Home » Marketing in prodaja » Kako povečati prodajo s pomočjo glasovnega posnetka ( avdia)

Kako povečati prodajo s pomočjo glasovnega posnetka ( avdia)

Ko dodajate sporočila na vašo spletno stran v obliki avdio posnetka, se zavedajte da bo s tem obiskovalcem olajšano brskanje po vaši spletni strani, kjer se nahaja ponudba. Z glasovnim posnetkom gradite določeno povezavo med potencialnimi kupci in ponudbo. Glas preko avdia obiskovalcem daje občutek lagodnosti in pravtako lahko olajša iskanje informacij .

Avdio lahko vaši spletni strani pridihne novo človeško dimenzijo. Že samo z enim posnetkom boste stopili korak pred konkurenco, saj imajo obiskovalci radi drugačnost in ta jih ponavadi tudi prepriča, da na vaši spletni strani ostanejo malo dlje kot ponavadi. Spletna stran bo tako izgledala profesionalna in zaupanja vredna.

V naslednjih primerih si lahko ogledate kakšne prednosti ima dodajanje avdio posnetka na vašo spletno stran:

Osebno sporočilo
Tako imenovano avdio dobrodošlico ali osebno predstavitev, lahko postavite tako, da je to prva stvar, ki jo obiskovalec opazi na vaši spletni strani. To je perfektna možnost, da predstavite sebe, vaš posel in storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Večina obiskovalcev spletne strani ponavadi ne prebere veliko teksta….in tudi če ga, si ga ne morejo zapomniti prav dobro. Osebno sporočilo, s katerim jih boste nagovorili, pa jim bo v glavi ostalo še dolgo časa.

Avdio izjave zadovoljnih kupcev
To je lahko zelo dobra ideja. Tako bodo obiskovalci vaše spletne strani lahko slišali, kaj si o vaši storitvi ali izdelkih mislijo obstoječi kupci. To ni dobro samo za vašo kredibilnost, temveč s tem obiskovalci slišijo tudi druge glasove, narečja, … ki opisujejo vaš posel. S tem se bo marsikdo lažje odločil za zadnji korak pred morebitnim nakupom.

Navodila
Glasovni posnetek je lahko dragoceno orodje tudi ko podajate navodila. Mnogo ljudi se bolje odziva na izrečeno besedo, kot pa na prebrani stavek ali celo odstavek. Prav zato, če želite na spletni strani obiskovalcem podajati navodila, je glasovni posnetek ravno prava priložnost!
Če želite lahko obiskovalce vaše spletne strani vodite skozi proces naročanja, vse do končnega nakupa ali pa jim ponudite kratke videovodiče in nasvete iz bloga.
Ko nekomu dajete navodila preko glasovnega posnetka, lahko tudi tista najtežja izgledajo enostavno. Preprečilo bo tudi usip tistih, ki so bolj navajeni glasovnega kot pa vizualnega učenja. Skratka vsem vašim obiskovalcem boste v dobri meri olajšali, da vas slišijo in prepoznajo vaše sporočilo.

Oplemenitite vaše prodajno sporočilo
Ko uporabljate avdio, vam to daje možnost, da dodatno pomagate vašim gostom, da se sprehodijo po vaši spletni strani do ponudbe, ki jo predstavljate.
Avdio je močna motivacijska sila. Vaš glas lahko prepriča in vpliva na obiskovalce, da ti na vaši spletni strani ostanejo malo dlje.
Prav gotovo boste veliko pridobili, če se odločite za uporabo avdia na vaši spletni strani. Statistične študije prikazujejo da se, ko uporabljate avdio na vaši spletni strani, lahko zgodi marsikaj: Poveča obisk; podaljša čas, ki ga obiskovalci porabijo na spletni strani; gradi dober odnos s stranko; in predvsem poveča prodaja.

Glavni cilj, ki bi ga morali imeti ob dodajanju glasovnega posnetka na vašo spletno stran je povačanje prodaje. Kako se lahko to doseže?  
Ko obiskovalci vaše spletne strani slišijo vaš glas, to nemudoma povzroči določeno kemijo med vami in vašim potencialnim kupcem. Če imate ob tem na voljo tudi glasovne izjave vaših zadovoljnih kupcev, bo to le še »smetana na čudoviti sadni kupi«! Četudi ni prišlo do nakupa, si vas bo vaš potencialni kupec zelo dobro zapomnil. To pa vsi vemo, vodi do njegovega nakupa,  lojalnosti do naših produktov, priporočil, itd.

Z enim samim avdio posnetkom lahko prav hitro stopite KORAK PRED KONKURENCO!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*