Home » Izdelava spletnih strani » Z obnovo spletne strani do vaše odločilne konkurenčne prednosti

Z obnovo spletne strani do vaše odločilne konkurenčne prednosti

Danes že lahko rečemo, da je na internetu prisotna čisto vsaka panoga, ki si želi interakcije s svetom, oglaševanja, distribucije in podajanja informacij o storitvi.
V poslovnem svetu je prišlo že do te mere, da počasi primankuje domen, ki pa je seveda prva stvar o kateri morate razmišljati, ko izdelujete spletno stran ali spletno trgovino za svoje podjetje. Od manjših podjetij do velikih korporacij, vsi dejansko koristijo internet za komunikacijo in učinkovito prodajo.
Investiranje v kompletno spletno stran, ki je poleg tega dobro optimizirana in prodajno učinkovita, nam prinaša dolg seznam prednosti, med katerimi so:

1.    Oglaševanje – Trženje vaše znamke na globalni ravni
2.    Trgovanje – Spletni prodajni sistemi so prilagojeni obstoječim prodajnim metodam in kot taki definitivno pripomorejo k povečevanju dobička.
3.    Dostopnost – Z lahkoto ste dosegljivi širši demografični skupini in večjemu odstotku vašega ciljnega trga
Internetna prodaja je dokazano najbolj profitabilen način dostopa do potencialnih in obstoječih kupcev, saj ga danes koristi že večina podjetij, ki seveda želijo biti uspešna.

Spletne strani za primerjavo cen, kot je npr. moneysupermarket.com, se nikoli ne bi razvile v tako uspešne, če internetna prodaja ne bi bila tako primerna za ekonomijo kot tudi je. Namreč Simon Nixon, ki je lastnik tega podjetja, je bil v letu 2007 v Veliki Britaniji proglašen za osebo, ki je s podjetjem zaslužila največ.

Primarni razlog, za to da imate spletno stran je ažurnost in predvsem biti korak pred konkurenco. Ni važno v kateri panogi industrije ste, v vsakem primeru obstajajo konkurenti, ki se tega dejstva še ne zavedajo. Torej je vaša konkurenčna prednost že dejstvo, da se tega zavedate vi.

Kaj je potrebno narediti za uspešno spletno stran?

Izdelava spletne strani je lahko uspešna in pripomore k nadaljnemu uspehu podjetja, če je le ta izdelana resno in načrtovano. Obstajajo namreč podjetja, ki se jim tako mudi, da pozabijo na osnovna načela, ki zadevajo pripravo vsebine, posvetovanje s strokovnjaki, itd.

Torej obstajajo seveda podjetja, ki se profesionalno ukvarjajo z izdelavo spletnih strani in kot taka vam tudi znakjo svetovati o optimizaciji za iskalnike, izbiri dizajna, ki bo predstavljal vaše podjetje, nadzoru nas spletno stranjo in kako ažurirati spletno stran, da bo ta predstavljala močno prodajno orodje v vaših rokah.
Ne zadovoljujte se s poceni spletnimi stranmi, ker takim stranem ponavadi manjka ravno tisto, zaradi česar podjetja sploh imajo spletno stran, možnost komunikacije, interakcije, integracije in seveda podajanja pravega sporočila potencialnim obiskovalcem, na pravi način.

Da bi s spletno stranjo vaše podjetje pridobilo čimveč, v smislu funkcionalnosti, bi ta morala biti izdelana postopoma, tako da veste za vsak korak, s katerim ste bližje njeni končni podobi. Seveda so tu še neke stvari, ki jih morate pri tem imeti v mislih.
Kaj je namen vaše spletne strani? Katere so tiste funkcionalnosti, ki jih potrebuje spletna stran?  Kaj in koga želite doseči z vašo spletno stranjo?
Dobra in spoštovana spletna agencija ( kot npr. Spletnik) vam lahko svetuje tudi pri bolj osebnih odločitvah, kot so: Kako pridobivati potencialne obiskovalce? Kako urejati spletno stran samostojno? Kako izbrati prave barve za dosego maksimalnega učinka?….itd.

Kaj storiti, če je moja spletna stran že za v “staro šaro” ?

Enostavno, poiščite pravo spletno agencijo, ki ne samo da izdeluje grafični dizajn, temveč poskrbi tudi za gostovanje. Pri tem je zelo pomembno, da imate kadarkoli možnost uporabiti tehnično pomoč, kar je dejansko v današnjem svetu nuja! Kajti če malo pomislimo, kolikokrat se boste znašli v situaciji, ko je za vašo prodajo pomembna malenkost na vaši spletni strani in je ob tem tudi določen časovni rok. Če ravno takrat vaš izdelovalec spletne strani ne bo na voljo, potem se boste znašli v zagati. Zakaj bi torej sploh razmišljali o spletni strani, če se imate možnost osredotočiti le na vaš posel. Naj to za vas naredijo tisti, ki se s tem ukvarjajo na profesionalni ravni. Tako boste vedno v koraku s časom, saj vas bodo pravi “internetni partnerji” vedno obvestili, ko bo čas za novo spremembo in s tem nov korak pred konkurenti.
Obstaja tudi veliko dodatkov, ki postajajo popularni. Morebiti takrat, ko ste izdelovali spletno stran za svoje podjetje, še niso obstajali.
To so na primer blog, forum, intranet, prodaja preko kreditne kartice, videi, grafični elementi, itd. Skratka če je vaša spletna stran starejša od dveh let, vsekakor potrebuje obnovo.

Obnova vaše spletne strani, bo definitivno privabila še več novih obiskovalcev in prepričala že obstoječe obiskovalce, da ti po vaši spletni strani brskajo še bolj pogosto. S tem ko boste “osvežili” vašo spletno boste pripomogli k temu, da vas najdejo tudi tisti, ki jim je pomemben prvi videz spletne strani in predvsem ažurnost.
Spletna stran o vašem podjetju lahko pove več, kot si mislite – Vaša spletna stran ustvarja splošni vtis o vašem podjetju in prav zato morate biti prepričani, da kot taka vedbno ostane interaktivna in profesionalna.

Še nekaj!
Obiskovalec vaše spletne strani, je izkušeni kupec, ki ve kaj išče. Taisti kupec, bo pogledal tudi kdaj je bila nazadnje dodana neka vsebina, članek, nasvet ali pač neka informacija. S tem ugotavlja ali je spletna stran ažurirana. NO, pri tem seveda v povprečju ne bo porabil več kot nekaj sekund, da to ugotovi. Torej če bo zadnji datum ažuriranja izpostavljen npr. ob članku, ki ste ga dodali lansko leto ali pred dvemi leti, bo ta obiskovalec avtomatično mislil, da je tako “stara” tudi vaša ponudba. Tega potencialnega kupca in monoge druge ne boste več videli na vaši spletni strani, ker bodo v tistem momentu raje kliknili na konkurenco.
Torej če ne drugega, sem vas v obnovo vaše spletne strani prepričal s tem zadnjim stavkom.

Če želite glede tega še bolj podrobno pokramljati in povprašati Kaj je na vaši spletni strani tisto, kar bi morali NUJNO spremeniti in dodati, nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39 ali pa nam pišite preko e-maila info@spletnik.si .

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*