Home » Marketing in prodaja » Viralni marketing ali podpisovanje peticij

Viralni marketing ali podpisovanje peticij

Ena najmočnejših oblik spletnega marketinga je poleg e-mail marketinga še t.i. viralni marketing.
Viralni marketing je nekaj takega, kot „oglaševanje na steroidih“. S pomočjo viralnega marketinga, so obiskovalci in člani spletne strani ali spletne skupnosti zmotivirani, da sporočilo spletne strani širijo dalje. Torej, da informacijo, ki je pomembna ali pa jih je uspela v nekaj prepričati, priporočijo drugim. V najboljših primerih, to pomeni tudi orodje, s katerim nekateri lažje „širijo svojo besedo“. To je, pošiljati sporočilo tudi osebam, ki so na njihovih e-mail seznamih, ker bodo te osebe zopet pošiljale dalje. Zelo domiseln in poceni marketing.

Če za trenutek odmislimo e-mail sezname, lahko ugotovimo da so viralni marketing uporabljali že zdavnaj in da ima že zelo dolgo tradicijo. Spomnimo se na bibilijo, ki nosi sporočilo, ki je ljudi združevala v skupnosti, iz katerih so nastajali narodi. Kdor je imel povezavo z biblijo je lahko upravljal s tem narodom. Kdor je znal interpretirati, je znal prepričati. Še danes je tako. Še posebej če je v ospredju cilj, ki ne izbira sredstev.
Danes se moč viralnega marketinga kaže tudi na malo drugačen način. Poimenovali so ga kar za fenomen viralnega marketinga. To je t.i. „peticijski marketing“. Peticija… vsi vemo kaj je. Nekaj kar podpišemo in se s tem strinjamo ter pripomoremo k uresničitvi le tega. Torej, že sama peticija po sebi je močno viralno orodje. Če sem dodamo še celoten viralno-marketinški sistem, ki je podprt programsko, potem ni bojazni, da s tem pridejo tudi pravi rezultati.

Peticijski marketing marketingarjem predstavlja „Viralno tiskalnico denarja“.  Peticijski marketing je fenomen svoje vrste in nekako ga ljudje še niso dodobra spoznali.Torej vsi tisti, ki imate dobro idejo in želite nove potencialne kupce…lotite se peticijskega marketinga.

Kako? Naj vam izdam skrivnost?

Napišite peticijo in jo objavite na blogu ali spletni strani, da s tem postane trajna in vsem ves čas na voljo. Nato oglašujte in naj čimveč ljudi podpiše peticijo. Lahko pa jo celo pošljete preko e-maila, vašemu že obstoječemu seznamu, ki jo bo lahko nato „razširil“ do onemoglosti…

Tudi v cinizmu je resnica. Torej ta, da ste s tem ko ste podpisovali e-peticije, omogočili tistim, ki so si jo izmislili, da sledijo slehernemu e-mail naslovu in ga na ta način uvrstijo v svoj e-mail seznam. Preko tega pa nato dobivate nezaželeno pošto ali apam. Torej, preparati za boljše seksualno življenje, zmenki, itd…

Če gledate s strani podjetnika, bi to seveda bilo dobrodošlo, kajti vsak e-mail seznam je za izvajanje spletnega marketinga zlata vreden. A ne za vsako ceno, še posebej če gre za ugled podjetja.

Skratka, viralni marketing je med nami prisoten že veliko časa. Z internetom pa je dobil nove razsežnosti, ki jih lahko dodobra izkoristite pred konkurenti, ki bodo takrat še vedno samo…podpisovali peticije!

Pa srečno!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*