Home » Izdelava spletnih strani » Kako izdelati spletno stran, ki bo privabljala samo tiste obiskovalce, na katere ciljamo.

Kako izdelati spletno stran, ki bo privabljala samo tiste obiskovalce, na katere ciljamo.

Če želite izdelati spletno stran, za katero lahko z gotovostjo trdimo da bo privabljala trume novih obiskovalcev, potem berete pravi članek.
Pri Spletniku vam lahko pokažemo, kako združiti prijetno in enostavno s koristnim. Torej kako lahko samostojno dovajate nove obiskovalce, seveda ob pomoči profesionalnega in učinkovitega spletnega orodja.

Ne samo, da vam bomo pokazali način in pravo pot, tudi sami se lahko prepričate o pravi rešitvi, na osnovi več kot 400 zadovoljnih uporabnikov s katerimi se ta trenutek lahko pohvalimo. Če so zadovoljni oni, boste prav gotovo zadovoljni tudi vi.
Če za trženje spletne strani ali apletne trgovine uporabljate e-marketinške metode kot so: pošiljanje newslettrov, e-čestitk ali videov. In jih pošiljate poslovnim partnerjem, prijateljem, sodelavcem ter seveda potencialnim kupcem, je to že prvi korak k privabljanju tiste skupine internetnih obiskovalcev, na katere dejansko ciljate. Spletnemu marketingu danes pravimo kar “visoko kvalitetno trženje”!
Enostavna uporaba Spletnikovega orodja za izdelavo ali kasnejše urejanje spletne strani, vam omogoča da spletno stran ali spletno trgovino sproti prilagajate zahtevam trga. To pomeni, da lahko spletno stran spremenite, prenovite in ji dodajate vsebino kadarkoli, popolnoma samostojno.
To ne pomeni, da ste prepuščeni samemu sebi, temveč predvsem to da niste odvisni od drugega. Seveda vam pri urejanju pomagamo s pomočjo video vodičev, najbolj pogostih vprašanj, tekstovnih navodil in celo izobraževanj, ki smo jih do sedaj po celi Sloveniji izvedli že 16.
Za tiste bolj zahtevne uporabnike sta na voljo e-učbenik in e-priročnik, v Blogu pa tedensko objavljam članke, s katerimi vam želim približati tudi bolj strokovne plati uporabe in izkoriščanja Interneta – danes vodilnega medija.

Pri naših obstoječih naročnikih opažam, da jim uporaba pravega orodja za izdelavo in urejanje spletne strani (CMS) pomeni veliko več, kot le sam izgled spletne strani. Namreč dejstvo, da tukaj ne gre le za urejanje teksta in slik, temveč jim vse to kar profesionalna spletna stran vključuje ( obrazci, HTML izseček, poštni seznami, statistika, nakup preko interneta,…), daje tudi veliko več možnosti za uresničitev idej, ki se navezujejo na dodajanje in uporabo interaktivnih elementov.
Samo kot primer lahko izpostavim dejstvo, da internetni obiskovalci veliko raje kontaktirajo preko kontaktnih obrazcev, kot pa da vam pišejo preko e-maila. Ti obiskovalci nekaj rabijo. In če je to kar rabijo vaš izdelek ali storitev, potem bodo o tem hoteli izvedeti vse informacije. Če imate na spletni strani le nek artikel s ceno, za dodatne informacije pa mora obiskovalec oditi na drugo spletno stran, ste ga izgubili za vedno! Kupil bo namreč pri konkurentu, ki je taistemu artiklu poleg cene dodal še, krajši in daljši opis z dodatnimi slikami, ocene in izjave  tistih ki so ga že kdaj uporabili in bili z njim zadovoljni ter npr. video z navodili. Katerega ponudnika bi v takem primeru izbrali vi?

V primeru, da boste imeli kompletno spletno stran, ki je funkcionalna in dobro optimizirana za iskalnike, ne le da se bodo obiskovalci vračali na spletno stran, priporočili jo bodo tudi drugim! To pa bo povzročilo drastično povečanje obiska na vaši spletni strani. Temu boste lahko prilagajali spletno stran po vaših željah in dodajali nove artikle ali storitve, po potrebah trga, na katerem iščete potencialne kupce.

Kaj pa cene? Ko pri izdelavi spletnih strani govorimo o cenah, se to predvsem nanaša na čas izdelave ter količino pripravljene vsebine, ki jo je potrebno prenesti na spletno mesto. Orodja kot je Spletnik, vam omogočajo tudi celoten nadzor nad spletno stranjo, kar pomeni:
1. Da jo lahko izdelate popolnoma sami in plačujete le za uporabo orodja ter gostovanje,
2. Da osnovno spletno stran izdelajo strokovnjaki, dopolnite pa jo sami in pri tem plačujete za uporabo orodja in gostovanje spletne strani,
3. Ali pa celotno izdelavo spletne strani zaupate strokovnjakom in pri tem plačujete uredniške ure, tehnično pomoč in gostovanje spletne strani.

Glede na prej omenjene izkušnje naših uporabnikov, lahko z gotovostjo trdim, da ima 90% lastnikov spletne strani ali spletne trgovine raje pomoč strokovnjaka in temu raje nameni nekaj denarja, kot pa da jim spletno stran izdela študent ali prijatelj, ki ne bo imel vedno časa za popravke in nadgradnje in bo posledično zato trpel vaš posel. Imate toliko denarja, da si lahko privoščite tako napako. Ljudje so se že opekli in najslajše pri tem je, da skozi to ni potrebno iti tudi vam.

