Home » Email marketing » E-mail marketing – 2 skrivnosti kako bralce prepričati, da vedno odprejo vaš e-mail!

E-mail marketing – 2 skrivnosti kako bralce prepričati, da vedno odprejo vaš e-mail!

Ni važno kako dobra je vaša ponudba, kako dobro je napisana, kako je prikazana… Če je pa  nihče ne prebere. V direktnem marketingu je največja ovira preko katere morate najprej, da bralce prepričate da pismo sploh odprejo!
Si sploh predstavljate kako naslovniki odpirajo vaša prodajna pisma (Če jih sploh)? Večina jih to počne nad košem za smeti. Ob poplavi najrazličnejše pošte (Še posebej podjetja) ter pomanjkanju časa je seveda tudi pregled pošte potrebno zoptimizirati. To naredimo tako, da izpostavimo samo račune in tiste pošiljke, ki se nam zdijo zanimive na prvi pogled. Vse ostalo…gre v koš (neodprto)!

E-mail nima nobene kuverte, a ima prostor za zadevo – naslov e-maila, ki ga prejemniki seveda vidijo najprej, ko se ta znajde v njihovem e-poštnem predalu. In TO je dejansko »kuverta« in seveda KLJUČ do uspeha. Vabljiv naslov e-maila je dejansko ta, ki virtualno prisili ljudi, da ga odprejo in začnejo brati. Tako ste verjetno tudi vi prišli do te vrstice…

Tukaj bom omenil dve zelo uspešni tehniki, ki ju lahko uporabite takoj. Seveda če želite, da bo vaša naslednja e-mail kampanja še bolj uspešna in privlačna za potencialne kupce.

1.    Uporabite njihovo prvo ime.

Opozorilo: Uporabite zmerno. Prednost e-mail marketinga je, da lahko s pomočjo spletnega orodja, ki je temu namenjen merite odziv ( odprti e-maili, kliki na določene povezave ali izdelke, odjave, prijave…) in s tem lahko oblikujete ciljne skupine, ki jih nato nagovorite osebno.

Bolj kot se ponudba tiče določenega bralca, bolj pride v poštev personalizacija.

Jaz osebno v tedenskih e-mail kampanjah ne uporabljam personalizacije, ker bi s tem lahko dosegel nasprotni učinek. V primeru interesa posameznega bralca, pa takoj vključim tudi njegovo ime. Primer:

1. E-mail: Poletna razprodaja se je začela!

2. E-mail ( po izkazanem interesu): Jože: Za vas sem rezerviral… ( pač tisto za kar je pokazal interes)

Pri tem veliko vlogo igrata naslov v prvem e-mailu ter t.i. follow-up, ki je personaliziran, ker vemo veliko več o osebi, torej česa si najbolj želi.

Lahko vidite razliko? Bi ga vi odprli ali bi ga raje preskočili?

2.    Zadenite jih v podzavest

Tukaj je primer mojega prijatelja, za katerega vem da so njegovi potencialni odjemalci čarovniki. Zaupal mi je, da njegove e-mail kampanje ti odpirajo zelo slabo. Celo veliko se jih vedno odjavi. Zakaj? Prvi razlog tiči v tem, da poskuša dolgo zgodbo narediti kratko in pri tem e-mail izgubi svoj čar. Predlagal sem mu, da svojim čarovnikom da nekaj v zameno. Kaj si torej čarovniki želijo? Trike, orodja, zajce, čarobni prašek ali nov klobuk? No, za začetek je prijatelj uporabil trike. In tukaj je naslov, ki ga je uporabil:

»Nov trik tedna! …«

Pri tem je stopnja odpiranja e-maila narasla kar za trikrat!!!

Ugotovili smo torej, da je v e-mail marketingu zelo pomembno kakšen je naslov e-maila, saj ta dejansko predstavlja virtualno kuverto, ki jih vsi tako neradi odpiramo. Pomembno je, da veliko testirate, saj se s tem stalno učite in sami prihajate do sprožilcev, ki bodo vedno ali vsaj v večini pozitivno delovali na podzavest vaših potencialnih kupcev, ter jih tako privabili na vašo spletno stran.

Če imate glede tega kakršnokoli dodatno vprašanje nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*