Home » Izdelava spletnih strani » Kako vaši spletni strani “vtisniti” lep videz in občutek lagodja.

Kako vaši spletni strani “vtisniti” lep videz in občutek lagodja.

Izgled vaše spletne strani in občutek, ki ga obiskovalec dobi ko se sprehaja po vaši spletni strani, sta zelo pomembna. Najbolj uspešne spletne strani, še posebej tiste ki so bolj prodajno usmerjene, so izdelane tako da vključujejo le tiste elemente, ki delujejo najbolje ali pa so najbolj prodajno učinkoviti.

S tem ko stalno dodajamo nove podstrani ali ugotavljamo kaj na spletni strani ali v spletni trgovini deluje in kaj ne, ni vrag da enkrat le pridemo do prave »zmagovalne kombinacije«. Z razvojem interneta počasi prihajamo v fazo, ko obiskovalci točno vedo kam klikniti, kaj klikniti in kaj je tisto kar ponazarja neko povezavo do določenega spletnega mesta ali neke informacije.
To pomeni…da je za spletno stran, ki predstavlja vaše podjetje potrebno upoštevati predvsem obiskovalca, saj bi se določene informacije morale nahajati prav tam, kjer jih ta obiskovalec tudi pričakuje.
Na primer, navigacijski meni (Domov, Ponudba, O nas, Kontakt, itd.) bi moral biti na levi strani ali pa v »glavi« pod naslovno sliko, pasico ali logom podjetja, torej zgoraj. V spodnjem delu (»v nogi«) pa naj se nahaja navigacija, ki vsebuje informacije o avtorskih pravicah, splošnih pogojih in kontaktu. Če se je na spletni strani potrebno premakniti daleč navzdol (kar sicer ni priporočljivo), pa je potrebno »nogo« opremiti tudi s povezavami do ostalih podstrani (Tako kot v zgornjem navigacijskem meniju).

To je ravno tako kot če bi v samopostrežni trgovini želeli kupiti kruh in salamo. Ponavadi se kruh nahaja blizu oddelka s salamo, torej nam ni potrebno nazaj do blagajne in nazaj na oddelek s salamo, saj vemo da sta si blizu in zato povezana oddelka. V našem primeru ima navigacijski meni, ki je vedno pri roki, funkcijo lažjega in hitrejšega sprehajanja po spletni strani.
Če obiskovalec pride na vašo spletno stran in opazi navigacijski meni, na kakršnega se je že navadil, bo tudi veliko lažje našel določene informacije ki jih išče. Pravtako se bo počutil veliko bolj udobno in zato mogoče namenil več svojega časa. Namesto, da čaka da se odvrti neka flash animacija, bo medtem že bral vsebino vaše spletne strani, kar je dejansko tudi namen spletne strani.

Enostavno!… Če je vaša spletna stran lahko berljiva in se po njej z lahkoto sprehajamo s pomočjo »intuitivnega« navigacijskega menija ter tako takoj najdemo informacije, ki jih iščemo, niti ne bomo imeli razloga, da gremo na neko drugo spletno stran.

Za uspešen prispevek k optimizaciji spletne strani za iskalnike, morate vaše povezave do drugih lokacij (podstrani) napisati v tekstovni obliki. Če za zgornji navigacijski meni uporabljate slike, potem morate nujno dodati navigacijo tudi v spodnji del spletne strani, saj roboti, ki so pomembni za optimizacijo le tako lahko nadaljujejo svojo pot po vaši spletni strani. Če se ustavijo že na prvi, potem se ni moč nadejati boljše uvrstitve v iskalnikih. Pri tem je Spletnikovo orodje za izdelavo spletnih strani najbolj primerno.

Ozadje na spletni strani mora biti belo ali vsaj takšno, da za bralca ne bo moteče. Torej da ga ne bodo bolele oči medtem ko bo iskal informacije. Če se še spomnite osnovnošolskih dni…..Berila, učbeniki, zvezki, knjige….vse na beli podlagi. Grafike ali flash predstavitve naj bodo dodatni elementi in ne osrednji del. Zapomnite si, da je vsebina najbolj pomemben element za vaše obiskovalce ter iskalnike, preko katerih obiskovalci sploh pridejo do vaše spletne strani.
Uporabite odstavke, saj le na tak način lahko bralec loči med posameznimi točkami, ki jih izpostavite na vaši spletni strani.

Oglejte si tudi druge spletne strani, za katere mislite, da so privlačne in nudijo dovolj informacij. To je lahko odličen vir za kakšno novo idejo. Toda pozor, bodite dosledni in ne kopirajte vsebin. V takih primerih se namreč lahko zgodi marsikaj. Lahko vas prijavijo, da kršite avtorske pravice ali pa vaše spletne strani Google.com, nikoli več ne bo uvrstil med iskalne rezultate.
Več primerov uspešnih spletnih strani lahko vidite v naših Zgodbah o uspehu, kjer najdete podjetja, ki so z enostavno spletno stranjo (Kjer je večji poudarek na kvalitetni vsebini), prišli do zelo uspešnih rezultatov, torej do novih potencialnih odjemalcev.

Stvari, ki sem jih v tem članku poudaril, seveda niso edine, ki bi lahko izboljšale videz in lagoden občutek, ki naj bi ga imel obiskovalec ob iskanju informacij na vaši spletni strani.
Povprašajte nas, pišite nam tukaj ali nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*