Home » Izdelava spletnih strani » Kako lahko uničite posel v manj kot 10 dneh

Kako lahko uničite posel v manj kot 10 dneh

Posel je skoraj tako kot tobogan. Da bi prišli do „vrha“, potrebujete čas in določen „strošek“ kalorij. Medtem ko je za „spust na realna tla“ potrebno samo razširiti roke in se vdati v usodo. Razlika je le v tem, da bi pri poslu veliko raje ostali kar na vrhu.

Tukaj je 11 najbolj pogostih načinov, s pomočjo katerih lahko zlahka naredite „končni spust“. (Česar si seveda ne želite!!!) :

1.
Najemite poceni spletno stran z brezplačnim gostovanjem.
V takih primerih vam bo ponudnik storitve „vsili“ tudi oglase in pasice, ki naj bi bili pogoj za „brezplačni“ najem. Obiskovalec bo težko ločil med vašo ponudbo in ponudbo „oglasov na klik“ (Npr. Googlovih Addwords oglasov). Dejstvo je, da so obiskovalci spletnih strani že zelo „spletno“ izobraženi in bodo zagotovo vedeli, da v tem primeru ne boste prav veliko vložili v vašo spletno komunikacijo. Kar pa je seveda voda na vaš mlin. Odločiti se je potrebno le, ali boste spletno stran namenili lastni ponudbi ali predvsem oglasom s katerimi boste zaslužili drobiž. Ker želite uničiti svoj posel, boste raje uporabili slednjo možnost.

2.
Vsebina spletne strani mora obvezno biti polna bannerjev (pasic), ki so narejeni v Flash-u in meddrugim se mora eden od njih odpirati  zelo počasi. Obiskovalci se ponavadi naveličajo čakanja, da se karkoli odpre. Torej bodo v vašem primeru raje odšli na drugo (konkurenčno) spletno stran. Ker si to dejansko želite, boste dodali še uvodno flash animacijo. Saj veste, nekaterim se bo odprla hitro, drugim počasi, medtem ko si bodo tretji najprej morali prenesti še kakšen dodaten programček. Juhu. In zopet, ker želimo uničiti naš posel, bomo naredili vse kar je v naši moči, samo da obiskovalec porabi čimveč časa ob gledanju sličice „loading…wait“.  Tudi tisti gumb „preskoči animacijo“ je v takem primeru bolje umakniti.

3.
Poskrbite, da ko obiskovalec klikne na povezavo in ga nato vrže, na eno od podstrani na vaši spletni strani, da se ta nikakor ne more več vrniti na prvo (domačo) stran.
S tem ga boste zmedli in mu otežili iskanje informacij. Saj si vendar ne želite obiskovalcev, ki bi se vračali na vašo spletno stran.

4.
Naj bosta tekst in ozadje kar v isti ali podobni barvi.
Priporočamo črno ozadje s sivimi, rumenimi  ali recimo temnozelenimi črkami. Vsekakor naj bo ozadje čimbolj temno….Oči naj se naprezajo! Če že kdo hoče uporabljati spletno stran, naj se kar potrudi.

5.
Črke, ki jih uporabljate za tekst na spletni strani, naj bodo najmanjše možne.
Še več, obiskovalec naj je v dvomih, naj se sprašuje ali je to kar vidi beseda ali umazanija na njegovem ekranu. Tako dejansko ne potrebujete znanja pisanja tekstov, saj ga večina obiskovalcev niti ne bo mogla prebrati. Naj gredo drugam, kaj vas briga!

6.
Nikoli si ne izdelujte seznama e-mail naslovov.
Saj ne želite da bi takšni, ki sami izrazijo zanimanje za vaš produkt, torej vaši potencialni kupci, sploh še kadarkoli prišli v stik z vami. Vsakršno informacijo o morebitnem potencialnem kupcu je potrebno zavreči takoj! Všeč so vam hladni klici in stranke, ki nikoli nimajo časa ko jih kličete.

7.
Dobite ali izdelajte si ogrooomen logotip, čigar ločljivost je takšna da se vidijo še celo tisti majhni kvadratki.
Logotip naj se vrti, napreza, utripa…skratka naj se bohoti v vseh svojih eksotičnih in fluorescentnih barvah. Želite si namreč, da ima logotip sposobnost hipnotiziranja morebitnih obiskovalcev, da ti na koncu ne bodo vedeli niti za svoje ime, kaj šele za naslov spletne strani na kateri se nahajajo. In če že govorimo o imenu spletne strani…

8.
… Ne ozirajte se na to kar pravijo drugi… Ni vam potrebno izbirati kratkih naslovov (domene) za spletno stran, kajti vaš glavni cilj je, da si ga zapomni čimmanj ljudi. Naslov spletne strani naj ima vsaj tri stavke in poleg tega bi ga morala nujno zavrniti večina iskalnikov, kot so google, yahoo, najdi.si, itd. V najboljšem primeru, naj se domena razlikuje od tega kar ponujate in ključne besede ki jih uporabljate, naj bodo čimbolj različne in naj jih bo vsaj 100. Če ne še več….

9.
Pod nobenimi pogoji ne vpisujte spletnih strani v iskalnike.
S tem ko jo boste vpisali, boste namreč vašim morebitnim obiskovalcem precej olajšali način, da pridejo do vas. Tega si vsekakor ne želite! Naj se malo bolj potrudijo. Naj najprej izgubijo živce in vas potem najdejo…
Pravzaprav ne bi bilo fer, da bi nekdo v spletno stran vložil veliko truda, obiskovalci pa bi jo našli samo s pomočjo neke ključne besede. Ljudje imajo radi izzive in predvsem imajo veliko prostega časa. Naj se igrajo.

10.
Naslova vaše spletne strani nikoli ne smete uporabiti v podpisih, na vizitkah, majicah, plakatih, letakih, oglasih, itd…
Če tega ne boste upoštevali, bodo ljudje začeli govoriti o vas in o vaši ponudbi. Še huje, če boste to počeli konstantno, se jim lahko vaša ponudba ali logotip tako vtisneta v podzavest, da vas bodo prej ali slej kontaktirali ali celo priporočili svojim prijateljem. Vse to lahko na vašo spletno stran pripelje maso ljudi. Kaj je še hujšega kot to?

11.
In na koncu, kar je najbolj pomembno: NIKOMUR ne smete govoriti o vašem poslu in o vaši spletni strani. To je skrivnost, torej jo obdržite zase. Ne pišite po forumih, ne dodajajte člankov na vaš blog in prosim, ne poskušajte pridobiti povratnih povezav s spletnih strani, ki dobro kotirajo v iskalnikih. Vkolikor se boste „nevede“ poskušali kakorkoli izpostaviti, vam bo lahko kaj hitro žal. Vaš posel je vaša skrivnost, ki jo pač nočete in ne smete deliti z ostalimi.

Sledite tem nasvetom in v manj kot 10 dneh se vam bo poznal rezultat. Nič več potencialnih kupcev in nič več prihodka.
Pa srečno!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*