Home » Marketing in prodaja » Ideje za promocijo spletne strani – Za manjša podjetja

Ideje za promocijo spletne strani – Za manjša podjetja

Če ste podjetnik, ste se najverjetneje že prepričali, da za konkurenčnost z “velikimi fanti” vaš posel nujno potrebuje spletno stran. No in ko vam ta spletna stran enkrat že deluje, je objavljena in stoji na enem od strežnikov, je ljudem tudi potrebno dati vedeti, kje se ta spletna stran sploh nahaja. Torej je potrebno imeti ideje, s katerimi potencialne obiskovalce prepičamo, da bodo obiskali našo spletno stran in da se bodo tja tudi vračali. Torej kot podjetnik verjetno veste kako tržiti produkt ali storitev na prejšnji način, ne veste pa morda kako sedaj spletno stran “postaviti na vidno mesto”. Pa poglejmo…

Z drugimi besedami, nihče ne bo obiskal vaše spletne strani, če sploh ne ve da obstaja!
Ena izmed prvih stvari, ki jih morate narediti je VPIS V ISKALNIKE.
Obisk, ki naj bi prihajal iz iskalnikov je najdragocenejši in večina spletnih mojstrov se bo s tem strinjala, saj njihov obisk dejansko večinoma prihaja iz iskalnikov Google in Najdi.si. Večina iskalnikov ima na voljo tudi podstran, preko katere lahko vpišemo svojo spletno stran, brez kakršnegakoli doplačila. Iskalnik bo nato vašo spletno stran uvrstil med iskalne rezultate v roku enega tedna.

Druge ideje o promociji spletne strani vključujejo vpise naslova spletne strani v razne direktorije, imenike, forume, itd. Torej je za spletno stran zelo dobro, da se ta nahaja v čimvečih medijih, ki so postavljeni prav z namenom privabljanja čimvečih obiskovalcev na eno mesto. Ti direktoriji in imeniki se ponavadi zelo dobro uvrščajo v iskalnikih in kot taki, lahko zelo pozitivno vplivajo na uvrščanje vaše spletne strani v iskalnikih. Če si želite prebrati po kakšnem principu iskalniki določajo pozicijo spletne strani, kliknite tukaj.

Na primer, če posedujete majhno podjetje, ki prodaja artikle za domače ljubljenčke, se lahko vključite v forum ali PIŠETE BLOG, ki obravnava npr. mačke in pse. Tako boste prišli v stik  ljudmi, ki jih ta tematika zanima in bodo kot taki tudi vaša ciljna publika, saj jih lahko takoj tudi kontaktirate.

Naslednji način je IZMENJAVA PASIC. Kontaktirajte podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo komplementarjev vašim artiklom ( da se ponudba dopolnjuje in da podjetje ni konkurenčno) in si izmenjajte pasico ( banner). Pravtako se lahko včlanite v enega od portalov za izmenjavo pasic. V tem primeru boste z vašo spletno stranjo postali gostitelj za druge pasice in pravtako bodo druge spletne strani nosile vašo pasico. Načinov je torej več, a glavni cilj teh dejanj je, da čimveč ljudi pride na vašo spletno stran.

Med drugim je vse bolj popularen tudi način partnerskega programa, ki ga s tujko imenujemo AFFILIATE marketing.
Kako deluje?
Recimo, da izvzamemo primer partnerskega programa pri izmišljeni trgovini Ljubljenčki d.o.o..
Recimo, da prodajam kletke za kanarčke.
Ker je trgovina ljubljenčki d.o.o. zelo znana in ker jim z mojim artiklom ne bom konkurent, bi za mene bilo odlično, če bi en del njihovih obiskovalcev nekako preusmeril na svojo spletno stran. To naredim tako, da na spletni strani Ljubljenčki d.o.o. zakupim oglasni prostor, ter tja postavim svojo pasico. Vsak klik na pasico me bo sicer stal, a hkrati mi bo prinesel novega potencialnega kupca.
Pravzaprav za te klike niti ne bi bilo potrebno plačevati, če bi se s trgovino Ljubljenčki d.o.o. dogovoril, da za vsako naročilo v moji spletni trgovini ali spletni strani, oni dobijo provizijo in obratno za njihovo pasico na moji spletni strani.

Za še več idej glede promocije spletne strani obstaja veliko različnih virov. Saj je to ena od najbolj perečih tematik in kot taka zelo dobro strokovno zastopana na internetu.
Kakorkoli, najprej vpišite spletno stran v iskalnike, dodajte povezavo v nekaj najbolj obiskanih imenikov in direktorijev, ter nato pošičite podjetja, ki se ukvarjajo z isto ali komplementarno dejavnostjo s katerimi si nato izmenjajte pasice.
Že samo to dejnje lahko povzroči povečan obisk na vaši spletni strani.

Saj veste kako je, … neobiskana spletna stran je tako kot neobiskana trgovina, kjer se na artiklih nabira prah. Poskrbite torej, da bo vaša spletna stran vidna!

Več informacij o optimizaciji spletne strani za iskalnike ter promociji spletne strani, si lahko preberete v naših predhodnih člankih. ( v iskalnik v našem blogu vpišite ključno besedo optimizacija).
Če imate ob tem še kakšna dodatna vprašanja, nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite preko telefona 080 33 39.

P.S. Če želite dodatno zaslužiti ali pa si kot naš naročnik zmanjšati mesečno naročnino, imamo tudi pri Spletniku svoj partnerski program. V tem primeru nam pravtako pišite na info@spletnik.si .

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*