Home » Google oglaševanje » Vas Google še ni uvrstil med svoje zadetke? Krivca za to lahko iščete v njegovi politiki razvrščanja s časovnim zamikom.

Vas Google še ni uvrstil med svoje zadetke? Krivca za to lahko iščete v njegovi politiki razvrščanja s časovnim zamikom.

Google je vodilni svetovni iskalnik, torej je logično, da vsako resno podjeteje, ki začenja svoj posel predstavljati in oglaševati na Internetu, najprej vpiše spletno stran v omenjeni iskalnik in tako izdatno poveča svojo prepoznavnost med uporabniki Interneta na katere podjetje targetira. Statistika namreč kaže, da za večino podjetij prisotnost v Googlovem iskalniku pomeni, od 25% do 50% (včasih tudi več) vsega prometa, ki ga podjetje ustvari s poslovanjem preko Interneta.

Kadar si ustvarjate novo spletno stran oz kadar vam jo ustvarja nekdo drug, ali v primeru, da spletno stran preusmerjate na morebitno novo domeno, lahko s tem povzročite neprijeten efekt, katerega posledica je, da Google vaše spletne strani ne bo več uvrščal med svoje zadetke po nobeni pomembni ključni besedi,  tudi do nekaj mesecev.

Googlov algoritem uvrščanja spletnih strani, namreč pogosto uvršča nove spletne strani visoko med svoje zadetke, a jih nato nenadoma potisne globoko po lestvici navzdol (ponavadi na samo dno liste). Tovrstna poteza, je rezultat avtomatske logike in matematičnih algoritmov, ki jih Google uporablja, pri razvrščanju spletnih strani med svoje zadetke. Če vaša spletna stran kar naenkrat izgine z vrha liste zadetkov, niste naredili nič narobe, boste pa morali potrpeti dokler Google ponovno nekajkrat ne razvrsti vaše spletne strani. Ščasoma bo vaša spletna stran zopet prišla nazaj na tisto mesto, ki ji pripada.

Zakaj se Google poslužuje takšnega načina razvrščanja?
Iskalniki prav gotovo težijo k temu, da prezentirajo kvalitetne rezultate iskanja in kadar je spletna stran nova, ta seveda še ni uveljavljena in na podlagi tega, je težko ugotavljati ali je spletna stran dobra ali ne. Google torej uporablja pristop, da »počaka in vidi« za večino novih spletnih strani. Sprememba imena domene lahko povzroči podobno reakcijo pri razvrščanju kot pri novih spletnih straneh. Obstaja veliko dobro namernih razlogov zaradi katerih si ljudje, podjetja in spletne strani spremenijo svojo identiteto, a obstajajo tudi takšni, ki takih namer nimajo. Da bi takšne zlonamerne in škodljive namere preprečil, Google običajno takim spletnim stranem ne zaupa takoj. 

Posledice omenjenega razvrščanja so lahko zelo pomembne za vaš posel. Če ste ravno vzpostavili novo spletno stran, jo morate čimprej vpisati v iskalnike in poskrbeti zato, da se bo tam visoko uvrščala. Vstaviti in izpostaviti najnovejše vsebine takoj ko so te na voljo, je bolje kot čakati na kasnejši primernejši trenutek. Če ste obtičali v »pasti« časovnega zamika pri razvrščanju v iskalnikih, vam lahko povezave (linki) omogočijo takojšen promet oz obisk na vaši spletni strani. Obstaja nekaj strategij, ki vam lahko pomagajo v primeru, da ste žrtev časovnega zamika pri razvrščanju v iskalnikih, in sicer:

• Prepričajte lastnika spletne strani, ki ima veliko obiska, da naredi povezavo na vašo spletno stran.
• Kupite oglasni prostor na enem od dobro obiskanih spletnih portalov.
• Kupite si visoko mesto v iskalnikih.
• Najemite agencije, ki se ukvarjajo z optimizacijo spletnih strani.
 
Torej če imate v načrtu postavitev nove spletne strani ali prenovitev stare, razmislite najprej o tem, da si registrirate domeno in šele nato preidite na grafično podobo in vsebino spletne strani, ki naj predstavlja Vas, Vaš posel in kje oz kako lahko obiskovalci pridejo v kontakt z vami. Pri Spletniku vam bomo na podlagi dolgoletnih izkušenj pri tem prav gotovo znali svetovati.

P.S.: Ne pozabite, da v primeru menjave imena vaše domene pričakujte nazadovanje pri uvrščanju v iskalnikih zato skrbno premislite o smiselnosti tovrstne poteze!

Kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca, nam pišite na e-mail info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha v vašem poslu!

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

One comment

  1. Ali to razvrščanje s časovnim zamikov še vedno velja?
    Po zadnjih izkušnjah se mi zdi, da google tega ne uporablja več…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*