Home » Izdelava spletnih strani » Logo – Identiteta za vaš posel

Logo – Identiteta za vaš posel

Kaj je Logo?
Logo je vizualna reprezentacija vašega podjetja ali organizacije. Je ime, simbol, monogram, znak, znamka ali katerakoli druga oblika, ki je zdizajnirana za lažjo in gotovo prepoznavnost vašega podjetja med vašim potencialnim občinstvom.

Kratka zgodovina
Oblikovanje loga ima tako dolgo zgodovino, kot je dolga evropska civilizacija. Stari grki so uporabljali simbole, ki so bili sestavljeni iz ene ali več črk iz njihove linearne B pisave. Te so ponavadi predstavljale začetnice imena neke osebe ali kraja in so jih uporabljali za označitev pripomočkov, stvari ali pa državnih simbolov. Zgodnji grški kovanci so ponavadi nosili logo kralja ali kraja od koder so izhajali. V srednjem veku so logote uporabljali tudi že v komercialne namene.
Trgovci v 13. Stoletju so logo uporabljali kot zaščitni znak za svoje blago. Ti primerki loga vključujejo dizajn z označbami dvorcev, kovačev in plemstva. V 18.st. je že skoraj vsak trgovec imel svoj zaščitni znak ali pečat – Logo.
Industrijska revolucija je povzročila dramatično povečanje pomena in vrednosti zaščitnih znakov. V 50-ih letih 20. st. se je z rastjo velikih korporacij povečala tudi pomebnost in razpoznavnost simbolov, ki sedaj lahko že s svojim pojavljanjem uspešno promovira določeno podjetje.

V današnjem svetu mora logo postati eden od obrazov podjetja. Tisti večinski del vaše potencialne publike je postal zelo odziven na logote in njihove pomene. Zaradi današnje zasičenosti ponudbe izdelkov in storitev mora biti izdelava loga zelo premišljena, kajti le tako se lahko neko podjetje, na trgu še bolj izpostavi pred konkurenco.

Pomembnost loga
Logo na ljudsko miselnost deluje »sprožilno«, saj vas v podzavesti lahko spomni na neko preteklo izkušnjo. Na primer, ko sem vodil ameriške turiste po Albaniji smo stanovali v hotelu Sheraton v strogem centru Tirane. Poleg hotela se nahaja restavracija s hitro prehrano, ki ima zelo podoben logo kot McDonalds. Lahko trikrat ugibate, kje so moji gostje najraje jedli.

Logo je sem po sebi najlažja pot za promocijo nekega posla. Opisuje podjetje, brez dolge razlage. Dobro izdelani logo bo pomagal vašemu poslu povečati vidnost, kar pa se bo seveda poznalo tudi na končni prodaji.

Kaj je pomembno za dober logo
Ne sme biti preveč kričeč in ne sme vključevati preveč informacij. To lahko namreč na kupce vpliva negativno. Kompleksen dizajn, ki predstavlja vse vidike vašega posla s pomočjo ubesedenih prednosti je super, toda to nima veze z logom. Logo in njegov namen morata biti razpoznavna takoj!

Glede na to, da logo uporabljamo povsod kjer se pojavlja firma našega podjetja ( tiskovine, internet, …), priporočam, da ta ni preveč bogato opremljen z ilustracijami in barvami. Kot takega ga namreč ni možno uporabljati povsod, v vseh spletnih aplikacijah.

Dizajn loga vašega podjetja, bi zato da bi izstopal iz povprečja, moral biti unikaten. Z uporabo enostavnih modnih stilov za vaš logo, se boste odmaknili od prvotnega namena loga. To lahko zelo negativno vpliva tudi na vaše potencialne kupce, kajti tako se jim ne bo zdelo, da kaj date na promocijo vaše znamke.

Logo je torej zelo pomemben del pri ustanavljanju vašega podjetja, saj ga bodo ljudje tako lažje prepoznali.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*