Home » Izdelava spletnih strani » Kaj povzroča krizo in kako se ji lahko na široko izognemo in jo celo izkoristimo v svoj prid

Kaj povzroča krizo in kako se ji lahko na široko izognemo in jo celo izkoristimo v svoj prid

Karkoli že povzroča ekonomsko krizo, bo trditev, da jo lahko dodobra izkoristite, morda zvenela preveč bizarno. Ali pa tudi ne…
V podjetjih v stečaju ali pri nezaposlenih ljudeh, ki so posledično ostali na cesti, bi težko našli tak optimizem. Še posebej ker se borzni indeksi obnašajo kot na „vlaku smrti“ in zato ne vemo, kaj nas še čaka v prihodnosti. Toda če malo pomislimo, lahko kot vedno in povsod, tudi v tej situaciji najdemo svetlo točko…Še posebej če nameravate začenjati nov posel ali pa morda osvežujete že obstoječega.

Vse kar je potrebno za to, je dober načrt, cilji in naloge, veliko trdega dela in seveda kanček sreče.

Pri sreči vam ne morem kaj veliko pomagati, toda če načrtujete 200.000 evrov letnega prihodka, da bi ohranili vaš življenjski slog, potem je glede na to kateri medij uporabljate (internet), stvar izvedljiva. Z izgradnjo posla preko interneta naj bi prišlo do eliminacije tradicionalnih stroškovnih obremenitev kot so: najem pisarne ali poslovalnice, pohištvo, prevoz, razne tiskovine,… Tega namreč ne bo več, ker gre vse samo še preko interneta.

Tudi drugi strokovnjaki pravijo, da je to najboljša pot, po kateri mora iti vsako podjetje. Analize in raziskave kažejo, da se ekonomska kriza ni dotaknila internetnega sektorja. Kar pomeni, da so v težavah več ali manj podjetja, ki svojega delovanja še niso uspela optimizirati na raven učinkovite in kvalitetne spletne predstavitve in komunikacije s svojimi potencialnimi kupci preko interneta.

Tukaj bi lahko našteval prednosti interneta, ki smo jih v večini že vse spoznali. Vključno z dejstvom, ki pravi, da ko neka oseba izgubi delo in obišče zavod za zaposlovanje, je njena naslednja postaja internet, kjer si začne iskati novo delo. Rezultat tega je, da internet v vsakem primeru služi svojemu namenu in ekonomska kriza je dejansko samo še en posreden razlog, zakaj ga nekdo uporablja še bolj pogosto.
Od samostojnih podjetnikov pa vse do velikih koncernov…Internet je virtualni paradiž, ki čaka predvsem na tiste, ki so pripravljeni trdo delati in se pri tem učiti novih stvari.

Zaposlitev ne bo zmanjkalo nikoli!

Zanimivo je, da lahko govorimo o tem, da obstaja sektor, ki je nedotakljiv za nepričakovane zunanje dejavnike, kot razumemo današnjo ekonomsko krizo. O internetu lahko govorimo le v presežkih, saj trend uporabe in razvoja le tega, še vedno strmo narašča.
Posledično se povečuje oglaševalski budžet na internetu in pravtako zavest o tem, kako se izogniti prevelikim stroškom, …seveda z malo več vloženega truda.

Spletna prodaja je zopet področje, ki beleži le rekordno rast. Ljudje vse več in več nakupujejo preko interneta. Če si recimo ogledamo anketo na spletni skupnosti LovecNaCene.si (kjer lahko primerjamo artikle več kot 400 slovenskih trgovin), ki sprašuje po tem, kje bomo iskali ponudbo za novoletna darila, dobimo odgovor, da že več kot 70% obiskovalcev interneta, na internetu redno preverja boljšo ponudbo, preden se podajo v končni nakup izdelka ali storitve. Bodisi preko interneta, bodisi fizično v trgovini.

Zopet lahko najdemo primerjavo iz preteklosti. Najprej smo nakupovali v posameznih redkih trgovinah. Nato so se počasi začeli pojavljati nakupovalni centri, ki imajo zdaj vse tiste trgovine na kupu. Torej lahko (moramo) obiščemo več trgovin hkrati in primerjamo ponudbo. Vendar, ker se poslovanje preko interneta trgovcem bolj izplača in ker se s tem zmanjšajo stroški vzdrževanja in najemanja prostorov ter delovne sile, je večina produktov, ki jih najdete na policah v nakupovalnih centrih neprimerno dražja. Razumljivo…lastna cena produkta ali storitve, ki ima na grbi tudi poslovni prostor in stroške povezane z vzdrževanjem le tega, ne more biti cenejša. Če pa je cena le nekako na istem nivoju…potem je jasno, da ima produkt ali storitev, ki ju kupimo preko interneta, dodano veliko večjo maržo. Kakorkoli…

Glede na to, da je spletnih trgovin na internetu že kar lepo število in da moramo za primerjavo večih ponudb hkrati klikniti kar nekajkrat, so se posledično pojavile spletne skupnosti ali on-line nakupovalni centri, kjer lahko primerjamo artikle večih trgovin hkrati. Torej nekaj takega kot v še vedno preobljudenih nakupovalnih centrih. A vendar s to razliko, da sedaj ni potrebno oditi tja, čakati v vrstah, iskati parkirni prostor in kar je najslajše….ni nam potrebno gledati na uro.

Na spletu se vse dogaja 24 ur na dan.  In povrhu…spletno nakupovanje je veliko bolj varno!

Ena stvar, ki je zelo pomembna za uspešnost spletne prodaje preko spletne strani ali spletne trgovine je sposobnost kreiranja in predstavitve kvalitetne in unikatne vsebine, ki se nanaša na nišo, skozi katero ciljate. To pa je spet ena od stvari, ki zahteva posebno pozornost in se vrača k večnemu vprašanju: Kako napisati kvalitetno vsebino za spletno stran, ki prodaja? Katere besede uporabiti? Kaj je potrebno izpostaviti?….(Prenesi si e-priročnik: Spletna stran je lahko tudi: “Prepričljiva prodajna mašina”!  )

Medtem ko se zavedamo, da ne obstaja „perfekten posel“, vseeno vemo vsaj katere so tiste skupne točke, ki nekako ločujejo med uspešnim in neuspešnim poslom preko interneta.

Kaj delajo uspešni?

* Ponujajo unikatno vsebino na unikatni spletni strani.
* Ponujajo kvalitetne produkte ali storitve, ki se nanašajo na zadovoljitev potreb in želja potrošnikov.
* Vedo kje se nahaja njihov idealen trg, s katerim redno komunicirajo.
* Njihova spletna stran ali spletna trgovina ima več prihodkovnih kanalov. Torej če eden izmed njih ni dobičkonosen, bo pa drugi.

Karkoli je že razlog za ekonomsko recesijo, omenil sem le nekaj najbolj pomembnih stvari za v razmislek. Če jih boste vsaj delno upoštevali, se ni potrebno bati za uspeh. In ne glede na to, v kakšni poslovni klimi se trenutno nahajamo. Internet je pač čisto druga pesem.

Pri tem vam želim veliko uspeha!
Uroš B.

Če imate kakršnokoli dodatno vprašanje ali če vas zanima kako osvežiti ali izgraditi vaš posel na internetu, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*