Home » Izdelava spletnih strani » Spletni marketing so tudi barve

Spletni marketing so tudi barve

Spletni marketinški mojstri bi radi verjeli v to, da je prvi vtis, ki ga obiskovalci spletnih strani dobijo, odličen produkt ali storitev. Na žalost, to ni ravno tako. Barva je tista, ki se nam vtisne v spomin. Obiskovalec si ne bo rekel: „O, kako lepa modra barva…“, temveč bo le doživel lagodnost in zaupanja vredno atmosfero. To so namreč karateristike modre barve.  Torej, ta obiskovalec začne svoj ogled spletne strani s pozitivnimi občutki, še preden je sploh karkoli prebral. To lahko za vas pomeni zelo dober začetek.

Barva je vstopna točka za mnoge senzacije in povezave v tem vizualnem svetu. Hrana, obleka, domovi, pisarne in nakupovalni centri, so polni barv. Globoko v naši podzavesti imamo ljudje zakoreninjene vtise o barvah. Ti vtisi pridejo na plano vedno, ko vidimo barvo, na katero se navezujejo ali nas nanjo asociirajo. Tudi ko razmišljamo kot kupci.

Če kdaj gledate kakšno oddajo o notranjih oblikovalcih, potem veste da komaj čakajo da bele stene zapolnijo z različnimi barvami. Če pa pogledate na internet, imajo tiste najbolj berljive spletne strani v ozadju večinoma vedno belo barvo. Ali marketingarji ne poznamo barvnega koncepta? Zakaj ne uporabljamo barv?
Ali je uporaba večih barv bolj ustrezna, kot samo črna na belem? Seveda! Tega se morajo zavedati tudi vsi, ki želijo maksimalno zoptimizirati spletno stran, da ta ne bo le privabljala obiskovalcev, temveč jim bo dala izkušnjo, ki je ne bodo pozabili…V tem primeru gre za občutek, ki se jim bo vtisnil v podzavest. Kombinacija barv, ki je povzročila tak občutek, pa bo ostala v spominu. Torej ko bomo videli Logotip tega podjetja (ki vsebuje te barve), se bomo takoj spomnili na lagoden občutek.

Dejstvo je, da se teksti na spletnih straneh lažje berejo na belem ozadju. Je tudi manj moteče in omogoča barvne dodatke, puščice in zvezdice, s katerimi obiskovalcu omogočimo tudi, da se tako lažje osredotoči na pomembne informacije.
Bela barva ni osrednja barva oblikovalcev z omejeno domišljijo. Pri psihologiji barv, bela barva asociira na čistost, vidnost in kompletnost. Odkrito povedano, bela barva je primerna za ozadje tako pri tiskanju, kot tudi pri dodajanju logotipov, grafik in slikovnega materiala. Ne da bi pri tem kakorkoli zapostavili pomen njihovih barv.

Bela pravtako daje vtis nekakšnega profesionalizma, ker nas zopet kdaj pa kdaj asociira na sestre in zdravnike v zdravstvenem domu, ki nosijo bele uniforme. Nekako jim ne bi pasale črne ali recimo vijolične uniforme, ker imajo te barve tudi drugačne asociacije. Na kaj vas spominjajo??

Skratka, bela barva je pravtako pogosta izbira za poroko. Zakaj? … Sicer ne zato, da bi tako kot včasih zagotovila nedolžnost, temveč zato ker pač daje občutek novega začetka zapolnjenega z obljubami.

Karkoli postavite na belo barvo, bo to z lahkoto vidno in se ne bo izgubilo v vojaško zeleni ali črni barvi. To torej daje glavni pomen belemu ozadju: “Nič ne skrivamo, vse je tukaj.”

Če govorimo o resni spletni strani, ki nekaj prodaja ali zastopa, je bela barva seveda nujna.

Vaša spletna stran bo toliko atraktivna, kot bodo zapolnjeni tisti „odprti“ beli odseki. S tem mislim na prostor kamor bodo ljudje najprej ali najraje pogledali. Tam naj se nahaja tekst, slike…ali pa kak drug grafični element.

Ne pozabite! Tako kot sem govoril že v preteklih člankih. Dobro premislite o barvah na spletni strani, saj bodo te pri marsikomu odigrale odločilno vlogo pri pridobivanju njegovega zaupanja.

Vkolikor imate kakršnokoli vprašanje v zvezi s tem, nam lahko pišete preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali pa nas pokličete na 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*