Home » Izdelava spletnih strani » 5 največjih razlogov za prenovo vaše spletne strani

5 največjih razlogov za prenovo vaše spletne strani

Da bi spletna stran lahko povrnila investicijo in prinesla še dodaten dobiček je za lastnike manjših podjetij zelo pomembno, da ti stalno spremljajo razvoj svoje spletne strani. Pri večjih podjetjih je malo drugače, saj za razvoj njihove spletne strani večinoma skrbi zato usposobljena ekipa IT oddelka v sklopu podjetja. Torej kaj je potrebno vedeti glede tega.

Ali so vaši produkti ali storitve lahko dostopne?
Če niso, potem po nepotrebnem trošite čas in denar in še huje, naredili boste več škode kot koristi za vaš posel.

Spodaj je 5 vprašanj, ki se navezujejo na obvezno prenovo ali nadgradnjo spletne strani.
Ali je tudi vaša spletna stran potrebna prenove?  

1. Ali se vaša spletna stran širi v skladu z njenim prvotnim namenom?
Če se vaša spletna stran širi in spreminja tako kot večina poslovnih spletnih strani, morate na vsake toliko časa preveriti tudi ali se še vedno dotika njenega prvobitnega namena. Medtem ko se recimo ponudba izdelkov ali storitev veča, se morajo stalno spreminjati tudi navezujoče se informacije ter predstavitev ponudbe. Dodajte tudi kakšno avdio/video predstavitev ali pa orodje za lažje iskanje določenega izdelka ali storitve.
Namen tega je, da obiskovalcem date vedeti, da se ponudba stalno spreminja in je kot taka ažurna. 

2. Ali je del vaše vsebine starejši ali pa nepotreben?
Ali ima vaša spletna stran vsebino, ki ji je že potekel rok uporabe in je kot taka nerelevantna? Nekdo bi jo moral obnoviti, ji spremeniti datume akcij in ji tedensko ali vsaj mesečno dodajati nove članke, nasvete, navodila ali odgovore na pogosta vprašanja. Kajti če bo spletna stran izgledala preveč statična, bo vaš posel izgledal vse prej kot resno!

3. Ali je najbolj pomemben del vaše vsebine premalo viden in »pokopan«?
Tukaj bi morali narediti revizijo »enostavnosti nakupa«. S tem mislim na enostavnost najti prave informacije in enostavnost končnega nakupa. Torej koliko klikov in dvomljivih situacij se pojavi od prihoda potencialnega kupca na spletno stran, do trenutka ko vas kontaktira za končni nakup ali pa tega opravi prek spletnih obrazcev. Vsi smo že kdaj nakupovali preko interneta in vsi vemo da je to lahko kdaj pa kdaj zelo neprijetno opravilo.

4. Uporabljate najnovejšo tehnologijo namesto »težkega kodiranja«?
Če ste spletno stran izdelali že pred več kot dvema letoma, potem vam ne preostane drugega kot nova »tehnološka prenova« vaše spletne strani. To se nanaša tudi na enostavne spletne strani, ki so podprte s kodiranjem. Vprašajte vašega spletnega svetovalca, če ima kakšen predlog. Lahko ste prepričani da ga bo imel.

5. Ali grafični dizajn vaše spletne strani ustreza trenutnim ciljem vašega posla.
Ali se vaša spletna stran navezuje na globino in širino vašega posla? V primeru, da ste dodali novo proizvodnjo linijo, nove storitve, novo dejavnost ali pa ste spremenili način komunikacije in poslovanja, vse to rabi tudi drugačen grafični dizajn. Saj veste, obiskovalci v povprečju na vaši spletni strani ostanejo 3 sekunde. V teh treh sekundah pa jim lahko ravno nov grafični dizajn da vedeti, da se je nekaj spremenilo. Na bolje ali na slabše.
Vse je odvisno od vas! 

Vkolikor imate glede tega kakšno vprašanje, bomo zelo veseli, če nas boste kontaktirali preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*