Home » Marketing in prodaja » Spletna prodaja ne pozna recesije

Spletna prodaja ne pozna recesije

Ni skrivnost, da je nakupovanje preko interneta preraslo katerikoli nakupovalni center in se vsak dan samo še širi. Sicer nisem spoznan s točnimi številkami, a vseeno lahko z gotovostjo trdim, da se je prodaja preko interneta, kljub raznim recesijam, drastično še povečala. Dodajte temu še včerajšnji padec cen bencina in kurilnega olja, in že lahko zatrdimo, da bo do konca leta prodaja rekordna.

Tisti, ki ste se ali pa se še boste odločili prodajati preko interneta, je zdaj ravnopravi čas.
Saj veste, ljudje smo dejansko bitja z navadami. Ko se enkrat navadimo novega načina kupovanja (kot npr. v velikih nakupovalnih centrih), se tega zlepa ne bomo odvadili.

Pri mojem delu veliko slišim o konkurenci, ki naj bi obstajala na internetu, ko gre za spletno prodajo. Roko na srce, konkurenca obstaja ravno tako kot kjerkoli in kadarkoli…Tudi na mestnem avtobusu obstaja konkurenca za sedež. Kakorkoli, pri vsakem poslu obstaja konkurenca. Edina razlika med vami in vašim konkurentom pa sta znanje in izobrazba. In tako kot vedno v življenju, prave poteze so tiste, ki vodijo vaš posel.

Pravočasno načrtovanje vnaprej in poučenost o trgu, bosta povečala vaše šanse za uspeh s spletno trgovino. To je ena od stvari, ki jih večina spletnih trgovcev ne razume popolnoma. Večina jih misli, da ko so enkrat posvetili simbolično količino časa in denarja v izdelavo spletne strani, da so se s tem že dotaknili vrha. Da bodo samo sedeli in čakali, da se nekaj proda samo od sebe. Na začetku še mogoče, toda vmes bo konkurenca tudi migala in prej ali slej, se vam bo to maščevalo tako, da ne boste prodali ničesar več.

Za uspešno prodajo preko spleta je potrebno dobro premisliti o dveh rečeh. Najprej je potrebno načrtovati in nato tržiti. Preden se lotite izdelave ali prenove spletne strani, morate zelo dobro načrtovati katere ukrepe boste uvedli. Računati morate na vašo ciljno publiko, budžet, oblikovanje in ostale stvari, ki vplivajo na učinkovitost vaše spletne strani ali spletne trgovine.

Naslednje vprašanje je, kako boste tržili vašo spletno ponudbo? Potem ko ste zaključili z izdelavo spletne strani, se je potrebno posvetiti marketinškim kampanjam. S  pomočjo marketinga lahko pripomorete k vidnosti in razpoznavnosti vaše spletne trgovine, ki to tudi dejansko potrebuje da bo uspešna. Eden od načinov da to dosežete, je razumevanje pojma SEO ali optimizacije spletne strani za iskalnike. Razumeti je potrebno tudi vaš trg in dejavnike na tem trgu. Ne razstrelite se na vse strani, osredotočite se le na tiste metode, ki so že preizkušene.

V marketingu danes ne bomo odkrili tople vode, ker se s toplo vodo umivamo že kar nekaj časa.
Obstaja veliko že preizkušenih marketinških metod, katerih izbor je odvisen od potreb vaše spletne strani ali spletne trgovine, ki je v tej zgodbi prav zagotovo glavni igralec.

Če želite o tem izvedeti še kaj več, si preberite tukaj:
10 nasvetov o tem, kako svojih kupcev ne smete podarjati vašim konkurentom.
Najbolj uspešna metoda v spletnem marketingu je samo ena! Imenujemo jo Newsletter.
Kaj je emocijski marketing in kako ga lahko uporabimo pri prodaji.

Želim prodajati artikle preko interneta, torej potrebujem spletno trgovino.
10 Korakov Kako Ustvariti Neuspešno In Neučinkovito Spletno trgovino

V primeru vprašanj smo vedno dosegljivi preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali preko telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*