Home » Izdelava spletnih strani » Dobiček se lahko zelo poveča, če kot marketinško orodje uporabimo brezplačne proizvode in darila

Dobiček se lahko zelo poveča, če kot marketinško orodje uporabimo brezplačne proizvode in darila

Če uporabljate strategijo daril in brezplačnih proizvodov, lahko pridobite zveste privržence in vzpodbudite zanimanje za vašo ponudbo. To tehniko lahko uporabite tudi za nabiranje naročnikov.Preizkusite teh pet zamisli za dvig vaše prodaje.
Napišite brezplačno e-knjigo ali priročnik in jo objavite!

Ko pošljete brezplačne informacije vašim potencialnim strankam in se jim zahvalite za njihovo zanimanje za vaš izdelek ali uslugo, so ljudje hvaležni za pozornost. Pridobite si njihovo naklonjenost. Če ne morete pisati, poiščite ustrezni brezplačni informativni izdelek in ga podarite.

Ustvarite si seznam virov za brezplačna darila!
Ugotovil sem,da je čas, ki ga porabim za širitev mreže sodelavcev, ki so pripravljeni podariti brezplačne izdelke  v zameno za promocijo, odličen način, da najdem kaj vrednega.Veliko je virov na spletu za pridobitev daril in prej se lotite tega, na boljšem boste.

Janez Novak iz X-landije ima spletno stran, na kateri ponuja darila in okrasne izdelke za vse priložnosti. Zagotovil mi je, da dobite popuste na izdelke v njegovi trgovini.

Ustvarite si brezplačno aplikacijo za vaš ciljni trg in ga na veliko propagirajte!
Če ste programer in lahko ustvarjate majhne aplikacije ali spletna orodja, boste na ta način najboljši prijatelj vašemu seznamu ciljnih strank. Od časa do časa pošljite omenjenemu seznamu strank vprašalnik, da ugotovite, kakšne težave imajo. Če lahko sprogramirate program, ki je zmožen rešiti tudi največje probleme, s katerimi se srečujejo, bi morda lahko izdelali brezplačne beta verzije, da jih vaša ciljna skupina preizkusi. Če niste programer in bi želeli uporabiti take vrste kampanjo, obstaja nekaj neodvisnih spletnih agencij, ki vam bodo v pomoč pri izdelavi majhnih aplikacij za ugodno ceno. Tovrstne storitve lahko naročite tudi pri Spletniku!               
                                                                     
Pošljite svojim strankam brezplačno darilo, potem ko vam priporočijo nove kandidate!
Ko prejmete prošnjo za pomoč od vaše stranke ali celo od potencialne stranke, jim pošljite zabavno ali prisrčno darilo. Lahko pošljete celo darilni bon, če želite. Moč priznanja in hvaležnosti je neverjetna.Obstaja podjetje, Oriental Trading Company, ki se ukvarja s poceni okraski in darilci. Poslali vam bodo katalog po običajni poti.
Ne pretiravajtez darili in nikoli ne darujte ničesar, kar bi lahko bilo videti neetično!

Ne nadlegujte ljudi z darili.
Ne bodite nadležni do potencialnih strank in izogibajte se prikritim motivom, kajti ljudje bodo zavohali past, če boste preveč nadležni in ponudili nekaj, kar bi bilo predobro, da bi bilo verjetno.Ne preganjajte jih in ne dajte jim občutka, da vam kaj dolgujejo, ko jim vi kaj daste.Izogibajte se trdih kupčij, potem ko ste ponudili brezplačen izdelek ali dali darilo.
Občutno lahko povišate dohodek in povečate seznam z brezplačnimi izdelki in darili. Izberite ustrezna darila v skladu s pričakovanji trga. Čisto v redu je, če bodočim strankam pošljete enostavne, zabavne in poceni okraske s svojim logotipom, če ste jih poslali na primeren način. Predvsem  pa delajte z veseljem in bodite obzirni in prijazni. Na koncu se vam bo obrestovalo!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*