Vse kar je potrebno, je določiti pravi namen spletne strani, izbrati rešitev in pripraviti vsebino. Vse ostalo naj za vas opravi nekdo, ki se na to spozna in vam ob tem ponuja tudi non-stop tehnično podporo. Če se vam na poti pokvari avto, sem prepričan da ne boste klicali vašega avtomehanika, ker bo ta na dopustu ali pa bo takrat spal. Poleg tega pa, za primer hujše okvare najverjetneje nima vlačilca ali pa se mu kratkomalo ne bo dalo priti na drugi konec Slovenije. Koga boste torej klicali v takem primeru?

Veliko stvari je v življenju, ki si jih želimo. Obstajajo tudi take, za katere bi celo plačali, samo da bi jih imeli enkrat v roki, torej da bi jih vsaj preizkusili. Prepričan sem, da najbolj pogosto kupujete »z očmi«. Če pa stvar lahko tudi potipate ali celo okusite, pa se s tem le še bolj prepričate, da ste res kupili to kar bi radi imeli.
Tudi pri izdelavi spletne strani je najbolj pomemben prvi vtis, ki ga dobite, ko izbirate pravega ponudnika. Če imate na voljo brezplačen demo preizkus, ga s pridom izkoristite.
S pomočjo demo preizkusa lahko namreč takoj ugotovite ali je neka storitev draga ali poceni. Če pa je vaše oko še bolj izkušeno, pa lahko ocenite tudi približno koliko časa bi trajala izdelava spletne strani in celo koliko se boste morali sami potruditi, da bo ta nato dobro uvrščena v iskalnike Google.com in Najdi.si.
Izdelava spletne strani za vaše podjetje ni le nuja ali neka ovira, ki jo morate preskočiti. V spletno stran ali spletno trgovino je potrebno vložiti nekaj denarja. To je zopet tako, kot če bi se pri nakupu avtomobila raje odpovedali zračnim blazinam, električnemu pomikanju stekel in avtoradiju, kot pa da bi za vse skupaj v paketu z avtomobilom plačali smešnih 300€. Ker veste da sta varnost in udobje vredna veliko več, verjetno tukaj sploh ne bi razmišljali, temveč bi bili pripravljeni plačati še veliko več.
Enako je pri izdelavi spletne strani za podjetje. Bi raje metali denar skozi okno za oglaševanje in trženje preko drugih medijev in s tem konkurirali le velikim, kot investirali nekaj 100 evrov v spletno stran, s pomočjo katere lahko ta velika podjetja celo prehitite?

Še nekaj,
V marketingu poznamo veliko uspešnih metod, vendar sta najboljši marketinški metodi samo še dve: Marketing iskalnikov (Google.com in Najdi.si) in e-mail marketing.
Obe metodi sta močno povezani s pletno stranjo podjetja, ki je dejansko edini pogoj. Spletne strani, ki jih po ključni besedi danes najdemo na prvih dveh straneh v iskalnikih, poberejo 90% vseh potencialnih kupcev. Torej tudi 9 od 10 kosov pogače.
Od vseh teh obiskovalcev, pa se nam niti ne sanja kdo so. Kot izkušeni podjetnik veste, da je prvo pravilo v prodaji, da moramo v vsakem primeru dobiti kontakt potencialnega kupca. Četudi ta ne kupi ničesar, je dejstvo da ga je vaša ponudba zanimala. Torej če imate njegov kontakt, ko je kupec še »vroč«, ste zmagali. Z nekaj zaporednimi email kampanjami, ga lahko v nakup prepričate z nevsiljivo in zelo učinkovito metodo – e-mail marketingom.

Če torej želite učinkovito spletno stran ali spletno trgovino, ki bo dobro optimizirana za iskalnike Google.com in Najdi.si, vam ne preostane drugega kot da za nasvet povprašate strokovnjake. Spomnite se na svoj avtomobil.

Če želite da vam pri tem svetujemo, nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39 ali nam pišite na info@spletnik.si .

 

2 comments

  1. Savan Biserčiuć

    Pozdravlueni

    Veseli me da sem naletel na ta vaš članek, me pa vseen zanima, koliko stane izdelava spletnih strani če mi jih servirate na ključ in koliko časa to traja ker se v zadnjem času ne ločujem od računalnika in študiram socialna omrežja katerima bi pridružil eno klasičnospletno stran kot oglasno desko ki bi podpirala že obstoječe interaktivne strani ki bi jih preprosto uredil tako da prek neke strani oddajam vsebino iz enega interaktivnega portala na vse vmrežene in podobne strani kot so facebook in drugi in bi potem spremljal potek dogodkov na windows liwe omrežju kot receptorju, seveda želel bi imeti kakovostne aplikacije kot jih na primer ima podjetje “virtua”v svoji ponudbi. Za odgovor sam vam že sedaj hvaležen in v upanju da bo kaj poniknilo iz tega zeljnika sem vam kar sedaj že hvaležen. L.P
    Savan

  2. Me veseli g. Savan.
    Najbolje, da nam pišete na info@spletnik.si in odgovorili vam bodo takoj ko bo to možno.

    Lep dan vam želim še naprej!

    Lp, Uroš

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*