Home » Marketing in prodaja » Zakaj je zelo pomembno, da vas vaši kupci poznajo

Zakaj je zelo pomembno, da vas vaši kupci poznajo

Naj vas nekaj vprašam… Ali kupujete od ljudi, ki jih ne poznate? Samo včasih, je res? Ali verjamete obljubam ljudi, pa čeprav jih ne poznate? Hm, samo včasih kajne? Tako kot vas in mene, tudi veliko ljudi in drugih bralcev zanima predvsem o tem kdo je avtor ali vsaj kdo stoji za podjetjem od katerega kupujemo.

V današnjem svetu ima skoraj vsak svoje mnenje in predstavo o stvareh. Saj veste… »100 ljudi = 100 čudes!« Tako ima vsak tudi svoj okus in vsak svojo percepcijo. Recimo, da ima celo novinec  na internetu lahko svoje mnenje o spletnem marketingu, ki bi ga izvajal na svoj način. Vprašanje je le: Bi se vi z njim strinjali in mu verjeli? Seveda ne!

Medtem ko raziskujete s pomočjo iskalnika Google ali Najdi.si, ste verjetno že videli kar nekaj spletnih strani, ki ponujajo informacije o ključnih besedah, ki ste jih pred tem vpisali ( Torej strani, ki se optimizirajo z enako ključno besedo – Konkurenca!). In nekako verjamem, da jih ne obravnavate enako. Torej ko iščete npr. lesene mize, si boste na to ključno besedo verjetno ogledali več podobnih spletnih strani, ki pa niso vse kompletne ali pa o podjetjih, ki stojijo za njimi ne vemo nič!

S spoštovanjem do spletnega marketinga in predstavitve produktov, ponavadi obiščemo blog, ki opredeljuje takšno vrsto informacij, ki so ponavadi zelo dobrodošle, ker pač ponujajo tudi osebno mnenje.

Kakorkoli…ljudje smo rojeni kot “izbiralci” ali z drugimi besedami….zelo smo izbirčni. Po drugi strani se takoj nagnemo na stran tistega, ki želi da ga poslušamo. Torej ga poslušamo. Osebno sem mnenja, da ko obiskujemo strani, našo pozornost usmerimo tudi na podstrani kot so: O nas, Kontakt, O podjetju, O avtorjih, itd.
In zopet…Ljudje ne verjamemo kar takoj! Prav zato je zelo pomembno da ocenimo ali je oseba, ki ji bomo zaupali denar, res vredna našega zaupanja. Najbolj nas bodo zanimali: Izobrazba, koliko let izkušenj, življenjski uspeh in pretekli zaslužki.

Na kratko, na ta način ovržemo še zadnje dvome, ki jih kot obiskovalci določene spletne strani imamo o podjetju, avtorju ali osebi, ki pač stoji za tem podjetjem!

Torej, kaj naj bi taka podstran ( O podjetju, O nas, O avtorju, itd.) vsebovala:

1.    Odkod prihaja
2.    Dosežki in Izobrazba
3.    Zakaj zaupati
4.    Osebni interesi
5.    Dosedanji projekti in rezultati
6.    Osebni moto
7.    Cilji/ Vizija/ Strategija

To je le nekaj stvari, ki jih lahko vključite na vaši spletni strani, ker je tukaj še veliko več načinov kako vzpostaviti avtoriteto. Seveda pa boste s tem imeli osnovo in verjamem, da boste ob tem dobili še kakšno idejo. Naj vam omenim še video/avdio predstavitev ali pa pač tisto s čimer mislite, da boste v vaši dejavnosti zbodli bralca, da vam bo začel zaupati. Pri tem imate svobodo in seveda zadnjo besedo!

Toda zapomnite si… Vse informacije, ki naj bi se tukaj nahajale morajo biti izključno o vas!

Če želite izvedeti še kaj več o tem, si preberite v naših predhodnih člankih, nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*