Home » Izdelava spletnih strani » Kaj je tisto, kar vas za nianso lahko loči od vaših konkurentov?

Kaj je tisto, kar vas za nianso lahko loči od vaših konkurentov?

Torej ste se odločili, da boste razširili vaš posel preko interneta in izdelali spletno stran, ki bo zadovoljevala nakupne potrebe vaših potencialnih in obstoječih strank. Ta bo iskalnikom prijazna in poleg tega, polna ravno tistih informacij, ki jih bo za svojo rešitev iskal vaš morebitni obiskovalec. Vsebina bo bogata s ključnimi besedami, ki opisujejo vaš posel in ob tem tudi stalno ažurirana. Je res?

Ker je pravtako potrebno upoštevati dejstvo, da so obiskovalci interneta že zelo “spletno-iskalno” izobraženi in da internet uporablja že malodane vsak, je lahko ravno osveževanje vsebine tista niansa, ki pretehta med vašo spletno stranjo in spletno stranjo vaše konkurence. Zakaj bi torej z vašo spletno stranjo bili tam tam, ko pa že z malo več vloženega truda in denarja pridete do bolj učinkovite prodaje preko interneta. Slednje sem izpostavil, ker denar danes za tako stvar ne bi smel biti vprašanje. Še posebej če gre za situacijo ko potencialni kupec izbira med vami ali vašo konkurenco.

Spomnite se mobitelov, ko smo se spraševali koliko denarja mora imeti možakar, ki v roki nosi slušalko z žico povezanim kovčkom v roki. Takrat si ga večina nas ni mogla privoščiti. A na koncu koncev ga sedaj uporabljamo vsi, še posebej v službene namene.
Torej si ga lahko privoščimo, ker ga nujno potrebujemo.

Trend izdelave spletne strani in njeno vzdrževanje je šel v podobno smer. S to razliko, da tu plačujete za osebni kontakt z vašimi potencialnimi kupci, nagovor le določene ciljne skupine in seveda veliko bolj učinkovito in targetirano prodajo. Kot plačevanje tukaj ni mišljeno trošenje, temveč zelo modra investicija.
Za še boljšo uvrstitev v iskalnikih lahko odmerite nekaj denarja, ali pa izkoristite dejstvo da se do dobre uvrstitve v iskalnikih (kot sta Google in Najdi.si) lahko pride tudi s pomočjo kvalitetne in ažurirane vsebine. V takem primeru, vam ni potrebno plačevati ničesar.

Pri izdelavi spletnih strani na primer, je konkurenca zelo močna in kdaj pa kdaj tudi zelo neizprosna. A vendar smo se s spletno stranjo spletnik.si in blog.spletnik.si uspeli v doglednem času uvrstiti zelo visoko…..na prve strani v iskalnikih! To je posledica vestnega dodajanje zanimive vsebine, stalne izmenjave povezav in seveda rednega vzdrževanja spletne strani.

Mediji kjer dnevno lahko prebirate novice, več ali manj živijo od oglaševanja. To je njihov kruh. Oglasni prostor je potrebno prodati, vemo pa da je za to potrebno določeno število rednih dnevnih obiskovalcev spletne strani. Da bo le ta tistim ki oglašujejo, prinesla čimveč prihodov na njihove spletne strani.
Ti mediji so torej nekakšni posredniki potencialnih obiskovalcev. Prav zato, pa morajo njihove spletne strani biti stalno ažurne in seveda prijazne iskalnikom. Ob poplavi različnih rumenih in kvazi medijev , to seveda postaja vse težja naloga. Se pa iz njihovega primera da potegniti črto in določiti kaj je tisto, kar bi nove potencialne kupce pritegnilo na vašo spletno stran ali spletno trgovino.

Internet ni več neodkrito področje. Veliko je metod in načinov kako dostopati do kupcev, ki so se pokazale tako za slabe, kot tudi za zelo uspešne. Vsekakor je edina opcija za učinkovito prodajo preko interneta ta, da se poskušate tudi s spletno stranjo prilagajati trgu in povpraševanju kupcev. Ta ni več le nepremična slika, temveč je lahko že kar eden od glavnih komunikacijskih kanalov z vašimi kupci. Saj veste, včasih smo podjetja sodili po pisarni, trgovini ali prodajalcih. Danes podjetja sodimo izključno po prvem vtisu, ki ga dobimo na spletni strani.

Vkolikor niste zadovoljni z obiskom vaše spletne strani upoštevajte teh nekaj korakov, ki so nujno zlo za učinkovito in za iskalnike dobro optimizirano spletno stran:

1.Pri grafičnem dizajnu se omejite pri uporabi flash-a
2.Stalno dodajajte novo vsebino, ki je bogata s ključnimi besedami ki opisujejo vašo ponudbo.
3.Pišite članke, ki bodo obiskovalcem dali vedeti da ste avtoriteta pri svojem poslu.
4.Izmenjujte povezave z dobro uvrščenimi spletnimi stranmi.
5.Vpišite spletno stran v poslovne imenike in direktorije.
6.Dodajte možnost, da obiskovalci prispevajo s svojim mnenjem, vprašanjem, kritiko ali priporočilom nekomu drugemu.
7.Dajte obiskovalcem vedeti, da nekdo stoji za spletno stranjo in bodite še bolj osebni.

To je le nekaj predlogov, o katerih si več lahko preberete tudi v naših dosedanjih e-priročnikih.

Zapomnite si! Ni potrebno veliko truda in denarja, da boste na koncu zadovoljni z učinkom vaše spletne strani. Potrebno je le načrtovanje, sodelovanje pri izdelavi spletne strani ter njene vsebine in seveda, vestno osveževanje te vsebine in komunikacijskih elementov, ki bodo tako služili svojemu namenu ter redno dovajali nove kontakte potencialnih kupcev.
Tisti, ki vam je ali vam bo izdelal spletno stran, vam bo znal svetovati tudi o tem, kako spletno stran izpostaviti da bo ta vidna ravno tistim ljudem, ki si jih kot podjetnik še najbolj želite za svoje kupce.

Vsekakor smo tudi mi tukaj na voljo za dodatna vprašanja. Kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca, e-mail naslova info@spletnik.si ali pa nas pokličite na 080 33 39. Če želite lahko vaši spletni strani namenimo posebno pozornost in vam pomagamo k boljši uvrstitvi v iskalnikih.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*