Home » Marketing in prodaja » Motivacija kupcev ali izpolnitev njihovih želja …

Motivacija kupcev ali izpolnitev njihovih želja …

Pri večini ljudi, ki kupujemo preko interneta cena ni prvi faktor, ki odloča pri končni odločitvi. Prednost ima predvsem čas, ki ga pri nakupu prihranimo. To je dejstvo. Preko interneta iščemo artikle šele takrat, ko smo se že odločili da nekaj kupimo. Je tako?…
Glavni „motivator“ kupcev preko interneta je prepričanje.  Nemalokrat se zgodi, da je kupec kupil nek artikel, ki ga je iskal predvsem zaradi tega, ker ga je v smotrnost nakupa dokončno prepričalo spremljajoče besedilo, glas ali pa video, v katerem se jim ponuja rešitev za njihov „problem“ in izboljšanje kvalitete življenja.

Ko pride do razpotja med tem kar želimo in tem kar potrebujemo, večinoma nad potrebami zmagajo želje. Potrebe nas motivirajo za nakup, obljube o izpolnjenih željah pa nas dokončno prepričajo.
Ste vedeli, da je 80% kupcev preko interneta ženskega spola? V bistvu, ženske nadzirajo večino trošenja gospodinjstev. Reklama na neki televiziji je bila celo direktno usmerjena ženskam: „Naj vaš dom izgleda tako, kot da bi prišel iz revije. Prihranite denar in nakupujte še več pri … „ …

Potrebe se nekako pojavljajo vsak dan … prevoz na delo, oblačenje, hrana, pijača, zaklon…
Želje na drugi strani pa izpopolnjujejo kvaliteto našega življenja. Če ne bi obstajala želja po udobnejšem življenju, potem bi ga verjetno živeli zdolgočaseno. Čeprav bi nekako lažje in hitreje kupili starejši avto za prevoz do službe, bo večina raje kupila novega, ker ima pač veliko več prednosti, ali če rečem drugače…nov avto lahko zadosti večim željam hkrati. In primer, ki sem ga že enkrat v enem od člankov izpostavil…Bi kupili mobilni telefon, če ga v prodajalni ne bi imeli v vaši barvi?
Vse naše odločitve temeljijo na željah…v zadnjem primeru zmaga želja po določen barvi.

Če bi se odločal med nečem, kar zadosti samo mojim potrebam in nečem, kar te potrebe še nadgradi in s tem povzroči večje ugodje…..bi seveda izbral slednje.

Zakaj so želje tako močan motivator?
Desetletja oglaševanja so naredila dobro delo in nas prepričala v to, da osnove le niso dovolj. Ni dovolj, da imamo star avto. Kaj bi na to porekli naši sodelavci? Zakaj ženske ne nosijo nizkih čevljev? Ker želijo izgledati bolje v visokih petah…Torej so zopet želje v igri. Kaj pa vi? Ali niste vredni novega avtomobila, velike hiše in hišnega kina? Česa si najbolj želite?…

Kakorkoli, taka in drugačna sporočila nas obkrožajo in stalno opominjajo na naše želje. Skozi vse žive medije, ki se jih lahko spomnimo. Kdo se temu sploh lahko upre?
To je verjetno razlog zakaj smo ljudje tako zelo motivirani, da hočemo vedno kupiti najnovejšo stvar, seveda…ne glede na ceno.

Spomnite se na dolge vrste ljudi, ko gre za nek nov izdelek, ki postane hit. Ali pa recimo smučarija. Raje dodamo 20 € in že lahko smučamo v Avstriji, kjer ni skoraj nikoli dolgih vrst, na izbiro pa je kilometre in kilometre odličnih prog.
Distributorji razumejo ta koncept in vedo kako načrtovati marketing in oglaševalne kampanje, da bi nas lahko prepričali z obljubami o izpolnitvi naših želja. Iz njihovih izkušenj je potrebno izvzeti najboljše in to prenesti v svoj načrt.

Vsekakor je potrebno narediti raziskavo, kaj si vaši kupci res želijo. Saj veste…V znanju je moč.

Vkolikor imate kakšno vprašanje na to temo, dodajte komentar, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali pa nas pokličite preko 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*