Home » Izdelava spletnih strani » Odgovor na večno vprašanje: Zakaj je moja spletna stran tako slabo uvrščena v iskalnikih?

Odgovor na večno vprašanje: Zakaj je moja spletna stran tako slabo uvrščena v iskalnikih?

Tako kot je pomembna izdelava spletne strani, tako je pomembno tudi njeno vzdrževanje! Na žalost večina izdelovalcev spletnih strani več pozornosti posveča prvotnemu grafičnemu dizajnu in hitri objavi spletne strani, kot pa kasnejšemu obveznemu osveževanju in širjenju nabora informacij, s katerimi lahko zadovoljijo še več obiskovalcev. Spletna stran ne sme biti statična. Stalno potrebuje izboljšave in pravtako se mora biti sposobna prilagoditi obiskovalcem.

To da stalno dodajate novo vsebino, vam mora predstavljati imperativ!
Če bi ljudje, ki obiskujejo vašo spletno stran, stalno gledali isto vsebino, ne bi bilo nič čudnega če je ne bi več obiskovali. Takih spletnih strani je na spletu ogromno. Narobe je, da ko se enkrat izdela, da se je ne dotaknemo nekaj časa. Veliko ljudi bo o tem razmišljalo z druge strani: Mar ni potem tudi ponudba zastarela? Ali se mi sploh izplača klicati ali pisati e-mail?….

Vzdrževanje spletne strani se nikoli ne konča: Z vsakim dnem pride do nečesa, torej tudi novih informacij ne bo nikoli zmanjkalo. Verjetno imate kdaj tudi akcijo, ali pa vsaj obvestilo za vaše obstoječe stranke. Morda vam je vmes kakšna zadovoljna stranka celo podala izjavo, ki bi jo bilo pametno uvrstiti na vašo spletno stran, tudi zaradi kredibilnosti vaše ponudbe. Mogoče pa je že samo to da je poletje, en razlog več da zamenjate naslovno sliko s sliko, ki ima bolj poletni motiv.

Vsekakor pa je osveževanje spletne strani pomembno z vidika optimizacije. Iskalniki bodo rangirali samo aktivne spletne strani. Tiste, ki samo stojijo nekje na internetu, bodo enostavno padle v pozabo!

Spletne strani nikoli ne smete izklopiti, medtem ko jo prenavljate! Za to obstajajo celo podjetja. Torej da vam postavijo prazno stranico, na kateri piše: da boste s spletno stranjo »kmalu nazaj« ali pa »spletna stran je v izdelavi!« NIKOLI ne naredite tega!

Tako kot so časopisne hiše zavezane k »nujni« izdaji dnevnika, ne glede na to kaj se zgodi, tako so tudi v gledališču zavezani k filozofiji »The show must go on!«, pa četudi začnejo »padati sekire«. Tudi vi bi morali biti zavezani k temu da je vaša spletna stran AKTIVNA!

Izklop spletne strani za »nekaj dni«, medtem ko se ta prenaša ali pa prenehanje osveževanja spletne strani, medtem ko čakate na novo spletno stran, je zelo neprofesionalno in bo dalo slab občutek tistim, ki bodo ravno takrat hoteli dobiti informacije o vaši ponudbi. Takrat bodo pač odšli k vašemu konkurentu.

O vaših obiskovalcih…Zapomnite si, česa si vaši obiskovalci najbolj želijo na vaši spletni strani.
Dajte možnost vsakomur, ki pride na vašo spletno stran, da vam poda mnenje, predlog ali komentar o spletni strani. Temu je namenjen spletni obrazec, pri katerem vprašate vaše obiskovalce: »Kaj si mislite o naši spletni strani?«
Ljudje bomo v 9/10 primerih raje izpolnili obrazec, kot pa napisali e-mail sporočilo. Priznajte.

Vsebina in ideje za dizajn
Najboljši način da pridete do neke ideje, je da si ogledate primere, že obstoječih spletnih strani, ki so nekako v isti dejavnosti ali pa nagovarjajo isto ciljno skupino kot vi. Včasih je pristop k slednjemu lahko še bolj uspešen. Pravilna interpretacija in ugotovitev kaj boljšega je še možno postoriti na teh spletnih straneh, da bodo še bolj učinkovite, vas lahko pripelje do idealnega načrta za vašo učinkovito spletno stran. Tako dejansko vsi rastemo, s tem ko se učimo eden od drugega.

Članki in e-novice (newsletter)
Za začetek dodajajte članke ali e-novice, ki so bili že kdaj objavljeni in uspešni. Tudi tako se namreč učimo pisanja. Vsi smo najprej začeli tako, saj je dejstvo, da je bila topla voda že zdavnaj odkrita!

Zaradi člankov ki jih stalno dodajamo, smo že nekaj časa na prvih mestih v iskalnikih. Če vpišete spletni marketing ali izdelava spletnih strani, nas boste vedno našli na prvih straneh Google.si, ali Najdi.si. Torej je pisanje obrodilo sadove in nekako vam lahko na podlagi tega z zadovoljstvom zatrdim, da je to PRAVA POT!

Sledite rezultatom
Sledite odzivom in »trzljajem«, ki nastanejo na vaši spletni strani. To vam bo zelo v pomoč pri strateškem planiranju in on-line aktivnostim. Vaši obiskovalci so namreč vaš najboljši vir idej, in predvsem tudi vaša baza potencialnih kupcev. Imejte to v mislih, medtem ko prenavljate ali osvežujete spletno stran. Mnenja vaših bralcev (obiskovalcev vaše spletne strani) naj bodo temelj vaše zgodbe o uspehu. 

Vsekakor vam s temi članki ne želim »osveževati« slabe vesti. Moj namen je, da vas opozorim na stvari, ki so v internetu dejstva in nepisani zakoni. Dokler tehnologija ne bo toliko napredovala, da se bodo spletne strani osveževale samodejno ( za majhen denar…) in dokler ne boste dosegli začrtanega števila kupcev, je spletno stran potrebno vedno ponovno osveževati in prenavljati.

Če imate glede tega kakšno vprašanje, nas seveda kontaktirajte tukaj ali pa nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*