Home » Marketing in prodaja » Z nišnim marketingom se lahko izognemo slabi ekonomiji

Z nišnim marketingom se lahko izognemo slabi ekonomiji

V zadnjih nekaj mesecih sem videl kar nekaj forumov in blogov, kjer so nekateri zelo zaskrbljeni zaradi trenutnega stanja v svetovni ekonomiji in se bojijo, da njihov posel ne bo šel ravno po isti  poti, kot so si jo pred tem začrtali. No…še vedno je možno najti zelo dobičkonosno nišo, ne glede na situacijo na trgu…
Seveda obstaja veliko tržnih niš, ki bodo odpadle v teh težkih časih, a po drugi strani se bodo pojavile nove priložnosti.
Kako se torej lotiti t.i. nišnega marketinga, v časih ko nam ni postlano z rožicami in ko večina podjetnikov zre v prihodnost s kislim izrazom na obrazu? Po izkušnjah… potrebno je samo spremeniti razmišljanje..dobesedno preklopiti ga!

Oglejmo si 5 ključnih razlogov, ki sem jih izpostavil za morebitno dobro idejo, ki se vam lahko asociativno porodi v glavi:

1. Tržne niše, kjer ljudje MORAJO porabiti denar.

Z drugimi besedami…Izdelki in storitve, ki jih ljudje morajo kupiti. (Npr. Študentje MORAJO kupiti knjige za študij, športniki športne čevlje, računalničarji računalnik, Maji so zrasli lasje, torej mora k frizerju, itd…..Poleg tega moramo vsi mi jesti in tako kupujemo dobrine skoraj vsak dan. Skratka, obstajajo stvari, ki se bodo vedno prodajale.) Kateri so torej tisti nujni artikli ali storitve?

2. Tržne niše, s katerimi lahko ljudem pomagamo PRIHRANITI denar.

Naprimer…VOIP ali klicne kartice, s katerimi si lahko ljudje zmanjšajo telefonski račun…Dostava pošiljk, prodaja preko interneta, itd.

3. Tržne niše, kjer morajo biti rešeni ali popravljeni problemi, ki se ljudem stalno pojavljajo.
(Naprimer… Ljudje imajo probleme z računalniškimi programi ali strojno opremo. Torej je računalnik potrebno vzdrževati. Avtomobili se pravtako kvarijo, torej bo mehanična delavnica vedno imela delo. Še nekaj časa bomo jedli kruh, torej pekarne ne bodo nikoli obubožale, itd…)

4. Tržne niše, kjer dejansko ljudem NI POTREBNO TROŠITI denarja.
Veliko podjetij potrebuje posrednike in so zato pripravljena plačati veliko denarja. Četudi gre le za brezplačne informacije. Torej potrošnikom ponudimo nekaj brezplačnega, česar jim ni potrebno plačati. (Naprimer… svetovanje o kreditih, izračun „evrokvote“ za star avto, novice, itd….)

5. Tržne niše, kjer se ljudje ubadajo z raznovrstnimi emocijskimi ali motivacijskimi temami, ki ponavadi zasenčijo (ali so za njih bolj pomembne) ekonomske tematike in aktualne probleme.

(Naprimer, … Ljubezen, ločitve, pravna pomoč, stiki, druženje, hobi…)

Vedite, da ljudje trošijo denar, ne glede na stanje v ekonomiji. Slaba situacija ne sme in ne more biti razlog, da prenehamo kupovati dobrine, ki so pomembne za naše življenje. A vendar je potrebno upoštevati, da smo ljudje pri trošenju denarja zelo racionalni, še posebej ko gre za stvari, ki zadovoljujejo človekove strasti….torej veliko več od osnovnih človeških potreb
.
Kaj je torej tisto, za kar ste zagotovo prepričani, da se bo vedno dobro prodajalo?

Vkolikor ste zaskrbljeni glede današnjega stanja ekonomije, niste pa še poskusili vzvodov, ki jih tudi sam koristim pri pristopu do mojih klientov, je čas, da naredite manjši miselni preskok in situacijo začnete gledati z druge strani, pozitivne strani. Vse je namreč samo v naših glavah!