Home » Email marketing » Kako lahko tudi v vašem podjetju začnete z e-mail marketingom

Kako lahko tudi v vašem podjetju začnete z e-mail marketingom

Če želite delati e-mail marketing, a ne veste kako se ga lotiti, potem sledite tem korakom, da se ga boste lotili na pravi način.

1. Določite ciljno publiko, za katero mislite da bo e-mail kampanja prišla v pravem trenutku. Določite jo natančno – sektor v gospodarstvu, raven ciljanega osebja, geografijo, …

2. Izdelajte seznam e-mail naslovov s pomočjo vaše ponudbe. Tisti, ki jih zanima več informacij o vaši ponudbi, bodo v zameno za njih voljni pustiti svoje podatke, torej svoj e-mail naslov.
Z njihovim privoljenjem jim lahko pošiljate e-mail kampanje s pomočjo katere jih boste veliko lažje prepričali v prednosti vaše ponudbe. Lahko pa seznam e-mail naslovov tudi najamete ali celo kupite. 

3. Pripravite e-mail kampanjo s pravim sporočilom. Pošljete lahko tako tekstovni e-mail, kot tudi e-mail, ki je izdelan v html kodi. Slednji se bo enako odpiral v kateremkoli e-mail odjemalcu, medtem ko to za prvega ne velja. Vključite možnost odjave, v primeru da bralec ne želi več prejemati sporočil. Večkrat preverite sporočilo in odstranite termine ter besede, ki spominjajo na nezaželena sporočila. Katere so najbolj nezaželene besede lahko preverite tudi na internetu, saj za to obstajajo t.i. črni seznami. Seveda vsako kampanjo najprej stestirajte med sodelavci.

4. Pošiljajte e-maile. Če pošiljate kampanje na veliko število e-mail naslovov, lahko za to uporabite poceni in učinkovite programe, s katerimi lahko tem e-mailom tudi sledite.

5. Ponovno in zopet ponovno pošiljajte kampanje saj le s konsistentnostjo in ponavljanjem lahko dosežete željeni učinek te marketinške metode. Hitro se morate odzivati na informacije, ki jih pridobite z določeno kampanjo. Tako hitre reakcije vas lahko privedejo do še hitrejše prodaje. 

6. Analizirajte rezultate, preučite uspešnost pošiljanja; neveljavni e-mail naslovi, kliki, odjave, posredovanja, odgovori na sporočila, priporočila, itd..Ovrednotite vsak korak vaše e-mail kampanje in pošičite vzroke, ki tičijo za uspehom ali neuspehom vsake kampanje.

Če ste prezaposleni ali pa se vam e-mail marketing zdi pretežka marketinška metoda, lahko razmišljanje o tem prepustite strokovnjakom. Na internetu boste našli veliko ponudnikov tovrstnih orodij, pri Spletniku pa je e-mail marketing vključen v poslovni plus paket in paket spletne trgovine. Veliko uspeha vam želim.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*