Home » Izdelava spletnih strani » Kako vzpostaviti stik s potencialnimi strankami preko spleta?

Kako vzpostaviti stik s potencialnimi strankami preko spleta?

Promoviranje in oglaševanje svojih izdelkov in storitev na spletu je lahko razmeroma enostavno opravilo, če vam je ob tem seveda znano, katero je tisto najbolj ustrezno orodje, ki vam je lahko v pomoč za boljšo povezavo s potencialnimi strankami.
V ta namen vam podajam nekaj enostavnih nasvetov oz možnosti, kako spletni marketing dvigniti na višji nivo:

1. Spoznajte svoje potencialne stranke
Z lahkoto lahko s svojo tržno strategijo dosežete načrtovane cilje, če svoje potencialne obiskovalce odlično poznate. Ali se ti pogosto zadržujejo na forumih in debatnih objavah? Ali  raje berejo bloge, da bi pridobili potrebne informacije? Kako pogosto uporabljajo iskalnike za raziskovanje po spletu? Katere ključne besede ponavadi uporabljajo, ko raziskujejo? Ali si brezupno prizadevajo kupiti? Kako pogosto se poslužujejo interneta? Kako se obnašajo na spletu? Torej več boste vedeli o teh ljudeh, lažje se boste odločili za ustrezno orodje, da se jim približate.

2. Določite svoj proračun
Ste pripravljeni porabiti denar za oglaševanje? Če da, koliko? Katere marketinške vzvode, ki vam zagotavljajo ROI (return of investment) oz vračilo investicije, boste pri tem uporabili? Zelo pomembno namreč je, da niste preveč varčni ko oglašujete izdelke  in storitve na spletu, ker boste potrebovali vso pozornost vaših strank, če boste hoteli povečati prodajo in dobiček.

3. Uporabljajte brezplačno orodje za oglaševanje
Veliko je možnosti in načinov, da oglašujete svoje izdelke in storitve, ne da bi vam bilo potrebno porabiti en sam cent, boste pa pri tem potrebovali ogromno časa in morali vložiti ogromno energije, da bi realizirali marketinške cilje, ki ste si jih pred tem zastavili. Dokaj pogost in tudi eden učinkovitejših načinov tovrstnega marketinga, je pisanje in objavljanje raznoraznih člankov, ki morajo biti predvsem frekventni oz ažurni (odvisno od narave izdelka oz storitve). Lahko se tudi udeležujete razprav na forumih, za kar boste potrebovali nekaj ur vsakodnevnega druženja s potencialnimi strankami na ustreznih forumih ali pa se poslužujete pisanja bloga.

4. Uporabljajte plačljivo orodje za oglaševanje
Če imate nekaj odvečnega denarja, lahko svojo ponudbo oglašujete z uporabo PPC (pay per click) oglaševanja oz oglaševanja na klik, uporabo (banner-jev) pasic, preko zakupljenega mesta v iskalnikih ali s plačanimi (linki) povezavami. Če jih primerjamo z brezplačnimi orodji, je ta pristop  veliko bolj agresiven in udaren pri ustvarjanju hrupa v internetnem območju, kajti tako lahko naredite svojo spletno stran in svoje oglase takoj veliko bolj vidne povsod kjer je to potrebno.

5. Distribucijski marketing
Če nimate časa za promocijo vaših izdelkov oz storitev, se boste morda odločili za najem distributerjev ali pa se povezali s partnerji, ki so ponavadi oboroženi z najnovejšimi marketinškimi orodji in znanjem (know-how). Ti ljudje se preživljajo s promoviranjem in trženjem proizvodov oz storitev drugih oseb v zameno za določeno provozijo.
Spletna agencija Spletnik je dokaz, da se da z nenehnim vlaganjem v znanje in nekajletnimi izkušnjami na področju spletnega marketinga, tudi z minimalnimi ali skoraj ničnimi stroški, ki jih le ta porabi za oglaševanje, uvrščati na prva mesta v iskalnikih. Pri tem se pri Spletniku poslužujemo oz uporabljamo izključno neplačljiva marketinška orodja za samopromocijo in oglaševanje na internetu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*