Home » Izdelava spletnih strani » Vsebina spletne strani – Rak rana slovenskih podjetnikov

Vsebina spletne strani – Rak rana slovenskih podjetnikov

Najbolj izkušeni izdelovalci spletnih strani vedo, da je vsebina spletne strani tista, ki ji rečemo „kraljica spletne strani“. Seveda so tu tudi tisti novi ali manj izkušeni izdelovalci, ki temu ne posvečajo dovolj pozornosti in na ta način potemtakem škodijo tudi svojim klientom, ki se tega ne zavedajo. Prevečkrat dajejo prevelik poudarek na prikaz slik in samo osnovnih informacij, namesto da bi se bolj posvetili tudi samemu tekstu, v katerem naj bi servirali tiste najbolj pomemembne informacije, zaradi katerih morebitni obiskovalec sploh obišče spletno stran. No, krivde ne smemo valiti samo na njih. Zadnjo besedo  ima vedno naročnik storitve, torej mora ta, pravtako pripraviti vsebino.

Tipični slovenski podjetnik, ki se odloči izdelati spletno stran za svoje podjetje, se pogostokrat srečuje z istim problemom, ko je potrebno pripraviti vsebino za spletno stran. Premalo časa, premalo znanja, premalo samozavesti….premalo informacij ali celo premalo želje po uspehu.

Uspeh nekega posla preko interneta je odvisen od števila potencialnih kupcev, ki jih uspe s svojo spletno stranjo ali spletno trgovino privabiti. Obstaja veliko različnih strategij, s katerimi lahko privabimo potencialne kupce da obiščejo spletno stran. Vendar, ko so ti že na spletni strani, jih mora v to, da tam ostanejo dlje, prepričati tudi kvalitetna vsebina. In ne samo da ostanejo dlje, temveč da se tudi kdaj vrnejo. To je zelo pomembno. Kvaliteta vsebine je torej tista, ki bo prepričala obiskovalca, da ostane dlje ali pa da si vsaj zabeleži spletno stran in se nanjo vrne kasneje.

Prioriteta je vsebina, vsebina in nič drugega kot samo vsebina.

Ta mora biti unikatna, kvalitetno napisana, lahko berljiva in poleg vsega se mora nanašati na tematiko spletne strani. Obiskovalcu mora biti takoj jasno zakaj gre in vsekakor mora nagovarjati izključno potencialne kupce. Članki naj odsevajo osebnost, avtoriteto, iskrenost in pripravljenost na pomoč. Dodaja se jih lahko v blog ali se jih vključi v posebno sekcijo, ki je del spletne strani. Če so napisani iskreno in „iz glave“, lahko obiskovalcu dajejo še dodaten občutek zaupanja, kar pomeni, da je z eno nogo že pri končnem nakupu storitve ali izdelka.

Vsebino je potrebno stalno osveževati in jo dodajati. Iskalniki „imajo radi“ kvalitetno in unikatno vsebino in bodo zato vašo spletno stran obiskovali še bolj pogosto in jo kot tako, začeli  uvrščati še višje. Po drugi strani, če boste prenehali z osveževanjem vsebine, bodo tudi iskalniki postopoma prenehali z obiski, kar pomeni, da bodo kmalu pozabili na vašo spletno stran. Dobesedno!
Niso torej samo obiskovalci tisti zaradi katerih je dobro osveževati vsebino spletne strani, temveč so pri tem pomembni tudi iskalniki. Zelo enostavno povedano.

Imeti dobro vsebino je nekaj, biti dobro uvrščen v iskalnikih pa je malo drugačna zadeva. Da bi se to zgodilo, je potrebno izbrati prave ključne besede ali fraze, ki se navezujejo na vašo spletno stran in hkrati predstavljajo taiste besede, ki jih interesenti vpisujejo v iskalnik.
Vkolikor bo vsebina vaše spletne strani unikatna in kvalitetna, se zna zgoditi da jo bodo hoteli uporabiti tudi na drugih spletnih straneh, torej bodo imeli povezavo do vaše spletne strani. Več je takšnih povezav, bolje se bo spletna stran uvrščala v iskalnikih. Namreč, tovrstne enosmerne povezave povečujejo popularnost, rang uvrstitve spletne strani v iskalnikih in posledično več dnevnega obiska.
Napisanega je bilo že veliko o tem kako opremiti vsebino s ključnimi besedami.

Ne bodite entuzijast in ne pretiravajte s številom ključnih besed. Iskalniki bodo to interpretirali tako, kot da jih želite naplahtati. Karkoli med 3% do 7% je sprejemljivo. Vse ostalo ne!
To, da je najbolj pomembna stvar na vaši spletni strani vsebina, drži kot pribito!
Pomembno je torej, da na spletni strani izpostavite samo tisto, kar naj bi zanimalo slehernega obiskovalca. Bolj redni kot bodo ti obiskovalci, bolj se vam bo poznalo na dobičku.

Če vas zanima, katere barve izbrati za vašo vsebino si preberite članek o efektu barv na obiskovalca spletne strani.
Če vas zanima, kako najbolj optimizirati spletno stran za iskalnike preberite tukaj >>

Če imate kakršnokoli vprašanje, glede priprave vsebin za spletno stran, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Vkolikor želite, da vsebino spletne strani za vas pripravimo mi, kliknite tukaj >>

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*