Home » Marketing in prodaja » Živite v mitologiji ali na realnih tleh? – 5 mitov, ki se jih ne smete držati!

Živite v mitologiji ali na realnih tleh? – 5 mitov, ki se jih ne smete držati!

Raziskave najbolj pogosto uporabljenega iskalnika v Avstraliji – Sensis kažejo, da več kot 90% podjetij, ki skušajo preko spletne strani širiti svoj posel, tega dejansko ne realizirajo oz so neuspešna. Res je sicer, da so razmere na evropskem trgu nekoliko drugačne kot na avstralskem, a vseeno se lahko ob tem vprašamo… Kako se prepričati, da vaša spletna stran ni ena izmed njih?

Z razumevanjem in izogibanjem spodaj naštetim petim najbolj pogostim mitom, ki se pojavljajo na spletu. Ti namreč preprečujejo vaši spletni strani večjo donosnost.

MIT 1: Če jo ustvariš, bodo prišli

Zamisel, da »če jo ustvariš, bodo prišli« je bila uspešna za Kevina Costnerja v filmu »Field of Dreams«, ni pa učinkovita za spletno stran. Je pa to eden najbolj zakrknjenih in nevarnih spletnih mitov.
Mnogi ljudje pričakujejo, da jih bodo zasuli s povpraševanjem in novimi posli, že samo če se bodo s svojo spletno stranjo pojavili na internetu. A jih seveda ne bodo.
Stranke se na vaši spletni strani ne pojavijo zgolj po čudežu. Treba je uporabiti cenovno učinkovite načine za pridobivanje ciljnega prometa. In treba je uporabiti preizkušene strategije in tehnike, da spremenite brskalnike v učinkovito orodje za povpraševanje in prodajo.

MIT 2: Privlačen dizajn je najbolj pomemben del spletne strani

Večina podjetij vloži pretežni del svojega proračuna za spletno stran v izdelavo privlačnega dizajna. Vsebina – del strani, ki dejansko prispeva k prodaji – je običajno sestavljena mimogrede. Ni treba podcenjevati pomebnosti dobrega spletnega oblikovanja, toda brez kakovostne vsebine stran ne bo učinkovita.

MIT 3: Ključ do uspešne spletne strani je, če si na prvi strani Googla

SEO (optimizacija spletnih strani) podjetja bi vas rada prepričala, da je ključ za uspešno spletno stran, če ste na prvi strani Googla. Gotovo, vam visoko mesto v iskalniku zagotavlja večji promet. Toda bolj pomembno in tudi bolj donosno je, če spremenite obiskovalce vaše spletne strani v stranke, ki bodo dejansko tudi nekaj kupile.

MIT 4: Spletna stran je kot internetna brošura

Če je spletna stran kjer predstavljate svoj posel dobro narejena, ta lahko predstavlja avtomatski marketinški sistem, ki vam prinaša stranke in visoko kakovostne lide (potencialne kupce). Lahko je 24/7 prodajalec, ki nikoli ne pozabi cilja prodaje, odgovori na vsak ugovor in vedno stremi k zaključku. Lahko je veliko več kot zgolj internetna brošura.

MIT 5: Spletne strani niso učinkovite

Samo 10% spletnih strani prinaša večji posel, tako da je statistično gledano to pravilno. Toda morda se sprašujete, kako je lahko vaša stran med bolj uspešnimi.Odgovor je v uporabi preverjenih internetnih marketinških strategij in principov. Ne bo se zgodilo čez noč,  se bo pa zgodilo.
Kaj torej narediti, da ne bo vaše podjetje samo del mitologije? Več o tem si lahko preberete v  naših predhodnih člankih o spletnem marketingu. (Izberite kategorijo v desnem stolpcu)

Vkolikor imate kakšno vprašanje nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-mail naslova info@spletnik.si ali nas pokličite preko telefona 0803339.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*