizirati ločevanje med potencialnimi kupci in naključnimi obiskovalci vaše spletne strani, se boste lažje osredotočili na prve in poskušali z njimi izgraditi odnos in zaupanje. To pa je že dejansko faza, ko ti sami pridejo do vas.

• Prepričajte se, da vaša spletna stran vključuje mehanizme, ki sledijo potencialnim kupcem, beležijo njihove podatke in komunicirajo z njimi. Metoda, ki ji pravimo e-mail marketing, vključuje izgradnjo e-mail seznama, ki je dejansko eden in edini pravi seznam naših bodočih kupcev. Začnite z izgradnjo seznama e-mail naslovov vaših potencialnih kupcev.

• In končno, izbrati morate podjetje, ki je specializirano tudi v spletnem marketingu, kjer vam znajo, ne le izdelati spletno stran, temveč tudi svetovati o tem kako izkoristiti prednosti spletne strani.

Poiščite lokalno podjetje, ki mu lahko zaupate in se nanj zanesete.
Podjetje, ki ga boste izbrali za izdelavo spletne strani, bo postalo zelo pomemben del vaših marketinških načrtov. Prepričajte se, če je to podjetje zmožno tehnično in izvedbeno podpreti vizijo vašega podjetja. Važno je, da se osebno dobite z vodjo projektov, ki bo v podjetju zadolžen za vašo spletno stran. Tudi tehnična podpora, ki jo boste potrebovali pri urejanju spletne strani je pomemben dejavnik. Podjetje pa vam kot nadgradnjo lahko priporoči program spletnega marketinga, ki je bil preizkušen že mnogokrat. Pomembna je torej celotna storitev in ne samo izdelava spletne strani.

Orodje za urejanje – zelo pomembno!
Prepričajte se, da ponudba podjetja, ki ga boste izbrali, vklučuje tudi možnost celotnega nadzora nad spletno stranjo. Kaj to pomeni?
Spletna stran se mora prilagoditi toku dogajanj na področju marketinga in slediti hitrim in nenadnim spremembam na trgu. Kakor hitro se spreminja vaša ponudba, tako hitro se mora spreminjati tudi spletna stran, torej dopolnjevati in ažurirati. Tako imenovani CMS – content management system, ali sistem za upravljanje z vsebino, vam ali tistim, ki so v podjetju za to zadolženi, omogoča hitre spremembe, ne da bi se pri tem posluževali tehničnih virov.
S tem so stroški v celoti veliko nižji in tudi spletna stran kot taka, sledi marketinški strategiji vašega podjetja. Urejajte spletno stran samostojno!

Zaključek
Izbira pravega podjetja za izdelavo spletne strani in planiranje spletnega marketinga je velikega pomena. Učinek in končni uspeh vašega spletnega marketinga, sta odvisna predvsem od odločitev, ki jih sedaj sprejemate. Ni slaba ideja, da kontaktirate nekaj podjetij, jih povprašate po ponudbi in te primerjate med seboj ( tudi s pomočjo našega kalkulatorja za izračun stroškov spletne strani)

Vzemite si čas, pretehtajte priporočila, pozanimajte se kako poteka izdelava spletne strani, kdo so zadovoljne stranke, itd…Sploh ne dvomim v vašo pravilno odločitev sedaj, ko veste za kaj gre.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*