Home » Marketing in prodaja » Avtoresponder ni del avtomobila, temveč je motor vašega marketinga!

Avtoresponder ni del avtomobila, temveč je motor vašega marketinga!

E-mail marketing je nadvse donosen način, kako zaslužiti denar kot spletni marketingar in eden od najlažjih načinov, kako uporabiti močno orodje, ki ga imenujemo avtoresponder. Avtoresponder v prevodu pomeni avtomatski odzivnik.  Torej gre za „avtomatski e-poštni odzivnik“ ali kar po računalniško: Avtorsponder (AR). Ponavadi ga uporabimo, ko nekdo izpolne spletni obrazec in takoj dobi odgovor (ponavadi za potrditev ali obvestilo o prejetem povpraševanju).

Pokazal vam bom, kako oblikovati serijo avtoresponderjev za e-mail, ki vam bo, ne samo  pomagal graditi zaupanje v vaš seznam (seznam e-mailov), temveč vam bo tudi povečal prodajo, ki jo ustvarite s prizadevnim e-mail marketingom.

Najprej gradimo zaupanje – nato prodajamo

Prva stvar, ki jo morate narediti, če boste vaš izdelek ali storitev poskušali tržiti potencialnim kupcem z vašega e-mail seznama s pomočjo avto- responderjev, je da vzpostavite neke vrste odnos z njimi. Oni morajo vedeti, da vam lahko zaupajo, preden jih zasipate s številnimi prodajnimi pismi in jih skušate prepričati, da kaj kupijo. Zapomnite si, seznam stalnih naročnikov, ki vam zaupajo, je več vreden kot tisoče obiskovalcev, ki vas sploh ne poznajo. Bolj kot boste vzpostavili odnos z „bralci“ z vašega e-mail seznama, tako da boste ponudili kakovostno vsebino v avtoresponderjih, prej boste ugotovili, da lahko priporočite katerikoli proizvod, ki se njim zdi vreden, in ustvarite dostojno menjavo. Torej, prvih nekaj e-mailov v vaši AR seriji naj bo bolj vsebinskih kot prodajnih.

To seveda ne pomeni, da ne smete vključiti povezav (linkov) do vaših prodajno usmerjenih strani v vaših prvih e-mailih, pomembno je le, da prodaja ni bistvo oz središčna točka vaših e-mailov. Namesto tega, raje razmislite o tem, katere probleme bodo vaši ciljni prejemniki lahko reševali z vašim izdelkom oz storitvijo.

Vaša serija AR se mora predvsem osredotočiti na pomoč, ki jo boste nudili za rešitev problema. Tudi zato, ker je vaš osnovni cilj napraviti čim več prometa, se vam ni potrebno spuščati v natančne podrobnosti, kako njihov problem rešiti, dovoljeno je nekaj dvoumnosti, če jo le spremlja tudi kakovosten nasvet.

V vsakem od svojih AR e-mailov morate ustvariti občutek nujnosti oz potrebe po vašem izdelku oz storitvi, tako da, ko svoje ciljne prejemnike obsujete s ponudbo, bodo le-ti želeli poiskati odgovore, ki jih iščejo in bodo tudi kupili od vas. Storite to z nenehnim povečevanjem ugodnosti za vaš izdelek- seveda,postopoma- in s ponujanjem delčkov nasveta in vsebine dejanskega izdelka.
Če to storite pravilno, bo do trenutka ko bo poslan še zadnji AR e-mail in ko bodo vaši ciljni prejemniki prejeli še tisto zadnjo (last minute) ponudbo, bodisi kupili vaš izdelek ali pa komaj čakali, da to storijo. Na ta način si boste ustvarili stalen dotok prodaje, ne da bi storili kaj več kot dali vašim ciljnim prejemnikom ravno to, kar potrebujejo.

Ko bodo ciljni prejemniki z vaših glavnih seznamov z e-maili začeli kupovati zaradi AR e-mailov, jih ne pozabite premakniti v drug seznam z novo serijo AR, da jim lahko prodate tudi vaše manj pomembne izdelke.

Avtoresponder lahko nastavite na različne načine.
Če vaša spletna stran omogoča hitro izdelavo obrazcev, katerih vsebina se avtomatsko beleži v seznam e-mailov (Torej e-mailov potencialnih kupcev) ali če uporabljate temu namenjen program, kot je npr. program za pošiljanje e-novic, lahko zelo hitro začnete nabirati „relevantne kontakte“, ki jih morebiti zanima vaš produkt ali storitev.
Če za svojo spletno stran uporabljate Spletnikovo orodje, si avtorsponder lahko ustvarite v nekaj minutah.

Če o rabi avtomatskega odzivanja v vašem spletnem marketingu potrebujete dodaten nasvet nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, preko e-maila info@spletnik.si, preko telefona 080 33 39, ali si prenesite E-priročnik: „Od ideje do učinkovite spletne strani, ki prodaja!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*