Home » Izdelava spletnih trgovin » 10 Korakov Kako Ustvariti Neuspešno In Neučinkovito Spletno trgovino

10 Korakov Kako Ustvariti Neuspešno In Neučinkovito Spletno trgovino

Kdo sploh še hoče ustvariti uspešno in učinkovito spletno trgovino, ki prinaša zaslužek? Mi že ne! Če nekoliko postavimo sarkazem na stran in se posvetimo realnosti. Vsi smo videli veliko spletnih trgovin, ki nas dobesedno odvrnejo od nakupa oz tega, da bi malo pobrskali po njih in morebiti dobili kakšno pametno informacijo o njihovi ponudbi. Vse te spletne trgovine imajo veliko skupnega in pomembno je, da se učimo na njihovih napakah ter poskušamo ustvariti spletno trgovino, ki kupca prepriča v nakup in ne nasprotno!

1. Skrijte gumb za nakup

Čim bolj otežite proces nakupa vaših artiklov. Najbolje boste naredili, če boste gumb za nakup (v košarico) postavili čisto na dno spletne trgovine oz še bolje, če ga sploh ne boste imeli – je eden boljših načinov oz korakov kako narediti slabo spletno trgovino.

2. Uporabite FLASH

Čudovita spletna trgovina narejena v Flashu je zagotovilo za privabljanje potencialnih kupcev, kaj ne?  Nič ni slajše, kot če potencialni kupec oz obiskovalec spletne trgovine čaka v velikem pričakovanju, da se flash animacija naloži in na koncu odvrti v 5 sekundah ter nato kljub kroničnemu pomanjaknju časa, ki je značilno za današnji čas, podobno čaka še na vsako stran oz podstran, da se tudi te naložijo. Ob tem se kupec seveda ne bo spomnil, da bi odprl spletno trgovino vašega konkurenta, ki je oddaljen samo en klik. Kajne?

3. Optimizacija v iskalnikih je hudič

Od “pametnih” spletnih administratorjev ste verjetno slišali, da je optimizacija v iskalnikih – Search Engine Optimization (SEO), proces zapletenih internih in eksternih faktorjev v vaši spletni trgovini, ki omogočajo boljše uvrščanje le te v iskalnikih, hudičevo delo. Kaj ni tako, da bi morala iskalnika Google ter Najdi.si preprosto vedeti, da imate super spletno trgovino? Komu je pa še potrebno delati za boljše uvrščanje v iskalnikih? V bistvu, zakaj pa bi nas sploh moral kdorkoli najti?

4. Klik,Klik,Klik,…Klik,…Klik

Ostale spletne trgovine imajo samo nekaj sekund, da privabijo potencialne kupce, vendar to seveda ne velja za vašo spletno trgovino. Zavedajte se, da lahko ustvarite spletno trgovino, v kateri bo potencialni kupec potreboval vsaj 10 klikov, da izbere en artikel izmed celotne palete artiklov. Vi veste, da obiskovalci vaše spletne trgovine radi klikajo na tisti levi gumb na miški, do onemoglosti.

5. Radi imamo zmedo

Saj poznate tisto sobo v vaši hiši kjer imate vsepovprek nametano pohištvo, stare tovsterje in še kakšno neuporabno reč? Kaj ne bi pri postavljanju spletne trgovine uporabili podobno filozofijo? Preprosto! Samo zmečite skupaj na tone materiala, slik artiklov, teksta, itd., več je vsega bolje je. Torej poljubite preprostost v slovo!

6. Ljudje “palijo” na Pop-up-e

Popup-I so krasno orodje za vzpodbujanje vaših potencialnih strank v nakup. Prepričajte se, da bodo popup-i izpostavljeni in moteči kolikor se le da ter, da bodo utripali in oddajali zvoke kot Windowsova opozorila, ki javljajo napake. To je edini način, da bo vaš potencialni kupec kdajkoli opazil vaše produkte.

7. Ne dovolite jim da vas najdejo!

Vsekakor nočete, da vas nadležni kupci najdejo na internetu. Hočem reči, kaj se zgodi, če vas (v upanju, da ne) kateri od potencialnih kupcev kontaktira preko telefona oz vam pošlje elektronsko sporočilo v katerem se zanima za vaš produkt? Poleg tega, da bodo vedeli za vaše kontaktne podatke (strašno!), vam lahko celo začnejo bolje zaupati. Res skrb vzbujajoča misel.

8. Spletne trgovine so v resnici samo zabavni labirinti

Spletne trgovine so dejansko samo kamuflaža in na prvi pogled delujejo kot, da nekaj prodajajo , a v resnici so najboljše spletne trgovine postavljene tako, da se potencialni kupci izgubijo v njihovem labirintu. Če potencialni kupec opravi svoj nakup v manj kot minuti lahko smatrate svojo spletno trgovino za neuspešno!

9. Hmm. Kaj ta spletna trgovina ponuja?

Zapomnite si, vaša spletna trgovina bi morala biti kot sestavljanka. Poleg labirinta, ki ste ga ustvarili se prepričajte, da nobeden ne bo mogel natančno določiti vaše dejavnosti v manj kot treh besedah. Prodajajte toliko različnih artiklov, da bodo vaši konkurenti Top Shop, E-Bay in Wall-Mart, za katere se dejansko ne ve, česa NE prodajajo.

10. Nakupovalne košarice so za neumneže.

Razni nakupovalni vozički in košarice žalijo vaše potencialne kupce. Zakaj bi sploh kdo pomislil na to, da vam plača za artikel, ki ga je ponesreči položil v “namišljeno” košarico. Še posebej, če vam mora pri tem zaupati osebne podatke, ali celo številko kreditne kartice. Grafičnemu dizajnu prirejena nakupovalna košarica, ki lepo izgleda, že ne bo prepričala vaših kupcev, da kliknejo na gumb “Naroči”…….

…V redu, naš sarkazem je izvabil iz nas le najboljše. Videli smo veliko slabih spletnih trgovin in moramo zato na nek način izraziti svojo frustracijo, ki smo jo ob tem doživeli.

Naj dodamo ŠE PRAVI NASVETNe sledite nobenemu zgoraj naštetemu! Uporabite teh 10 točk le kot iztočnico za vaš posel. Združiti malo humorja, sarkazma in kritike, ni nikoli slabo, če iz tega seveda znamo izvleči najboljše.

Preizkušajte spletno trgovino SHOP123 brezplačno 30 dni, nam pišite na info@shop123.si ali pokličite preko telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*