Home » Izdelava spletnih strani » Zakaj za vraga moja spletna stran ne proda ŠE VEČ?

Zakaj za vraga moja spletna stran ne proda ŠE VEČ?

Če ste lastnik spletne strani, ali če ste spletni marketingar in želite da vas na internetu najdejo, potem ste verjetno preizkusili že veliko trikov, nasvetov in tehnik, s katerimi naj bi prodali več.


(Še niste? Potem se je potrebno vprašati zakaj sploh imate spletno stran!)

Možno je da ste z njimi že imeli nekaj uspeha in morebiti celo izboljšali učinkovitost spletne strani. Toda prepričani ste, da ima vaša spletna stran še veliko potenciala, torej je sposobna mnogo več. Dejansko bi morala pripeljati še veliko več obiskovalcev.

Torej z dosedanjim učinkom nikakor niste zadovoljni!
Ne veste pa kaj bi še lahko spremenili, izboljšali……enostavno nimate več idej in rešitev!
Mogoče pa je stvar v nečem drugem. Mogoče so za to krive vaše oči in potrebujete nove?
No, malo za hec in malo za res, mogoče pa je res to pravi vzrok.

Verjetno ste vašo spletno stran videli že tisočkrat.
Enostavno imate že preveč znanja o vaših produktih, o vašem podjetju, o tem s čimer se ukvarjate in kar ponujate, da bi bili zmožni spletno stran pogledati iz zornega kota obiskovalca spletne strani, ki se tam pojavi PRVIČ. Mislim da je to lahko pravi razlog! 

Pri tem vam lahko zelo pomaga nepristranska in neodvisna ocena vaše spletne strani. Predvsem zaradi vredne sveže perspektive, ki vam jo tako primanjkuje, medtem ko si že 1213-ič ogledujete vašo spletno stran.

Pri mnogih poslih je to, da si ga enkrat ogledate tudi z »zunanje« perspektive, ustaljena praksa.
Kako si torej vaš posel, vašo spletno stran lahko ogledate z zunanje perspektive ali dobite vsaj neodvisno mnenje nekoga tretjega?

Obstaja veliko možnosti, kako najti »nov par oči«.

  • Vprašajte prijatelje ali družinske člane, da si ogledajo vašo spletno stran. Verjetno bodo takoj opazili da nekaj manjka, ali pa da se pojavlja neka napaka. Glavni problem pri družinskih članih in prijateljih je ta, da neradi povedo kaj si dejansko mislijo, saj vas ne bi radi užalili ali še huje – spravili v slabo voljo!
  • Na internetu obstaja veliko forumov (če imate lastnega še toliko bolje), kjer lahko objavite povezavo do vaše spletne strani ter v diskusiji sodelujoče povprašate o tem kaj si mislijo o vaši spletni strani. To je ponavadi veliko bolje kot pa mnenje vaših prijateljev ali družinskih članov, saj vas tam večinoma nihče ne pozna in posledično tudi kritiki ne bodo varčevali z besedami. Na tak način boste dobili zelo dobro nevtralno in neodvisno mnenje.
  • Toda, nobena od teh dveh metod ni tako relevantna kot je naprimer mnenje strokovnjaka, tistega ki bo gledal tudi s strani napredne psihologije prodaje, preizkušenih tehnik in predvsem testiranj, ki jih je bilo opravljenih že malo morje. Nekdo, ki se vsakodnevno ukvarja z izdelavo in trženjem spletnih strani vam bo znal svetovati najbolje.
  • Naslednja metoda za pridobitev zunanjega mnenja je analiza obiska vaše spletne strani. To je še najboljša možnost, da dobite zelo konstruktivno informacijo o tem, kako izboljšati vašo spletno stran. Ena takih je Google analytics ali google optimizer. Pogostokrat se zgodi, da našim naročnikom predlagam eno ali drugo, če se seveda želijo tega lotiti samostojno. V drugem primeru, pa tudi pri nas obstaja storitev, ki jo imenujemo grafična prenova spletne strani.
  • Namreč vaša zadnja možnost je, da si pridobite mnenje spletnega strokovnjaka, ki se na to področje spozna še najbolje in bo takoj vedel kaj je potrebno še dodati, odstraniti, spremeniti, itd.

Pri tem je potrebno biti pozoren, kajti veliko je podjetij ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani dejansko ne zna oceniti spletne strani. Prepričajte se, preglejte reference, izjave strank, itd.
Če boste pri tem pazljivi, boste dobili povratno informacijo kakršno pričakujete.

Kaj je potrebno vprašati tistega, ki bo ocenjeval vašo spletno stran? (Da ne boste kot riba na suhem…)

  • Kaj je vaša okupacija? S čim se ukvarjate? (Želite da vam rečejo da so marketingarji in NE grafični ali spletni oblikovalci. Vedeti morajo kaj je »psihologija prodaje«.)
  • Ali vaša priporočila temeljijo na testiranjih in izkušnjah? (Pogostokrat se zgodi, da priporočilo ki ga dobite, temelji na teoriji »Če je delovalo tam, bo tudi tukaj«. In ne na osnovi testiranj, ki se izvedejo samo za primer vaše spletne strani. Vsaka spletna stran je specifična in kot taka ima tudi specifično ciljno publiko.)  
  • Kakšni so bili rezultati pri vaših dosedanjih projektih? (Želite da vam pokažejo morebitne »zgodbe o uspehu«, reference in izjave tistih, ki so že nekaj dosegli z njihovo pomočjo.)
  • Koliko časa in denarja bi bilo potrebno za spremembo, prenovo, izdelavo…? Ali je to le vaba, da se vzame neka druga storitev? (Želite se le prepričati koliko časa bi trajala takšna sprememba, če bi seveda ugotovili kaj je tisti pravi vzrok za slabe rezultate).  

Če je ta izvedena primerno, je lahko neodvisna in nepristranska ocena strokovnjaka odločilna za vašo spletno stran in s tem tudi vaš posel. Pri tem je seveda zelo pomembno najti takega, ki mu boste zaupali in vam ne bo poskušal prodati zraven še slona. (Če si boste za to vzeli nekaj časa, vam ga zagotovo ne bo žal!)

Torej, če nimate idej za izboljšavo vaše spletne strani…Si najdite nov par oči!

Kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*