Home » Marketing in prodaja » Zakaj nihče ne kupuje mojih izdelkov ali storitev?

Zakaj nihče ne kupuje mojih izdelkov ali storitev?

V primeru, da imate spletno trgovino, kjer prodajate artikle ali pa spletno stran, kjer predstavljate vašo storitev in imate s prodajo veliko težav, si oglejte tri osnovne razloge zakaj je tako.

1. Verjetno niste izbrali pravih ključnih besed za vašo spletno stran. Nažalost je to napaka, ki jo spletni tržniki radi ponavljajo. To se zgodi, če smo izbrali ključno besedo, po kateri ni nobene možnosti da se bomo uvrstili na prve strani v iskalnikih, ker je konkurenca prehuda. Ali pa če izberemo ključno besedo, ki sploh ne predstavlja našega posla in obiskovalci začudeni, kako so se znašli na vaši spletni strani, hitro odvihrajo drugam. Ne da bi pri tem sploh kaj kupili.

Postavite se v kožo vašega potencialnega kupca. Predstavljajte si, da iščete informacijo v zvezi z marketingom, pristali pa ste na spletni strani, ki prodaja umivalnike. Koliko časa bi ostali na taki spletni strani? Me razumete? Prepričajte se, da so vse vaše strani dobro optimizirane s ključno besedo, po kateri bi tudi vi iskali svoj produkt. In to je vedno prvi korak k dobro optimizirani spletni strani.

2. Vaša spletna stran je slabo dizajnirana in je prava zmešnjava. Vaša spletna stran mora imeti urejeno strukturo in veliko gumbov, povezav ter navodil, ki omogočajo obiskovalcem, da lažje najdejo informacijo, ki jo iščejo. S pomočjo statistike klikov preverite, katere so tiste strani, ki so slabo obiskane in uporabljane in že s tem podatkom si lahko pomagate v veliki meri. Torej naj se obiskovalci po vaši spletni strani sprehajajo hitro, brez napora in brez bolečin.

V primeru, da obiskovalci spletne strani klikajo na povezave in se brezglavo sprehajajo, z namenom poiskati določeno informacijo, lahko stavite evro, da se ne bodo nikoli več vrnili. Preprosto obstaja preveč različnih možnosti, ki so le en klik stran, kar pomeni da obiskovalcu ni težko zelo hitro »oditi k vašemu konkurentu«.

Izdelajte uporabnikom-prijazno spletno stran, z navigacijskim sistemom, ki obiskovalcem kaže kje se nahajajo in kako do iskanih informacij. Še bolje, uporabite zemljevid spletne strani. Olajšajte iskanje pravih informacij, zopet se postavite v kožo uporabnika. Zadovoljni obiskovalci ne le da se bodo vračali, temveč bodo s seboj pripeljali še več prijateljev.

3. Vaša predstavitev ponudbe ne cilja na pravo skupino potencialnih kupcev. To je pravtako zelo pogosta napaka, ki jo delajo tržniki. Zgodi se celo, da je predstavitev ponudbe za podjetje preveč »samovšečna«. Zapomnite si: Vaših potencialnih kupcev ne zanimate vi, temveč to kar ponujate. Edino kar jim je pomembno je, da od vas slišijo kako jim boste rešili problem. Hočejo vedeti, »Kaj imam jaz od tega?« Torej, dajte jim vedeti naglas! Začnite z velikim naslovom, ki se nanaša na prednosti, ki jih predstavite v malo manjšem naslovu. Ponudbo nato predstavite v korakih in pri tem ne govorite le o lastnostih. Govorite tudi o prednostih. Te so za obiskovalca najbolj pomembne, saj se ti z njimi najhitreje poistovetijo. Torej prednosti, prednosti in še enkrat prednosti. Aha, in še nekaj…ne pozabite jih vprašati, če želijo kaj kupiti ali pa brezplačno preizkusiti. Sleherni kontakt, ki ga dobite, lahko za vas pomeni milijon novih.

Če povzamem, ponavadi so majhne stvari tiste, ki delajo največji razmak med uspehom in neuspehom. Sledite tem trem osnovnim pravilom in uspeh ne bo izostal. Če pa zato nimate časa ali volje, potem raje to prepustite strokovnjakom. Na internetu je oportunitetni strošek lahko veliko večji, kot pa stane urna postavka osebe, ki si s tem služi kruh. Kontaktirajte svojega izdelovalca spletne strani. Prepričan sem, da vam lahko pomaga v veliki meri. Želim vam veliko uspeha.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*