Home » Google oglaševanje » Oglaševanje s pasicami (bannerji) ali Kako drastično povečati učinkovitost vaših rezultatov

Oglaševanje s pasicami (bannerji) ali Kako drastično povečati učinkovitost vaših rezultatov

Če za privabljanje novih potencialnih kupcev uporabljate oglaševanje preko pasic (Bannerjev), potem boste imeli na koncu slab rezultat! Če za privabljanje novih potencialnih kupcev uporabljate oglaševanje preko pasic (Bannerjev) in pri tem upoštevate nekaj osnovnih nasvetov, ki vam jih bom navrgel, potem uspeh ne sme izostati. Kaj je pri tem potrebno vedeti…

1. Naj vaše pasice izstopajo.
Kot ste opazili je na internetu malo morje oglaševalcev. To lahko ocenimo že s tem, ko vidimo na milijone različnih pasic, ki migetajo, skačejo ali pa le stojijo na zato določenih pozicijah na spletnih straneh. Toda…

Zakaj naj bi sploh kdo kliknil na vašo pasico?
Ali je zares tako posebna, da bi jo moral klikniti?
Ali vsebuje ponudbo, ki se ji ne moremo odreči?
Ali je komična?
Ali ima kaj takega, o čemer bi moral povedati tudi prijateljem?

Če vaša pasica vključuje karkoli od tega, potem lahko mirne volje zatrdim, da se bo obisk na vašo spletno stran drastično povečal.

2. Naj bo pasica »v kontekstu«!
Če imate na primer turistično agencijo in je vaša ciljna publika »študenterija«, potem boste dobili veliko več obiska, če boste pasico postavili na spletno stran, ki jo že tako ali tako obiskujejo večinoma »študenti« (študentski servis, Facebook, Myspace, …). Ali pa če prodajate svetleče trikotnike za označevanje ceste…boste najverjetneje postavili pasico na spletno stran, ki se ukvarja s prodajo avtomobilov in dodatne opreme ( Avto.net, itd…).
Verjetno ne bi bilo primerno oglaševati absolventskih izletov ali trikotnika na spletni strani, kjer se predstavlja npr. filtre za vodo.
Google se je zadeve lotil na podoben način. V zameno za določeno plačilo (na klik), ponuja možnost, da se vaš oglas pojavi le na spletnih straneh, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo ali nagovarjajo isto ciljno publiko. Kar pomeni, da se pasica za izdelavo spletnih strani pojavi na spletni strani, kjer prodajajo računalniško opremo, medtem ko se pasica za Terme Čatež, pojavlja na spletni strani “O zdravju”.

3. Naj preusmerja potencialne obiskovalce na spletno stran s kvalitetno vsebino.
Boste rekli, »To je pa že preveč!« Toda, ali veste da po statistiki ljudje bolje klikajo na pasice za katerimi stoji kvalitetna spletna stran ali spletna trgovina, kjer lahko pred nakupom še dodatno preverijo informacije. Torej, če pasica vodi direktno na obrazec za naročila ali na neko spletno vizitko, potem zopet nismo dosegli prav veliko, saj je pasica namenjena temu, da »preusmeri pozornost in prepriča potencialnega kupca v obisk spletne strani«, kjer pa mu na bolj izčrpen način predstavimo pravo ponudbo ali damo na voljo tiste informacije, zaradi katerih je kliknil na pasico.

Ko enkrat vaš potencialni kupec prebere vašo ponudbo ali najde tiste informacije, ki jih je iskal preden je kliknil na pasico, ga bo veliko lažje usmeriti na končni korak (naročilo).

Oglaševanje s pomočjo pasic (bannerjev) je zelo enostavno in rezultati so vidni takoj! Kakšni so ti rezultati, je odvisno predvsem od kvalitete in količine vašega časa, ki ga temu namenite.

Povprašajte nas, kaj bi bila najboljša rešitev v vašem primeru.
Kontaktirajte nas tukaj, pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*